I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-10-20 19:56

Prince of Persia

Jag har alltid varit skeptiskt till celshading men det här ser förbluffande sweet ut, måste nog läggas till på listan över givna köp.
Döm själva, trailern finns på Xboxlive (och säkert playstationstore också) från Tokyo Game Show.

http://www.myspace.com/dirtydonline

2008-10-20 20:45
Jag tycker personligen att cel-shading är nåt utav det bästa som hänt, grafikmässigt på 2000-talet (även fast det möjligtvis fanns i nåt enstaka fall innan 2000, Jet Set Radio kanske kom ut innan, vet inte), så jag blev fett glad när jag såg vad dom utvecklade till nya PoP. Det känns ju som lite mer mogen cel-shading typ, för än så länge så har väl cel-shading bara använts för att få det att se ut som tecknad (barn)film?

Den här hösten är ju typ bästa spelhösten någonsin och PoP är definitivt ett de många spelen som jag verkligen ser fram emot. Kommer bli friggin' awesome!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-21 11:29
No kidding, spelhösten 2009 innebär ekonomisk ruin för miljoner gamers haha. När året är slut kommer jag att ha lagt ca 3000 på spel från och med denna veckan.
http://www.myspace.com/dirtydonline

2008-10-21 12:07
Den här hösten lär ju bli ganska skön också ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-21 14:18
måste säga de ser sjukt nice ut , de kommer nog bli jävligt lyckat spel !
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
Admin

2008-10-24 15:51
Ser fantastiskt ut. Det är väldigt skönt med spel som inte satsar allt på att se så realistiskt ut hela tiden. Hur fint det än må vara är det skönt med omväxling.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2008-10-24 15:57
Ser fantastiskt ut. Det är väldigt skönt med spel som inte satsar allt på att se så realistiskt ut hela tiden. Hur fint det än må vara är det skönt med omväxling.

Håller med till 100%.

Jag gillar att de har inspirerats av ICO/SoTC och Okami.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Admin

2008-10-25 01:20
Sättet monstren dör på har stora likheter med vissa Zeldaspel också.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Producent

2008-10-26 15:32
Fräääääsht. Ser ut att bli riktigt grymt. Prince of Persia har alltid hållt hög standard.