|
|
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
drar till med silent hill 3 också
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
final fantasy the crystal chronicles : the crystal bearers till wii... aldrig gillat hur man slåss i FF så; jag har aldrig gillat FF, crystal bearers har hyffsat betyg och ser bra ut.. så jag tänkte nice eftersom jag alttid hört fanboys snacka om hur bra story d e i FF... allt var skit i spelet.. några snygga områden.. men hittils e allt skit.. har inte mött sista bossen, som jag hört många säga är den bästa bossen i ett FF spel någonsin, men tror inte jag vill spela så långt.
|
|
|
jajustja: worms a space oddity jävlar vad besviken ajg blev.. och jag är endå en utav de få som stod ut med worms 3d och forts o alla andra flamade spel i serien... DET INNEHÅLLER INGET NINJAREP! blörg.
|
|
|
Killzone 2 Spelet var ju ospelbart, nu hade jag visserligen precis skaffat PS3 och var inte helt van vid dual-shocks analoga, men efter att ha klarat MGS4 2 ggr tyckte jag att skillsen satt rätt bra.. shame
Shaun White Snowboarding Såg skönt och cruisigt ut, ganska realistiskt.. men det va ju bara en illusion, spelet kändes som cool boarders 3, rätt bajs för ett spel som kom typ 10 år senare
Heavy Rain Lyckades inte en enda gång känna något medlidande med nån av karaktärerna, samt att det kändes som att man bara gjorde massa meningslösa saker hela tiden. Linjärt, trisst.. puckat. Klarade skiten dock när jag låg halvt förlamad av sjukdom och kunde bara göra röra 3 fingrar typ, det räckte verkar det som *DUCKAR*
Wet Bara löjligt, dåliga kontroller och trisst grafik Lite som Stranglehold fast sämre
Ninja Blade Jag va jäkligt upphetsad över detta spel. Men när man väl hade bokat in tid för att dra igenom skiten så stötte man bara på massa buggar, när jag väl kommit en bit och träffade på en helt ologisk boss så (Tror de buggade också) så la jag det åt sidan, bottenbetyg
Metal Gear Portable OPS Nu hädar jag, men jag tog mig fan inte genom detta, kontrollerna var jättesega att lära sig och hantera på ett bra vis, samma sak med vinkeln osv, blev BARA irriterad. Fel konsol för spelet, lyckligtvis verkar de ha insett problemen när de utvecklat Peace Walker som verkar myckte bättre på alla vis
Too Human Grym idé, dåligt genomförd. Tog mig visserligen igenom spelet och körde om endel bossar i co-op. Men overall inte vad man förväntat sig.. Kändes gammalt på något vis, konstiga kameravinklar osv, precis innan release sänkte de co-op spelare från 4 till 2.. vilket tog bort hela den förväntade Diablo-känslan. Hade väntat väldigt länge på titeln, shame
Darksiders inte 100% flopp Efter att ha spelat Bayonetta kändes det här typ som hulken eller något, blir eventuellt att man ger det en chans senare. Men just nu känns det som bortkastade pengar. Jättedåligt första intryck
Prince of persia Usch.. Jag betalade fullpris för skiten, snyggt som få. Ganska tuffa fighter.. Men oftast va gameplay som sonic3d eller något, uselt
Rise of the Argonauts Ganska balla strider, men jag tröttnade efter att ha fått fightats i typ 5 minuter på 5 timmars speltid. Ett spel med identitétskris, värdelösa questar och hälften av tiden satt man bara och glodde på en värdelös karta för att försöka navigera till nästa 15 minuters npc-speech
Star Trek Online Ja vad ska man säga, verkade vara 2 olika utvecklare för markstrid / rymdstrid. Tror jag läste det nånstans.. Markstriderna kändes som de va från 1997 jämnsides med grafiken och kontrollerna. Rymdstriderna va rätt bra, men instance:ade så open world känslan vara minimal när man cruisade runt på en karta bland "ikoner" med andra spelare.. Att kunna interagera med andra spelare direkt känns ju ganska vitalt för ett mmo, de ville bara ha abonnemangs-vinster med sin integrerade "gamespy"
reserverar mig för vissa stavfel, dålig meningsuppbyggnad, dålig gramatik :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Watakushi
Där gav du mig ett tips. Worms 3D, vilket fruktansvärt bra sätt att förstöra en grym spelserie på.
|
|
|
då kommer jag och säger Resident Evil 4 vilket fick mig att nästan gråta av besvikelse. hade väntat på det spelet skit länge och tänkt mig yes vad underbart med ett nytt Resident Evil. startar spelet. blev spyfärdig av vad dom gjort med det hela och tänkte VART I HELA HELVETE ÄR MINA SEGA ZOMBIER! Hade dock så låga förväntningar när Resident evil 5 kom men måsta tyvärr lära mig och älska det spelet istället.
