[Multi] The Saboteur

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

[Multi] The Saboteur

Electronic Arts nya spel The Saboteur!

Lirat en timme nu, verkar sjukt fett hittills. Någon annan som lirat detta? isf vad tyckte ni?

Till er som inte har spelat, trailer:

Keep playing sega-games
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Hade spelet, körde ut det, bytte tillbaka. Var helt ok men blev tråkigt när man klarat ut det.

Har kört det lite o börjat komma in i det nu. Verkar värt men riktigt enkelt. Man är ju i stort sett odödlig och har pilar konstant som visar vart man ska gå.
njut
Hangaround

2010-03-07 14:29
Tänkte köpa det.

Men sen gjorde jag inte det.
I am Dave! Yognaut! And I have the balls!
and
I'll keep it Murray till I'm burried
Moderator

2010-03-07 16:41
Snudd på ospelbart. Andra spel i genren har redan gjort det så mycket bättre. Att spela detta spel är själva definitionen av att kasta bort sitt liv.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

Faktiskt riktigt kul, helt klart värt en genomspelning, sjukt underskattat iaf!
du är kär i mig.
Pandemic spel? NI PRATAR OM PANDEMIC SPEL?

Fy fan... Efter Mercs2 så ville jag kasta sten i ögonen på utvecklarna och spotta dom alla i munnen . Misslyckade satans jävla kukutvecklare, aldrig varit så glad som dagen då asen konkade... Sen att dom kom tillbaks 2 dagar senare gjorde en lite arg. Aldrig köpa ett till utav deras spel

Svensson börjar det bli dåligt med kvalite på din sony gaystation? Börjar ju undra när pandemic titlar dyker upp...
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot
haha fick chansen att låna det när jag inte hade något annat för tillfället, var en skön paus från mw2 online, och tyckte funfactorn var jävligt hög. 72 metacritic är ju bara bevis på att det inte är helt överjävligt. det är jäkligt skoj o bara dra runt o vrida nacken av nazister och spränga skiten ur allting.

och ja, mercs 2 sög getpung
du är kär i mig.
Älskade detta spel! Värt varenda krona!
En del av Skåne Massiv.
http://www.myspace.com/skanemassiv
http://www.myspace.com/feffe
Moderator

2010-03-16 10:10
Svensson

72 är i gränslandet för vad som är spelbart. Med tanke på alla bra spel som har släppts de senaste månaderna så har jag väldigt svårt o se en anledning till att slösa sin tid på ett spel som ligger på under 80.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

Värt att tro att metacritic är något viktigt, en 7.2 är säkert spelbart om det inte kommer från pandemic.
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot
doggson, aven om det verkar som att jag trollar om jag sager det har.. men jag tror saboteur skulle vara ett sant spel du inte skulle ha nagot emot att ploja igenom och 1ka. haha

Det ar faktiskt inte sa jattedaligt. Men precis som Coke sager sa gor spelet inget som ingen annan redan gjort battre plus att det finns for manga bra spel nu att man ej bor lagga tid pa medelmattiga titlar. Undantaget skulle vara om man har alldeles for mycket tid och bryr sig om gamerscore till den grad att man aven spelar spel man inte direkt alskar. *host*
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
marvingaye: utvecklat av pandemic = jag rör inte skiten

Dieallot
Låt bli spelet, exakt som GTA, fast sämre ... tänka sig
*snaark*
Riktigt kul spel tyckte jag, roliga uppdrag och oftast så var de flesta uppdrag inte lik varandra. Snyggt var det också med hela svartvit/färg effekten. Sköna kontroller.

Nazi killing business has never been this fun!