I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Tradera] Nintendo Wii exklusivt signerad av Markoolio

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2007-06-13 17:01

[Tradera] Nintendo Wii exklusivt signerad av Markoolio

Nintendo Wii är världens snabbast säljande tv-spelskonsol. Du kan
nu vara med och bjuda på en Nintendo Wii som är signerad av enormt
populära artisten Markoolio. Den signerades på Sveriges nationaldag
innan Markoolio gick upp på scenen för sin turnépremiär 2007.
Signaturen är så färsk att tuschen nästan inte fastnat.

Jag är inte speciellt sugen på det, men hans största fan kanske hänger på whoa, vad vet jag? :)

Pengarna för den signerade Nintendo Wii-konsolen går oavkortat till Barncancerfonden.

aldrig fel.

auktionen håller på tills 25 juni 16:00

in och bjud!

I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!

2007-06-13 17:02
men attans, Datorspel/Konsol!
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!

2007-06-13 18:28
Varför?

Ska jag betala cash för att en fet finne kladdat på min wii?
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2007-06-13 18:44
Coke P21:
För att pengarna går till barncancerfonden?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-13 19:22
librator

Markoolio...

jag ger hellre bort mellanskillnaden till bcf än har en win med hans namnteckning.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2007-06-13 19:52
Coke P21:
Jag med. Men det skulle nog vara enda anledningen till varför man köper ett Wii med hans namnteckning på.

Det är ett bra pr-trick också, tänk bara på alla forum som den här har postats i nu ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-14 08:04
Coke är du alltid sådan hater?
Det är inte lätt när det är svårt..

2007-06-14 10:51
librator

Jo jag vet, har sett den på i stort sett alla spelforum jag hänger på vilket gör mig än mer upprörd.

skitdum

du får köpa den om du vill.

2007-06-15 02:37
ser inte bilden lite fake ut?
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2007-06-15 09:00
Är inte Marko Lehtosalo skit rik nu? bor typ på sthlms skärgård bredvid Björn?
Get Random!