Men men som sagt saknar dom gamla hederliga spelet.
jag tycker även att dom nyare Metal gear är åt skogen
Hudiksvall vad i helvete är det för nått?
|
Producent
2010-04-19 05:50
|
True Crime: New York City
Fyfaan vilket skamt till spel...
I have come here to chew bubble gum and kick ass. And I'm all out of bubble gum...
|
|
|
Metal Gear Solid 2 (Spoiler) SpoilerBlev grymt besviken på det spelet när jag insåg att man inte spelade som Snake utan som den blonda Final Fantasy look-a-liken Rayden. Trots det, ett väldigt grymt spel i sin tid.
Metal Gear Solid 4 Oerhörd besvikelse efter att ha spelat MGS3-Snake Eater. Visserligen väldigt vackert, visserligen smart camoflague system...Men helt enkelt inte samma känsla... Fast ändå ett fett spel med en hel drös nostalgiska moment, som tyvärr inte blir mer än just det. Har förmodligen aldrig haft sån gåshud av ett spel som när man återbesöker SpoilerShadow Moses Island
Final Fantasy XIII Vad fan håller dom på med? Decenniets besvikelse. Jag hade iofs länge förstått att det skulle bli ett kefft spel. Men jag höll mitt hopp uppe iallafall för att jag tänkte att dom kanske skulle kunna fixa till det ändå pga att det ändå är FINAL FANTASY vi snackar om. Men nej.
Resident Evil 4 & 5 Zombies kommer aldrig vara tråkiga att döda så jag förstår verkligen inte varför man kände ett behov att ta bort dom? Hursomhelst otroligt grymma spel, trots den otroligt klumpiga kontrollen. Men byt namn för i helvete!! This is not the Bio Hazard I know!
http://www.myspace.com/bizzlebeats
|
Moderator
2010-04-19 12:03
|
Zom_B
Vi visste ju att ff xiii inte skulle bli särskilt bra så att lista det i en tråd för största besvikelse känns lite fel. Sedan är ju spelet faktiskt helt ok, inte bra men ok.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
|
|
|
Coke P24
Besvikelser är väl ändå högst subjektivt? Jag listade det för att det var en stor besvikelse för mig. Även om besvikelsen kom långt innan det släpptes... Jag menar... Jag hade höga förhoppningar på det innan man ens hört något om hur det skulle vara. Men som sagt jag hade förhoppningar på att dom kanske skulle kunna ändra riktning på d.
|
|
|
Metal Gear Solid 4
Man gömmer sig, fienderna ser en ändå. Alldeles för långa cutscenes.
|
|
|
snowblind Haha låter bara som du är dålig på att gömma dig. Långa filmsekvenser är ju halva grejen med mgs (även om jag håller med om att det var lite i överkant i fyran).
hejhej
|
|
|
Hyvni Hukar man sig bakom en låda som är dubbelt så stor som en själv och har camouflagen på och de lömska araberna ändå ser en från andra sidan lådan tror jag snarare att det är spelet som är dåligt. Och whats the deal ett stealthspel där spelvinkeln ofta är en jävla close-up på huvudkaraktären? Fast Old Snake är jävligt badass.
|
|
|
snowblind Snake kanske släppte sig? Eller så fick han ryggproblem hahaha
|
|
|
Eller gav ifrån sig nåt annat ljud som gamla människor gör. Det kanske är bättre och verkligare bortom mitt förstånd. Har en tendens att ogilla saker bara för att andra människor gillar dom.
|
|
|
Har en tendens att ogilla saker bara för att andra människor gillar dom. Det gjorde jag med när jag var tolv. Fett kul.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
|
|
|
jasså det är därför du trollar så mycket då?
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
|
|
|
Trollar inte, jag menar varje ord jag skriver på den här sidan.
|
|
|
Tekken 6 På Xbox iaf, hört att PS3an är mycket bättre. Ingen command capture, för få banor, scenario campain kundes göra mycket bättre, tråkig offline innehåll.
Onlinet är uppdelade i olika ranking skalor. Problemet är bara att ändå om du är uppe på rank 20 så kommer du att möta nybörjare, ibland bara nybörjare och detta förstör online känslan helt, och gör spelet tråkig. Nackdelen är också att det fortfarande kan bli lite laggigt med små förseningar, vilket är väldigt frustrerande i ett fighting spel.
Finns få bra grejjer med detta spel men jag hade förväntat mig mer. Det är fortfarande kul o spela med polarna eller lära sig nya karaktärer.
Grid Var väldigt mycket hype kring spelet. Var små kul i början, sedan blev spelet enformigt.
