I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Wanted: Weapons of Fate

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2009-03-10 17:09

Wanted: Weapons of Fate

Ett spel på Wanted filmen, oc det är svenska GRIN som ligger bakom detta spelet, demot finns på Marketplace iallafall (vet inte om det kommit till PSN ännu). Jag tycker att de lilla man fick prova på på demot var hur schysst som helst och är absolut sugen på detta spel som har release någon gång i slutet av mars (mellan 20-27 mars ungefär). Ni som inte testat borde ladda ner de, it's awesome.

Gameplay

Trailer

2009-03-10 17:16
Tycker det sög balle. Dålig bana, fult och "Bullet Curve" var väl kul en halv gång.
Värdelöst.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-10 17:23
Ja det finns på både PSN och marketplace.

Håller med om allt Dieallot sa.
"Ännu ett i raden av värdelösa filmlicens spel" var det enda jag tänkte före, efter och under tiden jag spelade demot. But that's me.
Kändes dessutom som att allt spelet hade att erbjuda har man redan spelat sönder i mycket bättre och vackrare versioner. Dvs; tredje-person shooter, coversystem, bullet-time osv.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2009-03-10 17:45
ett riktigt skit spel iallafall demon och om demon är dålgt brukar även spelet vara det
BIT POP is taking over klockan 8

2009-03-10 20:40
Va tråkiga ni är...

Jag tyckte demot var hur ballt som helst och blir ett köp efter RE5.

ett riktigt skit spel iallafall demon och om demon är dålgt brukar även spelet vara det

Du var ju så trött, kanske ska gå och lägga dig istället...

2009-03-10 21:15
såg jävligt cool ut men spel som bygger på filmer brukar suga.
Don't make me Chris Brown you, bitch!

2009-03-11 09:26
riktigt DÅLIGT spel
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare

2009-03-11 21:24
Sämsta spelet någonsin...
Jag är miljöaktivist, tycker det gröna är gott. Om det går att röka förstås.