I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

SKATE eller Ninja Gaiden Sigma [PS3]

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2007-12-12 00:37

SKATE eller Ninja Gaiden Sigma [PS3]

Yo!

Hade tänkt att köpa ett spel. Det gäller antingen spelet SKATE eller Ninja Gaiden Sigma.
Jag är egentligen allätare när det gäller spel, så ni behöver inte fråga vilken genre jag gillar. Inte heller behöver ni tipsa om COD4, Uncharted eller Assassins Creed.

Så, Ninja Gaiden Sigma eller SKATE? :)

Skivsamlare

2007-12-12 11:23
Skate!

Ninja gaiden störde jag mig mest på, tyckte det verkade tradigt men jag spelade det iofs bara en halvtimma.
Skate funkar vare sig du vill köra uppdrag eller bara glida omkring
fair enough..

2007-12-12 14:07
Har inte lirat Sigma, men är det en förbättring av orginalet och du gillar den typen av spel, då kan aldrig skate komma nära. Och jag åker själv =P

Gillar du inte riktigt utmaningen eller vill spela med polare avslappnat och så, köp skate.

2007-12-12 15:42

Skate är jävligt soft att plocka fram när man bara vill chilla, lyssna på musik och dricka. Gillar du Ninja Gaiden/Black då har du ditt guldkorn i Sigma, även om det egentligen bara är en remake med added weapons och Rachel som spelbar character.

Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Producent

2007-12-12 18:17
Om du bara vill kicka ett spel och inte vill anstränga dig så tar du Skate. Om du vill ha en jävla utmaning och ett av världens bästa spel tar du Ninja Gaiden.

Båda är riktigt bra spel på helt olika sätt. Men om man har orken tar Ninja Gaiden fan det mesta.

2007-12-12 18:51

Skate är ett dussinspel med typisk "MTV-attityd".

Ninja Gaiden Sigma handlar om ninjor.

Jag ser inte vari problemet ligger att välja spel.

Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Producent

2007-12-12 19:47

2007-12-12 20:09
Får bli att köpa Skate. Kommer snart ha ett "intensivt" spel som Uncharted: Drakes Fortune tillsammans med Skate så jag får ta och köpa Ninja Gaiden Sigma senare :)