Ny Resident Evil 5 Trailer [PS3 & 360]
Resident Evil 5 Alltså fyfan vad jag älskar dem här spelen! Spelar faktiskt 4'an nu, och jag ska banne mig köpa en 360 bara för det här spelet! Vem är man? Är det Chris Redfield? Och vart är man? Har hört på forum att man är i Somalia denna gång.
At the gates of Eternity...
det ser äkligt skönt ut! funderar också på att köpa en 360 just för det här. :P Men måste klara fyran först!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
De är helt nya karaktärer tråkigt nog.
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
ohh fan vad coolt, något datum när de släpps?
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Hock : Är du säker? För jag har hört att det är Chris Redfield i jakt efter Albert Wesker, alltså det som är handlingen. Fast det kan mycket väl bara vara rykten.Tek : 2008 är det sagt. Fast de sa hösten 2007 till en början.
4:an är ju typ bästa spelet någonsin..! BLir en ps3 snart..
BC99 P24 Hmm okej jag har hört tvärtom, men de skulle va skitsoft om de är som du säger!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Hock : När vi ändå är inne på Chris, dog inte han? Jag har aldrig spelat Resident Evil 1 med Chris och jag klarade aldrig Code Veronica.
Det är cris redfield som är huvudperson i RE5. Trailern var inte alltför upphetsande. BC99 Både han och syrran överlever i code veronica. Du borde verkligen spela resident evil med cris.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
fan hade viljat se lite gameplay..men 5an på en ps3 utan laddningstid och fet grafik kan inte va annat än cpfett
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Oj, förra var ju inte fyskam om man säger så. Tror inte jag kommer bli besviken av detta heller. Men i väntan på detta så funkar ju RE:4 Wii edition rätt ok!
Nummer sex, Nummer sex, Elfsborgs nummer sex!!............
god damn,
Show-n-T : Fyran är ett av världens bästa spel genom tiderna enligt mig.
men åh jag orkar inte vänta till 2008...
What I said, yo!
jag har läst att det kommer 2009..känns lite väl långt bort. men jag tror de kommer nästa år nån gång.
Kommit en förlängd trailer nu: http://www.gametrailers.com/player/22801.html?type=flv Ser ut som 4an fast mer, galet snyggt. Tror det här kommer bli hur fett som helst. Fast jag måste säga att jag saknar den klassiska resident evil-känslan lite (så även i 4an), hoppas dom får med lite mer problemlösning idet här.
Möglig : Fucking twisted den trailern var! Äntligen fick man se hur spelet ser ut i real game play! Orgasm för ögonen!
Vem var tjejen på slutet?
finns lite rykten om att det ska vara Sherry (från RE2) men ingen vet väl säkert.
Skivsamlare
2007-08-01 09:10
Vafan. ska man behöva köpa sig ett 360 också. när är release? typ nästa år eller?
Fan mitt minne sviker mig lite nu hehe, men vem fan var med i 3'an? Nemesis alltså.
HenkO : Var det hon? Någon snubbe var också med, right?
har kollat upp lite..man spelar som Carlos en liten del av spelet. Man låste väl upp en valbar karaktär när man klarat det..men hittar inte vem det är.
Fick man inte bara mercenaries när man klarade det?
Jo, mercenaries stämmer.
Stop! Tell me about the fucking golfshoes.
RE5 verkar jävligt lovande. En annan sak som vore fett intressant är om dom gjorde om Resident Evil 1 med nutida grafik och teknik.
http://www.myspace.com/bizzlebeats
Fyfan va snyggt det va! Tycker de e synd att det verkar så stressigt att spela bara..
Zom_B Igen? Räcker det inte med remaken till gcn?
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Möglig : The Mercenaries är ju till RE4'an.Syer : Det är ju så det ska vara, paniken ska krypa upp på en.Zom B : Finns redan en re-make med makalöst snygg grafik, tillgänglig till Gamecube, helt klart att köpa en GC för att avnjuta alla RE-spelan.
Möglig : Skojar du? Har det funnits The Mercenaries till 3'an också haha? Fan jag har missat något där :D
mercenaries är inte riktigt samma grej i 3:an och 4:an. i trean har du 3 karaktärer att välja mellan och det går ut på att ta sig från punkt a till punkt b så snabbt som möjligt.
Coke P21 Kommer ihåg det. Det var jävligt stressande! Fast trevligt när man låste upp den där gatlingunnen...
"Butters...I hate you with every inch of my body..." - Cartman
Spelgrafiken man får se i trailern är ju underbar! Det här kan bli riktigt smutt!
"Butters...I hate you with every inch of my body..." - Cartman
aahh gatnlingun... då vart spelet precis lagom svårt
BC99 P24 vaaa ere sant? haha..
Shiit..asså okej..där ser man vad man missar när man bor under en sten ett par år och inte följer tv spel..
Yaya men då kanske man får fixa en gamecube då
http://www.myspace.com/bizzlebeats
en fråga vet någon vad som skilljer de olika versionenrna? Blir det så mycket snyggare på ps3 än 360? eller anpassar dom efter 360? Och finns det några mer olikheter?
Kan inte tänka mig att det skulle vara snyggare på ps3 eftersom de inte använer full kapacitet av någon av maskinerna än (väl). Därför borde de bli lika snygga?
Ska helt klart köpa detta när det kommer! Har dock inte spelat de förra spelen, förutom kanske halva 3an. Tror ni man kan hänga me ändå?
jag har alltid rätt.
Jag har inte riktigt ett endaste spel till PS3 som överträffat 360'n och vissa spel till PS3 har fan till med min Gamecube presterat bättre på rent grafikmässigt.
är de så? 360 nästa månad iaf! finns de datum ute för re.5?
Fan! Ska man behöva vänta till 2009 för att få sätta tänderna i RE5?
Var kommer RE:5 släppas,alltså konsol?
Ps3 & 360 minst.
Haha.. här snackar folk som kan serien märker jag. Resident Evil 5 kommer till Xbox 360 och Playstation 3 2009 . Man spelar som Chris Redfield , det ÄR Sherr y från 2:an som man ser i trailern och man är i Afrika. Serien kommer ha samma stil som Resident Evil 4, men med den här generationens grafik. Ang. Mercenaries så låser man upp det i både Resident Evil 3 - Nemesis och till Resident Evil 4 som är bara en actionspäckad extra del i båda spelen. Carlos Oliveira heter han ni diskuterar och han har även dykt upp i filmerna Resident Evil 2 - Apocalypse och kommande Resident Evil 3. Frågor på detta?
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
Jag har aldrig frågor, bara svar. (Bortse från min tidigare fråga, den var retorisk)
SERIÖST! 2009!? trodde det max skulle dröjja till några månader in på 08! helvete!
2009 :(
bara bra..ta god tid på sig o göra det. kommer finnas massa andra spel under 2008 som kan fördriva tiden.
Nytt info gällandes vart man är, det är tydligen inte Afrika som tidigare nämnt. It's Haiti !
Voodoo!
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.