|
|
|
|
|
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Kan dom inte bara lägga ner allt jävla haloskit? Känns skämmigt att äga ett 360 nästan när microsoft hypar sönder halo så mycket..
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
|
|
|
halo har aldrig varit och kommer aldrig vara skit
Du är skit och indirekt pinsam, ger mig fan på att du spelar gow så erkänn nu
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
|
|
|
Ville bara sprida lite hat när du älskade så mycket:) Faktum kvarstår dock, jag hatar halo.
Jag äger gow2 och har gjort sen en tid tillbaka men har inte spelat det än och kommer nog inte göra heller.
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
|
|
|
jag tycker halo är något överskattat faktiskt! typ ända spelet xboxen har ju som dom är stolta över.. men det tycker jag inte är så kul...
men förstår din lycka doggie.. du är ju lagt åt det hållet ;)
be the change
|
|
|
första halo var bäst! Sen blev det sämre.. Dock inte testat 3an
|
Hangaround
2009-06-01 18:28
|
Tor mig, trean är inget man behöver testa. Sure, singelplayern har sina stunder, ganska mäktig ibland. Men sen är det som det är med multiplayern. För stora banor, banorna har inga övergångställen så man blir överkörd gång på gång av nån Elit3supah i en Ghost. Man blir kallad för n00b av 13 amerikaner och en Doggson om man använder sig av något annat vapen än BR. "Det är bäst, varför vill man köra med ett sämre?" SLUTA DÖ AV MITT NOOBVAPEN ISTÄLLET OCH ANVÄND DITT LEETVAPEN!
Hälften av alla game modes suger fet apkuk. Det är inte så mycket action i multiplayern heller. Eftersom banorna är så stora så blir det oftast så att man får ta en promenad på kanske 1 minut innan man kommer nånstans, och när man väl är där blir man som sagt överkörd. Doggson kommer nu att skriva att jag suger och är en Tr4shn00b som tycker Halo är dåligt för att jag suger på det. Det är det enda han har att komma med, när jag sen säger vad jag har skrivit nu, så säger han att jag suger på Cod4 också.
Vi kan väl hoppas att både ODST och det här Reach suger så oootroligt mycket att det tar ner hypen på Halo 3 och folk faktiskt inser hur jävla dåligt det är.
I am Dave! Yognaut! And I have the balls! and I'll keep it Murray till I'm burried
|
Hangaround
2009-06-01 20:35
|
The Fall of Reach was a prequel to the original Halo games. An invite to the open beta of Halo: Reach will come with Halo 3: ODST.
I am Dave! Yognaut! And I have the balls! and I'll keep it Murray till I'm burried
|
|
|
Sa de ens vilken genre Halo:Reach är under konferensen? Trailern avslöjade ju inte för mycket och såg galet tråkig och "generic" ut. Ska man bara anta att det självklart är ett nytt FPS halo? För Halo Wars var ju RTS haha
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
|
Hangaround
2009-06-01 21:19
|
de sa inte så mycket. Man såg trailern, och sen sa han att betan skulle komma med ODST.
|
|
|
Ah ok, det var ungefär det jag hörde då. Vilken skräll om det visar sig vara ännu ett Halo som inte är FPS. Kanske ett RPG den här gången? haha
|
|
|
Halo har ju bevisat att man kan släppa hur mycket skit som helst så länge man har ett starkt namn nu iallafall... Undra hur mycket pengar ms kommer kunna mjölka från halo egentligen?
