I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[X360/PS3] Modern Warfare 2.

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2009-03-26 13:08

[X360/PS3] Modern Warfare 2.

Idag släpptes både debutteasern och rls-datum. Tänkte då kan man väl lika gärna göra en tråd om detta och samtidigt snacka om vad in tror om spelet, vad ni vill och allt sånt.

Teaser @ GT.com

10:e november folks, nu är det på riktigt! :D

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-07-04 09:40
Jag började spela igår.
Meh...

2010-08-11 21:01
Hur gör man för att klättra upp på den korgen så man kommer upp på taket på highrise?

2010-08-12 08:54
lulz... äkta n00b.. kolla vid på youtube bara?

annars är det bara att hoppa ut mot den, så fort du nuddar är det bara att släppa vänstra spaken så att du inte rör dig framåt eller bakåt så fastnar du på den, sen är det bara att klättra
Get Random!

2010-08-12 09:42
Doggson du grinar lite väl om ps3 du, kanske för att du inte äger någon själv ;)

Själv har man både och men om jag skulle tossa en så är 360 som ryker direkt även om jag aldrig vill förlora någon av mina baby's =) Dessutom är det ju ett plus att jag slipper betala för att spela online på ps3an istället för att bli bankrutt på 360 ;)

& eftersom det här är en MW2 tråd, bara jag som blev otroligt less på att spelet eftersom det är otroliiiiigt enformigt i MP form? Jätte roligt att skjuta med flygplan javisst.. men sen då?
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2010-08-12 10:39
Doggson du grinar lite väl om ps3 du, kanske för att du inte äger någon själv ;)

Själv har man både och men om jag skulle tossa en så är 360 som ryker direkt även om jag aldrig vill förlora någon av mina baby's =) Dessutom är det ju ett plus att jag slipper betala för att spela online på ps3an istället för att bli bankrutt på 360 ;)

Here we go again...

Han har f.ö ett ps3 hemma. lol
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Admin

2010-08-12 11:11
Jag kör bara hardcore numera vilket är riktigt bra. Hardcore är så man förväntade sig spelet. Mer taktiskt, kill streaksen kommer inte efter tio sekunder, det blir färre kill streaks och nu blir en UAV riktigt värdefull. Och ingen överlever även om du tömmer magasinet i dem. Allt får mer värde. Det är riktigt kul att se hur fega och dåliga många blir utan radar. IW gjorde en bra grej när de införde HC Mosh Pit, så man inte bara är begränsad till TDM.

Men på det stora hela är mp mest något jag spelar för att samla poäng. Förstår därför inte folk som haxxar till sig högsta prestige (genom att ändra lite kod i sparfilen).
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2010-08-12 15:39
marvingaye, oj men förlåt.. nästa gång ska jag läsa igenom 16sidor och kolla vad som sagts för att sedan skriva! =)

& förövrigt var bara första delen tillägnad doggson.. nedan var min kärleksförklaring till ps3.
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2010-08-12 16:06
Jo, för det var ju det jag menade :) ta det lugnt
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.