I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2009-09-22 09:04

Halo ODST

Release idag!

Folk kan ju posta åsikterna om spelet i tråden etc :) Sitter och väntar på att dra iväg till Elgiganten och tjacka skiten, tiden kunde knappast gått saktare.

Ska bli underbart att äntligen få 1750/1750 gs på Halo 3 så är jävligt osäker på om man inte ska dra i extra skivan med mp:n på och köra lite innan man stoppar in årets nästan goty (MW2 vinner <3) Men samtidigt så är suget på att glida runt i new mombasa och skjuta fuckers minst sagt jävligt efterlängtad

Det här är bland dom första spelen med (Story) coop som jag egentligen inte vill spela i coop, det känns som att känslan kan förstöras om man inte kan suga in hela atmosfären av ensamhet och totalt jävla mörker.

För er som inte vill bli våldtagna av gamestop (folk som inte abusat deras deal) så ska spelet kosta 399kr på Siba/elgiganten etc så om ni har dom i närheten så kan ni ju passa på :) Utan Gamestop dealen så säljer dom det för 549

fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot