|
|
|
|
|
Gissa spelet via bild [Bildtråd]
Satt och surfade runt på Flashback och såg den helsköna iden i att länka en bild på valfritt spel det vill säga PC. Så ska man gissa vilket spel det är och om man gissar rätt så är det nästa mans tur att länka bild. Vi kan börja med konsoler och pc maskiner så som: Amiga, Pc, Mac, Playstation och Nintendo. Vi börjar med det så det inte blir försvårt om folk ska hålla på med arcade spel osv. (Tänk på att ta ett screenshot av spelet och sen kopiera ner till din dator för att sedan lägga upp på någon image uppload sida så man inte ser namnet i länket osv.) Jag börjar då: http://aycu20.webshots.com/image/23499/2000939707038032362_rs.jpg
Lycka till. :)
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
|
Producent
2007-08-07 18:40
|
det heter väl nått med Quest???
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
|
|
|
|
|
|
fett coolt spel verkar det som
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
|
|
|
Det ser ut som någon ful version av Wolfenstein.
|
|
|
Kan säga att jag hade spelet på en PC för många år sen. Spelet är nästan lika gammalt som Wolfenstien. Nu måste ni veta vad det heter. :P
|
|
|
alltså, jag vill inte vara den som är den.. men de finns ju obskyra skitspel från alla tidsåldrar, vore ju lite roligare om du tog spel som folk faktiskt kan ha spelat :)
det där har inte ens jag lirat och vi ungar som bodde på kvarteret jag växte upp spelade typ allt som gick att komma över i tv-spel och datorspel under tidigt 90-tal
Den här tråden kan ju bli hur kul som helst om det hålls någorlunda jordnära :)
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
|
|
|
Äh, skiter i den där, palla med massa obskyra wolfensteinkloner som ingen har spelat. Denna rekommenderar jag istället, det får ju som mcc sa inte vara för svårt. BILD
|
|
|
GAIA: Marathon?
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
|
|
|
Naj, :)
De flesta av er har nog spelat detta spel, men det var ett tag sen..
|
|
|
Det är från samma år som Marathon, hehe..
|
|
|
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
|
|
|
Rise of the Triad. Mycket trevligt.
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
|
|
|
Inte är de marathon iaf, det är kult
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Hehe, som fan, langa nytt då, :)
|
|
|
Wolfenstien?
|
|
|
Swagman har redan gissat rätt
|
|
|
Såg det nu
|
|
|
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
|
|
|
|
|
|
Sherlock Holmes - The Case of Serrated Scalpel?
Jag är 15 kvinnor från att vara en one woman man
|
|
|
Korrekt.
|
|
|
|
|
|
(förstorad från originalupplösning, därav suddigheten)
|
|
|
SFX: Shadowrun?
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
|
|
|
Det är ju inget kul alls om du ska ta det efter en minut, tänk på de andra. )
|
|
|
|
|
|
Aj aj.. filnamnet avslöjar (my lips are sealed).
|
|
|
brunsås
little big adventure?
|
|
|
Men vafan min var ju Nitmare 3-d... Typ världens coolaste shooter.
|
|
|
|
|
|
kom ihåg reglerna, den som gissar rätt postar en ny bild.. inte ha flera samtidigt som folk ska hålla på och gissa på
jag har därför raderat kanske_onlines bild och de svar som fanns på den.. den som gäller är Brunsås
GAIA
haha, jag hade också tänkt ta Rise of the Triad om jag hade gissat rätt på någon här.. fan :p
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
|
|
|
Fan vad kul jag har listat ut alla namnen utom Brunsås spel... Måste säga att jag garvade när jag såg SFX spel. Har det hemma till SNES. :P
|
|
|
whatone gissade rätt på min bild, så nu är det hans tur :)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ja, så heter han, men inte spelet.
|
|
|
Men det finns typ 20st olika sonic spel... Men spelet heter Sonic Rush Adventure.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"ja, så heter han, men inte spelet." det är inget sonicspel.
|
|
|
så han heter Sonic Adventure 2? pajas
|
|
|
jag citerade mig själv för att bättre få fram poängen med att det inte är ett sonicspel.
|
|
|
Hm.. äre Christmas Nights?
|
|
|
|
|
|
jag tycker vi ger SFX rätt på den. dock bara Nights.
|
|
|
Här hade jag för mig att man inte kunde hitta Sonic i NiD utan endast i expansionen. Så fel man kan ha. BILD (kanske inte direkt representativ för spelet)
|
|
|
Smått gissning. Arkanoid?
|
|
|
Arkanoid är fel (fast jag var faktiskt på väg att ta det först innan jag .. valde detta). Ledtrådar kommer nog snart.
|