God of war 3 ?

tja
Vet någon av er nördar när god of war 3 kommer, om det kommer överhuvudtaget?
fred

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
du är kär i mig.

David Jaffe är skön!

Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
ohh jag längtar!
jag längtar ännu mer!
"Maybe we're gonna be naked..maybe we're gonna be naked in coats??"
jag längtar fan mest av alla!

"Epic scale trailer"

Förvisso förrenderad trailer, men det kanske är möjligt att det är gjort med in-game motorn? Har höga förväntningar iaf.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
ja det är in-game motorn. hoppas bara det inte blir FÖR jävla epic, kan kännas lite överdrivet och dra ner på själva gameplayn då
du är kär i mig.
Detta är anledningen till att man skaffar ett ps3, oavsett vilken konsol man redan har/inte har!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Ibland blir man lite irriterad på sig själv, men mest spelbranschen och Sony, när man köpte en PS3 för drygt en tusenlapp mer än en 360 men det ändå kommer samma spel till båda konsolerna. Då känner man sig lurad.

Belöning kommer i form av spel som God of War 3 och MGS4. Det behövs inga fler exklusiva titlar än så, någonsin, för att jag ska vara nöjd.
"Don't use all of your energy to fly, instead use some of that energy for your x-ray vision." - Pharoahe Monch
och sen att det finns minst 5 till exklusiva som är jävligt bra är ju bara en bonus;)
du är kär i mig.
Jag ser fram emot det här som fan. GoW 1&2 till ps2 var galet kul :)
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Ja, alla som har en ps2 bör skaffa dem. Kostar under 200:- styck på Webhallen.
"Don't use all of your energy to fly, instead use some of that energy for your x-ray vision." - Pharoahe Monch
God of War 1 & 2 var det bästa som fanns till ps2an, nu hoppas jag att 3an sätter ny standard på ps3an :) lite jobbigt att det är så många spel man vill ha nu till ps3, nu och till hösten, vet inte hur min ekonomi ska se ut :P men som ja brukar säga, köp först, tänk sedan ;)

jo till hösten blir det till att spara undan en redig hög kosing... jag köper typ skitspel nu till löjligt låga priser (typ brothers in arms för 149, funderar på lair på webhallen för 99) för trade-in erbjudanden som alltid kommer i samband med såna lir >;)
du är kär i mig.
OT: Vilka kedjor ägnar sig åt trade-in erbjudanden? Har en hel del spel jag kan tänka mig att bli av med men jag fattar aldrig vart man ska gå för att lyckas med detta.
Stop! Tell me about the fucking golfshoes.
Både Game och EB Games brukar ha det för större releaser, och de lär ha det till GoW3.
EB Games heter numera Game Stop och suger ganska hårt.
Nya spel där kostar ca 300 mer än på Webhallen och begagnade 200 mer.
Exempel: Fable 2 på Webhallen för 399 och begagnat på Game Stop 599 (Nypris 699). Samma med Prince of Persia och Mirrors Edge.

Däremot så verkar det bara vara Game Stop som du kan byta gamla spel om du inte slår ihop dig med kompisar. Vilket jag förövrigt tycker att vi borde göra på Whoa. Starta ett tevespel team som byter spel med varandra?

Intresserade?
Niobe, asså nya spel kostar lika mycket på webhallen som gamestop, fable 2 är inte nytt... och EA-titlar kostar oftast 2 för 700 lr nåt sånt på gamestop. sen baserar dom väldigt mycket av sin verksamhet på att köpa och sälja begagnat, och jag älskar älskar älskar deras inbytesguider. köpte precis infamous special edition+100 kr presentkort för Brothers in arms(149kr, game.se), Lair & Turning Point(99kr / 129kr). Det är epic!
du är kär i mig.
Nja, Game Stop är ingen favorit. Deras idé verkar vara att placera sig i områden utan spelaffärer och i gallerior och locka till sig okunniga föräldrar som är villiga att betala 700:- för ett spel. Däremot är de bra när det kommer till att hitta gamla begagnade spel ibland. Sen har jag aldrig testat att byta in spel. Kanske man borde göra.
Svensson: Game och Gamestop är inte samma företag.
Rappare

2009-05-28 14:07
Jag funderar verkligen på att köpa en Ps3a bara för GoW 3.
Ta Resident Evil 5. Kostar på webhallens hemsida 499 och då är det ett reapris. På Game är det samma pris och står som webbpris. På Gamestop ligger den på 699 och eftersom man inte kan beställa hem så antar jag att det är butikspris.

