I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Grand Theft Auto V är på väg!!!

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2009-07-19 22:59

Grand Theft Auto V är på väg!!!

pelanalytikern Michael Pachter på Wedbush-Morgan säger att han fått höra från Rockstar att Grand Theft Auto V är under utveckling. Man har jobbat på det i över ett år, säger han och tillägger att man kommer använda samma grafikmotor som från Grand Theft Auto IV, om än lätt upputsad får man förmoda. Pachter skriver att han tror att Grand Theft Auto V kommer släppas redan nästa år, men är inte helt säker på att det blir före oktober månads utgång.

Länk till http://gamereactor.se/nyheter/18686/Grand+Theft+Auto+V+%E4r+p%E5+v%E4g/

fyfan gött:D.
vet nån mer information om spelet?

BIT POP is taking over klockan 8

2009-07-19 23:06
Att det kommer vet vi alla om men eftersom ingenting har utannonserats så är det svårt att säga något.

Vi kan ju sitta här och gissa.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2009-07-20 08:28
Tyvärr är det lite utav "jag hörde av en polare som hörde av en polare vars brorsa jobbar på X". Däremot stämmer det bra att folk från Rockstar Games antytt i intervjuer om att GTA V är på gång bland annat att säga saker med i stil som att det kommer inte komma under 2009 osv. Finns dock inget officiellt information släppt som Rocktar Games ställer sig som företag.

Sen hoppas jag att man tar ett steg mot originalserien/stuket på spelen där man drev mer och var än mer politiskt inkorrekt. GTA IV är ett välgjort spel, men den är för mörk/realistisk och även GTA: San Andreas kändes som för seriöst. De tidigare spelen har erbjudit lite mer humor känns det som. Jag säger inte att jag är ute efter gammalt spel i nytt förpackning, utan nytt spel med gammalt god humor där man driver med allt och alla och har en våldsorgie av "the world is mine" attityd med galna upptåg. Vad hände med små sidouppdrag som med de dära clown vans eller vad de hette där man gick igång på rampage med vapen eller maskiner och skulle mörda ett x antal under begränsat tid osv?

2009-07-20 08:55
Somebody told me you had a boyfriend that looked like a girlfriend
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot
Admin

2009-07-20 11:29
Vore skoj om det kom redan nästa år, men själv känner jag inte att jag orkar sitta och spekulera eller bidra till Rockstars hype redan nu. Det är lite som julskyltning i september.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?