Mass Effect 1 Inte spelat 2an men seriöst? Hur kan man gilla ettan? Sömnpiller rakt igenom, Gjorde de flesta sidouppdragen och några var små kul, main uppdragen var ju värst. Krånglig story och jag fattade absolut nada när jag klarade spelet.
Ända positiva med spelet var dialogerna, men då kan jag lika gära ladda ner en film istället...
Far Cry 2 Gillade ettan skarpt. 2an var tråkig som fan, ingen flyt ingen tempo. Köpte spelet väldigt billigt från gamestop och jag spelade bara 1 timme tills jag insåg hur tråkigt det var.
|
|
|
Ett bilspel som blir enformigt? SAY WHUT? Var ju jävligt oväntat måste jag säga
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
|
|
|
ali0418
Mass Effect är ju fantastiskt!
Håller dock med om Farcry 2, sjukt tråkigt.
Mitt bidrag: Just Cause 2
|
|
|
Jag måste tänka tillbaks till tiden då jag bara ägde gamecube och ps1 för att hitta de största besvikelserna
True Crime - eftersom jag inte hade ps2 kunde jag inte spela gta, så när True Crime utannonserades blev jag sjukt taggad och satt och kollade på trailers var och varannan dag och längtade.. när spelet sedan släpptes så insåg jag hur blek kopia av gta det faktiskt var, bl.a. så körde man ju runt i Los Angeles, men det var inte mer trafik än typ Vindeln på en lördagkväll
Final Fantasy: Crystal Chronicles - samma scenario här egentligen, det fanns inga vanliga FF till kuben och när FF:CC släpptes så köpte jag det samma dag.. jag försökte verkligen gilla det, men det var så tråkigt att spela själv (skulle ju vara bättre i co-op, men då var alla tvungen att ha varsin gba med kabel.. så en "extra kontroll" till det spelet skulle kostat runt 2000 kr i runda slängar). Lämnade tillbaks det på öppet köp och tog Final Fantasy VII till ps1 istället och körde igenom det en gång till istället (hade bara haft det till dator tidigare)
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
|
|
|
Mass effect är ju det bästa som hänt spelbranschen på länge!
men vi har ju alla olika preferenser :)
JKIBMM
|
Moderator
2010-04-25 22:16
|
Mass effect är 2000-talets tveklöst bästa spelserie och handlingen i första spelet är ju inte alltför komplicerad.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
|
|
|
What Coke P24 just said! Har inte varit lika nöjd över ett spel sen FF7. 2an var så bra som jag var tvungen att nöta det igenom 2 gånger ..sen blev jag helt såld i Bioware och var tvungen att nöta igenom Dragon age ...SÅ bra är Mass effect ;)
JKIBMM
|
|
|
var så bra så jag var tvungen*
JKIBMM
|
|
|
ålder: p12 spel: Kesen, ps2
Detta var på tiden man bestämde spel utifrån hur framsidan på spelet såg ut. Såg ju mäkta ballt ut, så tvingade morsan att betala 500:- för det där jävla skiten.. Var värsta strategispelet och jag fattade iallafall ingenting.
Jag grät mig inte till sömns den natten, men nog fan måste det varit lite hjärtsorg.
MUSIC IS MY DRUG, NOT ENTIRELY BUT I MEAN.. HEY!
|
|
|
Var värsta strategispelet och jag fattade iallafall ingenting. Detta händer än idag, mannen. Flera miljoner 12 åringar gick igenom samma trauma när de köpte Halo Wars.
|
|
|
Börjar överväga att slänga in Demon's Souls på den här listan. Det är så segt att komma in i att jag aldrig lyckas fastna.
"Don't use all of your energy to fly, instead use some of that energy for your x-ray vision." - Pharoahe Monch
|
|
|
Lumines 2. Jag är helt hooked på Lumines men när jag satte igång tvåan så märkte jag att det tar nån hundradels sekund för blocken att fastna vilket gör att markören ofta bara får med sig halva när man släpper dom precis innan den.
Men värst var nog ändå att efter Black Eyed Peas hoppade upp efter några nivåer... BRRRRR!
|
|
|
Spore
Tyckte det verkade riktigt ballt i början, sjukt nice koncept ju, man går från liten amfibie till stor civilisation i planetär skala.
När jag hade spelat igenom det första "inlärningsomgången" så började jag läsa lite mer djupare om spelet och insåg att jag redan hade gjort i princip allt man kunde, det enda som skulle förändras var utseendet på min varelse, inget annat.
Så, från ett fritt episkt spel, till ett linjärt skitspel. Jävla trist när jag insåg det.
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
|
|
|
psyko_slusk
Håller helt klart med om det, ett av dom få PC spelen jag faktiskt köpt då jag va övertygad om att jag skulle spela det länge. Men tyvärr sög det totalt...