Håller förövrigt med Dieallot.
|
|
|
Halo Wars har ju sagts vara ett av de överlägset mest återlämnade och inbytta spelen den här generationen. Förmodligen eftersom många av halokidsen(och/eller deras föräldrar) som köpte det gjorde det för att det hade "Halo" i namnet och fick sig istället ett real-time strategi spel och inte en shooter.
|
|
|
Känns värt att lyssna på nån med Länk till http://www.bungie.net/stats/Halo3/CareerStats.aspx?player=sirboscosStats.. Du är dålig på allt du spelar... :D förutom Left 4 dead då är du snäll och trevlig Folk som gnäller på halo vet oftast inte hur man fixar mapcontrol/teamshooting etc etc så jag säger som alla mina niggers på xbox live BK BK BK BK (inte burger king) "Undra hur mycket pengar ms kommer kunna mjölka från halo egentligen?" Tomte kommentar Hur många Sonic spel har det kommit? Hur många mario spel har det kommit? Hur många Guitar hero spel har kommit? (5GH spel inkommande i år) Där har du mjölkning Men det kanske är okej att mjölka något om det är en igelkott eller en turk med röd mössa eller alternativt har plast instrument Enligt mig så är inte 4½ spel mjölkning, inte när det har gått 7-8 år sen första spelet kom. Btw så är ODST inte ett fullängdspel utan en cirka 5 timmar lång sidocampaign så att klassa det som ett eget spel är fail, då kan man kalla dlc:n till Fallout 3 för fallout 4,5,6 medans man ändå är i farten. JackVegas-: Du är bög! :D
|
|
|
Btw så är ODST inte ett fullängdspel utan en cirka 5 timmar lång sidocampaign så att klassa det som ett eget spel är fail, då kan man kalla dlc:n till Fallout 3 för fallout 4,5,6 medans man ändå är i farten Vill egentligen inte avbryta din roliga fanboy rant (<3), men det där var en ganska dålig liknelse då ODST kommer att kosta lika mycket som ett fullängdspel. http://kotaku.com/5274549/halo-3-odst-priced-like-a-full-game-loaded-with-content
|
Hangaround
2009-06-02 17:03
|
Känns värt att lyssna på nån med Länk till http://www.bungie.net/stats/Halo3/CareerStats.aspx?player=sirboscos Stats.. Iofs, jag borde börja spel mer så statsen går upp och min åsikt gör sig hörd. Synd bara att jag inte har kvar spelet. För jag kunde inte bry mig mindre om statsen. Speicellt statsen i världens sämsta multiplayer.
|
|
|
Dieallot: *Speciellt statsen i xboxens bästa multiplayer.*
fixed for you sluta gråta över trueskill
marvingaye: Den info jag hört om är dock ändrat men vore kuksug om dom drog det som fullpris iofs kommer det med 4 mappacks så det är ju lite cash det också
Orsaken till man blir glad över ODST är ju pga att det ser ut att bli vad halo 2 skulle vara, alla vet hur det gick med E3 demon som försvann...
|
|
|
|
|
|
Är väl skitsamma alla vet ju att jag är en rabiat fanboy som köper allt det står halo på
|
|
|
Mjo, men ändå. ;)
|
Hangaround
2010-02-15 19:37
|
Well, man kan iaf springa i detta spel. Välkommen till 2000-talet, Bungie. Kommer de ha en ny multiplayer? Knappast troligt va?
|
Hangaround
2010-02-15 19:41
|
Fast nu kom jag på att de ska köra en beta-test på mp:n, så lite annorlunda lär den nog vara.
|
|
|
Det är iaf en markant uppgradering grafiskt sett jämfört med Halo 3. Näääästan så att jag köper tillbaka min 360, det är nära nu:P
|
|
|
fettt verkar det! stod massa om det i senaste GameReactorn. Campaignen är man 5 stycken spartans tydligen.
och lol @ man kan springa. Master Chief håller max speed 24/7 lolz!
Get Random!
|
Hangaround
2010-02-15 21:43
|
Springa är en stor faktor om man ska orka ta sig igenom spelet öht. "Akta granat! JAG KAN INTE FÖR JAG RÖR MIG I SLOW MO! NUUUUU DÖÖÖÖUUURRRRR JAAAUUUUGGGGGG!"
Master Chief är en jävla mupp som inte kan springa och får därför inte vara med i spelet.
2020 när 10:e Halo-liret kommer kanske man kan aima ner siktet också.
|
|
|
lol! vad förstår du inte? alla i halo serien är pros och hip-aimar men har ändå lika bra acc som i cod... pwnt
Get Random!
|
|
|
Halo är överskattat :(
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
|
|
|
no u!