Jag har kollat upp det. Vare sig spelen är nya eller begagnade så är Gamestop dyrast.
Som Evolution skrev, gamestop finns i gallerior och är oftast den enda spelbutiken på plats och har inga konkurenter.
Niobe

Hur fick du ut ur mitt inlägg att jag på något sätt tror att game och gamestop är samma företag? Gamestop är välförtjänt världens största spelkedja, och du verkar inte riktigt haja deras affärsidé...
du är kär i mig.
Jo, jag förstår deras affärsidé. Jag kan lämna in 5 begagnade spel och hämta ut 2 andra begagnade spel och kanske till och med lägga till en 100-200 kronor och gå därifrån med en dumstrut. Genialiskt för Gamestop. Svider när man får ut 50 kronor för ett spel man köpte där 4 månader innan och sen ser samma spel i hyllan för 399 begagnat. Det är efterblivet!!!

Ja, EA titlar har de kampanj på.

PS2 spel är värst. Får ut 5 kronor för de äldsta spelen och så ligger skiten på 195.

köpte precis infamous special edition+100 kr presentkort för Brothers in arms(149kr, game.se), Lair & Turning Point(99kr / 129kr). Det är epic!

Var väl den delen som var lite konstigt formulerat.
om du blir lurad av dom, se till o lura dom tillbaka, det var det jag gjorde här

köpte precis infamous special edition+100 kr presentkort för Brothers in arms(149kr, game.se), Lair & Turning Point(99kr / 129kr). Det är epic!

priserna är vad jag köpte spelen för och varifrån, kanske skulle lagt till webhallen där på de sista 2:P
du är kär i mig.
Game och Gamestop har ibland schyssta erbjudanden om man förhandsbokar spel tycker jag. Det är oftast erbjudanden som endast gynnar en om man har ett par gamla spel liggandes som man inte spelar och inte vill spara och som man dessutom inte får mycket pengar för om man byter in de annars. Eller om man som i Svenssons fall hittar ett par jättebilliga spel nånstans.
Annars har jag upplevt att de affärerna oftast är lite dyrare än andra alternativ, t ex spelbutiken.se eller webbhallen. Även megastore kan man hitta riktigt billiga spel på ibland och cdon har helt okej erbjudanden och priser ibland också. Play.com är galet billiga också eftersom de även har fri frakt, men nackdelen är att man inte alltid pallar vänta för det kan ta ett par veckor att få grejerna från dem ibland.
Fick en kod i mailen idag så jag kan tanka hem demot. Ska jag känna mig en gnutta spesse eller har alla fått?

Fick också kod på mailen.. vet inte om jag är så speciell, brukar knappt spela online. Men är glad ändå! :D
Jag fick också kod. Tankar nu :)
Jag har då inte fått nån kod.. =/
Eftersom du är en högt värderad PlayStation®Network-användare har du belönats med en kampanjkod för hämtning av en exklusiv demoversion av God of War® III. Det här är din chans att få dig ett smakprov på gudarnas obegränsade makt.

Sony kanske inte tycker att du är en "högt värderad PlayStation®Network-användare", Caliber. höhöh
Nä men dom verkar väldigt random med sina fjäsk-emails. Jag fick vara med i motorstorm:pr, lbp, kz2 och fat princess beta men inte resistance2 och en hel del andra betatests/demo grejer. Förstår inte riktigt vad deras "criteria" är.
Skulle tippa på att det enda som krävs är att du varit inloggad någon/några gånger under en viss period och i övrigt är det bara slumpen som avgör. Eller så kanske det beror på hur mycket pengar man lagt ut på PSN. Har då inte fått några erbjudanden över huvud taget, men har å andra sidan knappt köpt något där heller (Echocrome och något tillägg till lbp).
om nån får en extra kod över kan dom väl slänga iväg den? :)
du är kär i mig.
Evolution P25

Ah, det kan nog vara baserat på hur mycket pengar man spenderat på playstation store. Makes sense. Jag har ändå köpt mer än 15 spel över psn plus en del dlc.
Om någon fått en kod, men inte har laddat ner ännu. Gör en ny användare och ladda ner med den - så kan ni ge logininfo till den nya användaren till någon annan som sedan kan ladda ner demot.
jagvillocksåhaenblog.com
Det mest lovande av allt är att denna demo är från E3!!! Och spelet släpps i mars. Lär bli ännu snyggare. :)
jagvillocksåhaenblog.com
Mm lite buggigt är det väl.. Eller var det bara för mig som ljudet hackade lite och ibland bilden? Mitt PS3 börjar iofs spöka lite med vissa spel. Annars fett! Kratos är lätt den brutalaste jäveln all time! :D

SpoilerSom när han sliter av huvudet på den där snubben!
Märkte inte av några frame drops. Men som sagt, koden är ju från typ juni eller något. :)
jagvillocksåhaenblog.com
Men hur var det då?!?!?! Spelkänsla?!?!
Pirrade det till i magen när ni gjorde brutal kill?!, Kände ni er tvugna att ta en paus och bara känna efter hur jävla bra spelet var?!?! Tråkigt nån gång?!?

Dör av nyfikenhet. Har inte PS3 ännu. Fick ju 360 av pöjken och chansen är ganska liten att jag får ps3 också.
Nån som vill byt/låna med mig kanske ;)?!?
jag skrek typ hemma i soffan för att demot var så jävla coolt
du är kär i mig.
Köpte God of War Collection, fick hem det i tisdags, aldrig spelat föregångarna. Har blivit sjukt sugen på 3:an så det var bara att börja peppen.
Det är mycket brutalare än God Of War 2 i alla fall, förmodligen för att ps2 inte riktigt kunde rendera saker som när en centaurs inälvor väller ut efter att man skurit upp honom eller att nervtrådarna från en Gorgons öga hänger med när man sliter ut det. Kratos känns överlag mycket argare, och han var ju redan riktigt sne i de två tidigare spelen. Minns iaf inte att han slet av huvudet på gudar och gjorde saker som att knäcka av hornen på en chimera för att sedan borra in det i ögat. Lite overkill men samtidigt helt passande och relevant beteende med tanke på vad han har fått gå igenom :)

Är så jävla hypad nu.
japp, ser fram emot det här så jävla mycket! årets mest efterlängtade by far, bara för att det är så jävla HÅRT!
du är kär i mig.
Har precis varvat 1:an, mohahahaaa!
Men ååååh. Jag vet att jag bad om det men vad fan :(

Måste ha!!
alltså, nån som vet fall Blu-ray-versionen av District 9 kommer inkludera GOW3-demot??? har inte fått nån klarhet i det

Ehhh say what?
ja det ska den göra. vet att det var så i usa iaf, osäker på sverige. tror jag har en extra kod annars, kan checka det out.
du är kär i mig.
åkej, men ofta får jänkarna massa privilegier, så man vet aldrig me sånt :/ jaha, vore ju superschyst =)

http://i50.tinypic.com/2ns13s3.gif
http://i45.tinypic.com/25r2r0x.gif
http://i45.tinypic.com/f3i7gl.gif
http://i47.tinypic.com/14b3n1f.gif
http://i45.tinypic.com/5cy2xk.gif

16 Mars släpps bomben. Jag har aldrig varit såhär peppad över ett spel (Eller kanske inför Uncharted 2), det här kommer utan tvekan vara det bästa spelet, någonsin. Och jag menar det verkligen.