I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2010-02-09 08:01

Bioshock 2

Är sjukanmäld och om drygt 2 timmar kommer postgubben med mitt exemplar av Bioshock 2. Som jag har väntat på detta spel. Det ser helt underbart ut.

För er som inte vet så är de en sequeal på första Bioshock och är delvis samma grej men man spelar som en Big Daddy, och nya fiender, handling osv.

Launch trailern, och den ser helt underbar ut.

Gametrailers har släppt en recension om ni är intresserade.

Länk till http://www.gametrailers.com/video/review-bioshock-2/61279

Digg it...

2010-02-09 08:31
Ska jag vara helt ärlig så är jag inte lika taggad på tvåan som jag var på ettan. Älskade verkligen det.

Men jag borde ge tvåan en chans. Får se
om pengarna räcker :)
Hihi

2010-02-09 09:38
Jag avgudade ettan, så är lite tveksam till att det här blir lika bra, men spännande ska det bli :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-02-09 11:04
kommer inte vara i närheten av ettan, men mitt ex av rapture edition ligger och väntar på mig... så det blir säkert nice!
du är kär i mig.

2010-02-09 11:16
Är jag den enda som inte avgudade ettan?
Fastnade inte för det alls.
Sålde av det efter halva resan typ.
Tyckte det var enformigt & de
moraliska valen krystade o en fix-grej.
men men, smaken som baken kanske.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-02-09 20:47
Underbart spel, helt klart i samma klass som ettan än så länge , trodde man skulle vara lite OP som big daddy men dem har gjort de så grymt, storylinen är rätt ball än så länge.

Har provat på lite mp också, de är ju ingen mw2 online men ett av dem bättre.
 Digg it...

2010-02-10 07:57
Har precis dragit igång det, gillade ettan skarpt. Varför tvivlar alla att det inte skulle hålla måttet?

Länk till http://xbox360.ign.com/objects/142/14240341.html
 9-1

2010-02-10 08:25
jag orkar inte googla men finns 1:an till ps3?
tut!

2010-02-10 08:43
MisguidedAngel:

Japp det finns till PS3! Spela det!
Hihi

2010-02-10 12:05
ok, är det "bättre" på konsol än på pc?
tut!

2010-02-10 12:24
nja det är faktiskt ganska lika, jag gillar att det pausar när man väljer plasmids och vapen på konsol... men annars är det bara vad man föredrar, sitter hellre vid min 46'' än min halvkassa högljudda burk
du är kär i mig.

2010-02-10 15:15
Storyn är tung.

Inte besviken ett dugg.
 Digg it...

2010-02-10 19:06
Är sjukanmäld och om drygt 2 timmar kommer postgubben med mitt exemplar av Bioshock 2.

Haha, how convenient!

Har inte testat än, tyckte iofs det enda som var bra med ettan var atmosfären, resten var ganska mediokert. Bara att kapa mej.. =)
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2010-02-10 20:28
Blev precis klar, riktigt bra men lite kort. Jag gillar ettan bättre, men det kanske beror på att koncept och story inte är nytt och fräscht.

2010-02-14 01:00
klara de precis , tkr de va jävligt bra 1 an var så klart bättre men då va ju alltid nytt å andra sidan, snart dags att lira igenom igen då för de andra slutet :D

2010-02-15 22:44
Multiplayern var en riktigt positiv överraskning, har dragit mig upp till level 25, helt nice system och unlock dom har kirrat i mp:n, trodde aldrig jag skulle fastna för detta online då, men helvete vad nice de är.

Capture the sister, bästa spelläget.

Digg it...

2010-04-18 19:25
Spelade precis igenom det, och till skillnad från vad nån annan här sa så tyckte jag inte alls det var kort! Kan iofs bero på att jag går runt och letar i varenda hörn, står och läser på skyltar och lyssnar på dagböcker. Samt att jag sällan pallar sitta och lira spel i mer än nå timme åt gången :) Men grymt spel i vilket fall! Självklart inte samma upplevelse som första gången man spelade 1an, men tycker ändå att de har lyckats. Tyvärr inte lika klurigt och utmanande som gamla System Shock 2, men man märker att det är samma folk som ligger bakom.