åh.. någon som vet om Halo MMO är helt nedlagt? hade varit fett till xbox faktiskt. lite som borderlands/halo hade varit fett..
Get Random!
|
Hangaround
2010-02-15 22:24
|
Har du tur kanske kanske Lego Halo kommer också.
|
|
|
yoouuu teeaaaseeeee!.......
Get Random!
|
|
|
Har du tur kanske kanske Lego Halo kommer också. Haha, nice.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
|
|
|
Rabiata haters som kommer här och gråter :D
Hur funkade Mw2? tillskillnad från Infinity wards så har Bungie aldrig gjort mig ledsen när dom släppt ett nytt spel ;) Enda gången man blivit lite besviken var Halo 2 och E3 demon :/
Dieallot: 2020 då har säkert din älskade cod serie kommit upp i spel nummer 30 (ligger väl på 17 just nu?)
Marty kan iaf göra musik så musiken i reach kommer vara epic, nya motorn = epic kort och gott allting blir epic :)
Kan man inte halo ska man inte prata om halo, speciellt om man inte ens kommit över rank 40 i mp... fuck you patrik
|
Hangaround
2010-02-16 14:03
|
År 2020 spelar jag fortfarande COD4.
Älskar när du gnäller på min rank i Halo 3. Det är extra roligt när du inte ens vågar spelar rankat för att du vet att du kommer gå ner i rank. Så du sitter och låtsas som att du är bra med din 45:a. Go hard or go home.
|
|
|
Dieallot: Spelar mest inte rankat för att i halo 3 så quittar folk för mycket ala cod = spela 4vs2 i rankat runt skill 45+ funkar inte.
Sen att det tog mig 2 månader att gå från 44 till 45 säger det mesta, det är lite svårare än att runka hq och campa buske för att ta prestige ;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
feeeeeeeeeeeeeet! :D <3 längtar! ...
hört att man ska ha något som liknar perks istället för att plocka upp power-ups...
fett med spartan customization...
och lol @ hater där uppe.. man kan sprinta!
Get Random!
|
|
|
I videon ser man hur jäkla uppdankad grafiken kommer vara. De säger också i en intervju att de jobbar med dubbelt så mycket polygoner som i något annat spel i Halo-serien.
|
|
|
mycket fler än dubbelt.. 100 i första ungefär och 1000+ säger de väl? i andra
Get Random!
|
|
|
|
|
|
det ända som är kul med Halo är Fanboysen
SMÅLAND!
|
|
|
jävla hater.. kolla videon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! rinner cum ur min snopp! daamn..
SÅÅ JÄVLA FETT VERKAR DET! :D BARA 30 dagar kvar!
Get Random!
|
|
|
Måste spela reach <3
|
|
|
KinG-PhiL : Nope, det är dubbelt så mycket polygoner dom arbetar med, men det är 10x så mycket mer impacts, vet inte riktigt vad han säger men istället för 100 kollisioner så är det 1000.
Det dom visar när han säger det är "gnistor" som träffar en Ghost eller vad det nu va, och visar hur mycket gnistor de kan använda nu istället för då.
|
|
|
jaha, hur som helst ser det välidgt fint ut :) kommer nog bli ett riktigt fett spel!
Get Random!
|
|
|
det ända som är kul med Halo är Fanboysen De borde satta det har citatet som en banner langst upp nar man gar in pa spelforumet.
|
|
|
omgomg 7 dayzzzz epciizzzzzzzzz <33333333333333333
g2plehg2plehg2plehg2plehg2plehg2plehg2plehg2plehg2plehg2plehg2plehg2plehg2pleh
Get Random!
|
|
|
Du lär ju vara en 12 årig flicka innerst inne....
|
|
|
haha.. är vi inte alla det? ;D
Get Random!
|
|
|
imon gubbar!!!! :O ... någon som vet klockslaget man kan börja lira? :D
Get Random!
|
|