Heroes of Newerth
Tänkte att man kan dra en egen tråd för det ist för ta det i DotA-trådenwww.heroesofnewerth.com har 25-12 i matcher atm, spelar mest med polare mot noobs online, det känns bra mkt fräschare än dota. Fast alla nya heroes är stört imba.
du är kär i mig.
Här vare livat vill jag lova! Grym "mod" förövrigt!
Ahaaaa det är en dota mod, har läst namnet lite överallt men inte vetat vad det är.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Så hur får man ner den? Sidan är bara en bakgrunds bild för mig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du måste ha en betakey, bli ett "fan" av det på facebook så får du en tillslut.
eller så kan nån invita dig, de flesta har nog fler betanycklar än de behöver. det är egentligen exakt som dota fast mycket bättre grafik och allting heter och ser annorlunda ut
du är kär i mig.
Gillar det inte! Tycker att det är för rörigt att kunna urskilja heroes skillsen under stora fighter så halvt omöjligt att följa upp en combo. Sen är vissa heroes obalancerade, den där omniknight med kunkka splash e för stark och bloodhunter? han som går invis och kan hoppa och massa annat skit som låter för jävligt e också overpowered. Får se vilket som kommer bära dota fanan vidare LoL eller HoN, eller ingen alls
Tombombadilla P23 Läst rätt mycket på olika forum och spelat en hel del (snart 50 matcher) och måste säga att argumentet "det är för rörigt" brukar komma från dom som inte spelat tillräckligt mycket. I min mening är spelet verkligen inte rörigt, allting känns fräschare än Dota (vilket jag spelat konstant i 4-5 år). Problemet är väl brist på heroes osv, men det är bara en beta än så länge. Framförallt skönt att slippa det värdelösa Battlenet. Känns som att Dota kommer få stiga åt sidan för HoN för mig.
B.net lägger man ner när man blir bättre spelare. Otroligt störandes med leavers och imba lag! Ska iaf ge mer tid till HoN
Tombombadilla P23 Jo men även om man kör över DL, Garnera eller mIRC så går det via battlenet, vilket suger i min mening.
hur menar du då? Du var väll med när vi försökte gå igenom hamachi/Blan?
Tombombadilla P23 Näe, inte varit med på någon dotamatch tyvärr, var på semester då. Vad jag menar är att jag helt enkelt tycker att battlenet är hemskt dåligt. Krävs oerhört lite för att alltid nån/flera ska ha delay under matchen. Bara det att det ska behövas hemsidor/program som DL och Garnera för att Dota ska gå att spela öht är fel. Vi snackar om marknadens kanske ledande spelföretag. HoN har gjort någonting åt det. - Aldrig delay - System som straffar leavers - System som gör lagen jämnare - Alla kan hosta på HoN
nice, ska ta en runda nu och ser hur det går! har inte vetat om balance system försen nu
Om någon sitter på några extra beta invites så kan ni väll skicka ett pm:)
Julmust
Sidan som länkas till kändes ganska tom.. Då Div-league la ner så har jag bara spelat lite sporadiska pubgames på b-net sista månaderna. Kanske något helt nytt vore något, dock vet jag verkligen inget om detta så tell me more! Hur blir jag beta användare? Mac kompatibelt ?
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
mac kompatibelt. pma mig din e-mail adress så skickar jag en invite.
har massa invites ja kan skicka om ni vill ha ..
För mig blir det inget HoN tills de har balanserat skiten.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
För mig blir det inget HoN tills de har balanserat skiten. Låter som vi har en dålig förlorare att handskas med!
Låter som vi har en dålig förlorare att handskas med! Låter som någon aldrig lirat emot Scout eller Madman.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
dom två är ju inte så sjuka, tycker arachna (även efter nerfen) och defiler är hemska. defilers ulti är fan sinnes.
phow phow.
Defiler är inte så farlig, den ultin gör psy dmg så du kan klara den. Däremot så e torture ett rent helvete då hans ulti e fan överdrivet grym med sin magic dmg över 100/sec tjockaste dpsern i gamet tillsammans med thunderbringer! Soulstealers ulti är också en anna irriterande sak då den gör över 1400dmg vid lvl 3 och full med souls! Konstigt att ingen har nämnt något om predator då han tar 7% dmg/lifesteal av fult hp? Sen har magma blivit ett helvete också, han har sjukt hög base dmg och bra base stats. En polare hittade en bug, du andvänder den där steam på creeps så står dom stilla, han lyckades även döda kongor vid lvl 7 ensam. Efter att ha kört några omgångar så tycker jag spelet suger, phase boots gör att du kan dodga miranas pil, gå ifrån all texture modifies. Switfblades ulti funkar inte på något av leap/invis och andra escape mekanism (portal key borträknad). Path finiding fuckar upp allt när du inte kan gå i trånga utrymmen. Alla orbs stackar förutom skadi, som även gör att arachna/magebane blir totalt overpowered. Basher item e fan sämre än savage mace, kör du madman och skaffar den med lvl 3 utli och någon mer AS item så gör du fan mer stuns än vanliga bashern. Sen att slithers wards tar lika mycket dmg som pollywogs ulti e dåligt då du kan lägga upp till 6st. Dålig nerf på jereziah, han ulti skyddar ändå inte mot magic dmg så då kunde dom behålla han som han var, och nerfat andra heroes som e sinnes sjukt bra
Det verkar rätt roligt, men jag fattade inte speciellt mycket av det. Inte så lätt att lära sig när man bara kan hoppa in på servrar online sådär med eliter som gibbar typ. Det var lite segt, sprang bara runt och sköt på alla jag kunde se :/
Någon som har lust att dra en snabbförklaring?
är nog lättare att kolla på dota då, finns mycket mer guider och liknande, och det här är precis som dota, bara i en upp-piffad version..
du är kär i mig.
Har lirat lite mer nu, finns ju fortfarande några störande buggar. Spelet är relativt balanserat iaf, men tycker att Madman borde få sig en släng av 'the nerf stick'.
jo, och då har han ändå redan blivit nerfad en gång... då åkte han inte tillbaka i sin barrel roll... men jo, arachna skulle kunna bli lite nerfad också
du är kär i mig.
Någon som råkar ha en beta key/invite till spelet alla snackar om ? PM me, please!
Säger som han över mig :) Skulle vara riktigt snällt :) Skicka PM om ni känner er givmilda.
tycker defiler är mest op just nu, arachna är ju inte så svår att ta ner om man har några bra tanks i sitt lag, defiler däremot är rena skräcken att möta närsomhelst i spelet. Men å andra sidan är jag jävligt käss! :)
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
Defiler är inte så farlig att möta. Dödar henne hela tiden, utan problem. Några gånger har man blivit lite för greedy, och då har man dött, men overall så är hon en av de lätta att döda.
*snaark*
ja hon är så jävla klen. hon är väl inte ändrad från krobelus från dota?
du är kär i mig.
Typ inte, skadar lite mer i min åsikt, men tål mindre. Hon är faktiskt en av de minst tåliga i HoN, tycker iaf jag. Defiler, Pollywog Priest och Soul Reaper tål minst utav egna erfarenheter, dock så kan ju Soul Reaper heala sig själv och omgivningen, så SR får ju ett plus i kanten där hehe.
*snaark*
har lirat spelet sen det kom ut, ett ord: klockrent. Sköna bindade keys, inget jävla tjaffs i sökandet efter items i shops. hon är 1000gr bättre än lol