I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Army of Two: The 40th Day

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   

2010-01-15 14:59

Army of Two: The 40th Day

När jag hörde att inte Splinter Cell längre kommer ut nästa månad började jag spåna efter ett spel som skulle kunna hålla mig nöjd, iallafall ett tag, igår gick jag då och köpte AO2: TFD.

Har inte kommit sådär jättelångt ännu, är inne på chapter 3, har blandade åsikter om spelet, de är ganska likt ettan och jag har hört att längden är samma som första AO2 också. Inte sådär jättelångt med andra ord, de är väldigt kul när man spelar med en polare, skulle nog aldrig sitta och spela de själv, men co-op är fortfarande nice.

De som var största överraskningen var multiplayern, mycket bättre än i förra på alla sätten, ganska beroende framkallande, de är nog här spelet kommer få mig att fastna ett tag framöver, iallafall tills Bioshock 2.

Tänkte kolla om någon annan tjackat och vad ni isåfall tyckte om det?

Och om någon förhandsbokade och fick extraction mode nu en månad före oss som inte gjorde de, hur kul är det? Jag har ju inte kunnat prova de då jag måste vänta en månad. Men de ser trevligt ut.

 Digg it...