Whoa league i Fifa 09? Är du på?
Hej. Vill inte verka fett nörd än vad jag redan är. Men! .. Tänkte det skulle vara kul att skapa en slags "Whoa league" med bara whoa medlemmar såklart. Tänkte kolla hur stort intresset är, så fixar jag upp nåt. Vore kul att samla ihop runt 20 pers som spelar online och köra en liga. Så om ni är intresserade. Skriv upp ert namn under det som står över bara... så får vi se om man kan fixa ihop ett gäng. Såklart spelar vi när nån annan är online, inga bestämda tider me tanke på att folk jobbar osv. Så... jag börjar... (skriv gärna ert användar id, så jag kan skicka förfrågan sen) memosomimemory (memo) :)
PLAYSTATION 3 .. .var det också!
naj naj naj, kan va me på en weed-röka-kväll
Somethings never change
jag är lätt på när jag haffat spelet..
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Sure kan väl vara med. adda mig! Teizen var namnet
360 ska det vara såklart:D ne men vi 360 får la dra ihop liknande om det finns intresse
182cm vad har du för id då?R-O-BeatZ P18 tjall inte tråden...memosomimemory Teizen änsålänge...
memosomimemory Teizen kuckue fLER! kom igen
påååååååå men jag suger balle (men har polare som spelar för mig ibland ;)) id: RLYLLZ
b0b0b0b0
memosomimemory Teizen kuckue RLYLLZ
Producent
2008-10-18 12:25
Yasenov1337 Jag är lätt på! :D
Lil_H..
memosomimemory Teizen kuckue RLYLLZ Yasenov1337 vi blir fler o fler!! jag kommer börja adda alla när vi blir en aning stor grupp fifa like whoa
Du kan räkna med mig med :) Mitt PSN och Fifa ID är Hoffa1991
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Producent
2008-10-19 15:59
Fan, om vi vinner hela skiten bör vi få guldstjärnor som duktiga folk i sovjet fick en gång i tiden!
Lil_H..
memosomimemory Teizen kuckue RLYLLZ Yasenov1337 Hoffa1991 familjen växer! :) Kul att folk e på.. snart kommer d igång.. ju fler desto roligare Lil_h jo d vore nåt va ;) upp
Kommer köpa fifa nu i veckan, kommer lira på 360n. Sen är jag på, nåt som verkar fint är att dra ihop några lirare sen lira onlineläget som ett lag, måste vara fint.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag vet inte om d går att spela online samtidigt med ps3 och 360.... ah 10 mot 10 .. e också soft..
Lexillionaire är mitt ID Lex är i huset för att ta hem liga titeln! hojta på PM när de drar igång!
Detta är min forumsignatur
memosomimemory Teizen kuckue RLYLLZ Yasenov1337 Hoffa1991 Lexillionaire fett najs.. minst 10.. sen startar jag igång d... :)
efter helgen fixar vi igång d hela! behöver dock fler som kör :) ju fler desto roligare
jag är på! PSN: Likbent
9 stycken om jag räknat rätt. Men de funkar ju.. När startar vi?
Jag hade gärna varit med men jag har Wii....
•pave paradise•
ah jag fixar det snart.. :) memosomimemory Teizen kuckue RLYLLZ Yasenov1337 Hoffa1991 Lexillionaire Likbent Akimchik så ja.. en fråga... ska vi köra med klubb eller länder? Vi får rösta.. jag säger Länder
jag tycker det ska vara helt upp till en själv :)
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Klubb spikat! Där kan man variera mer, länder finns det inte lika stort urval
d fett tråkigt om man kör med klubb OCH länder i samma liga lixom ... ok .. vi kör på Liga... ENDAST LIGA LAG!
Det är bara att joina nu! kom inte på hur fan man söker efter användare o bjuder in dom... så: Sök på Like Whoa Leauge 08 ellerWhoa lösenord är "whoa" ... va tvungen o ta nåt svårt så utomstående inte kommer in.. =P Sen så fort folk är online. e d bara bjuda in till liga spel! päjs. o lycka till!
De funkar inte att registrera sig till ligan? Står att lag inte tillåts registreras just nu eller nått sånt..
Rapsodisk P20 ska kolla läget!
Reggade mig igårkväll.. Dåligt me folk tycker jag! Vill spela ju
ah funkar d att joina nu lr?
kommer joina inatt så fort jag kommer åt ps3!
Producent
2008-10-30 16:11
NU JÄVLAR SPELAR VI :D:D:D:D
Lil_H..
fan.. torsk första matchen.. bra match däremot
Producent
2008-10-30 22:42
Förlåt Memo, jag prata i telefon hela matchen igenom :( Och vem har tagit Man utd och ac milan? :( Dom 2 lagen jag är bäst med :( FY PÅ ER
Lil_H..
Man U är jag, bara för att barca var upptaget! Shit, har inte hunnit spela men de kommer i helgen :)
ska in å lira mather i helgen, passa er homies! =)
är det bara jag som gillar spela nattetid? logga in nu så ni kan få stryk! bitches
memo, du va online igår i ligan runt 00.30 men du svarade inte när ja bjöd in till spel. =) när kör vi match?
p-lex .. hm.. mitt internet strulade runt den tiden.. satt med en polare o spelade tunering.. måste öva lite du vet :p vi kan väl spela så fort båda e online