Married to the money, fuck the world, that's adultery
|
|
|
ok efter att ha kört senaste final fantasy ett tag så är det enligt mig tidernas största flopp! det är verkligen skittråkigt, tycker alla karaktärer är efterblivna och jobbiga..också sa folk att när man kommit till pulse skulle de bli bättre..nä fyfan
|
|
|
Quake 2
http://www.myspace.com/mcblindfold
|
|
|
Alpha Protocol
Verkar vara bajs?! Va ju rätt hypad..
|
|
|
Måste säga (oavsett om det är gratis och man inte ska klaga) Americas Army 3... fyfan vad tråkigt, Counter-strike har en bättre spelupplevelse än detta spel. Själva idén med spelet lockar så ruskigt mycket, men när man väl spelar blir man ledsen.
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|
|
|
Farcry Ännu en gång sabbar all hype ett spel... trodde de skulle va guds gåva till spelvärlden men förutom för tiden jävligt snygg grafik va det ju bara en halvdan shooter som inte tillförde något nytt till genren.
Devil May Cry 2 + 3 Vilken jävla WTF-upplevelse när man stoppade i DMC2 i maskinen och de va skitfult och jävligt simpelt....
Ännu större WTF-upplevelse då man efter att bli jävligt imponerad av öppningssekvenserna i DMC3 bli rövknullad utan dess like av en vanlig jävla fiende typ 1/4 in i spelet.
Trippel WTF-upplevelse då man insett att man kanske är kass och skamset vill försöka på en lättare svårighetsgrad och inser att man redan spelar på lättaste.
En kvinna är aldrig mer allvarlig än när hon talar om för en miljonär att hon älskar honom.
|
|
|
Trippel WTF-upplevelse då man insett att man kanske är kass och skamset vill försöka på en lättare svårighetsgrad och inser att man redan spelar på lättaste. hahaha!
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|
|
|
Ninja Guiden kan vara det tråkigaste spelet jag någonsin har spelat. Bara så ni vet.
____________________________________________ G'd-Up Funk OG Beats @ http://www.myspace.com/skylermuzik Freshbake !
|
|
|
metro 2033
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
|
|
|
cities xl
Helt värdelöst, har utelämnat helt oförklariga saker.
|
|
|
Dej Jam icon, efter fighting for ny trodde jag att Icon skulle vara bästa Dej jam.. Men ack vad fel man hade..
Lil_H..
|
|
|
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
|
|
|
Cribbe: vilket jävla äckligt aeaeae... sär... blir fan arg. Fan är fel på han
|
|
|
DMAt : tror att han suger rätt mycket på spelet helt enkelt.
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
|
Producent
2010-08-31 21:28
|
eller så är han sur för att uppgraderingen från mw1 till mw2 är värdelöst. bara ett jävla sätt att tjäna mer pengar, för dom vet att dom kan.
|
|
|
fast killen är ju inte sur haha. Han är ju upprörd, hans själ ser ut att ha blivit kluven i två och hjärtat krossat i tusen bitar.. fånigt, töntigt.. oerhört störande om inte annat. Det är bara ett spel =)
skillnaden mellan mw1 och 2 är inte någon "wow" upplevelse, men inte heller så att man slår sönder handen i väggen ;) haha
|
|
|
DMAt: Runt release kändes det wow
säg vem du är och var du bor så möts vi upp en mot en så ska vi stå om du står för allt du säger i verkligheten... eller håll käften och gå och spela din fuckin xbox loser
|
|
|
äh, bara enstaka spel som folk är besvikna på, testa en hel jävla konsol.
Atari Jaguar Iofs var det inte jag som införskaffade skräpet men en polare. Jag var dock väldigt uppspelt iom polarens utsago så var Jaguaren det pimpigaste skiten både pengar och kropp kunde köpa. Såg lite bilder på det i nån tidning och nog såg det fräsigt ut, som 11 åring var man begeistrad.
När dagen kom och man genomled en oändlig skoldag så var det dags att fara hem till kamraten och få sina sinnen ägda. Sagt och gjort. 2 timmar senare var man hemma och grät.
Carmageddon 64 var en annan besvikelse. Älskade Carmageddon till PC, nötte ut det. Tyvärr var familjens dator för klen för tvåan. Eftersom detta var ett Nintendospel så hade det ett Nintendopris, 649 spänn. Tjatade till mig förskott av 52425482 veckors veckopeng och köpte åbäket. Helvete, spelet var minst sagt ospelbart, det var verkligen det sämsta spelet jag har någonsin spelat. Inte nog med det så var man tvungen att låtsas för morsan som om man gjorde bästa affären världen skådat så att veckopengsförskottet var berättigat. Ack så jag våndades, folk har begått självmord för mindre.
:D
|
|
|
haha, sköna historier, känner igen det där som fan när man var lite, hehe det var inte roligt att bli besviken då inte..
|