I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2010-05-29 11:04

[Multi] UFC 2010

UFC 2010

För mig är det just nu Red Dead-dödaren eftersom jag spenderar mer tid framför det än just nämda rockstars-liret. Vad kan man säga, gillade man ufc 2009 så är det här en turboinjekterad version. Allt är bättre, snyggare och djupare. Finns väl inget att tveka om, gillade man 2009:an så är det bara att köpa eller hitta på nätet (slår en passning till marvingaye)

9-1

2010-05-29 21:56
Ser riktigt tungt ut faktiskt, de hann ändå med o göra en hel del förändringar från fjolårets spel verkar det som.

Kommer skaffa det så småningom, har dessvärre ingen att spela det med hemma på soffan där jag bor nu. Inte än iaf, har ej hunnit ragga nördpolare att spela tvspel med ännu. Men hur är onlinedelen denna gång, Tottenham?
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2010-05-30 08:17
Inte lirat online, måste bli bättre först. Fick för mycket kuk förra året för att våga leka kaxig.
 9-1

2010-05-30 11:36
Mjo samma här, fick flera ton kuk när jag försökte spela online. Fast nördarna online var ju patetiska och använde billiga "turbokontroller" som spammar submission knapparna åt dem. Minns inte om de patchade detta eller ej. Men ja, så går det när man gör ett spel där en av de vinnande metoderna var att spamma en knapp. Jag hade iaf mest kul single player och multiplayer med polare hemma i soffan, gärna med lite alkohol och gärna innan en UFC gala så man kunde köra samma fightcard som matcherna som man strax ska kolla på. Good times.

Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2010-05-31 09:02
Marvin: Tack och lov att knapp-spammandet är borttaget och endast rotation av R3 är kvar för sub's :D

Som ovanstående talare säger så är det bättre på ALLA sätt... Clinchen, trycka upp mot cagen och SJUKT mycket mer moves.

Riktigt nöjd hitills
rapperted.se

2010-05-31 12:03
Kommer nog vänta på ea mma istället, hatar verkligen clinch/ground på ufc, tycker det är så jävla dåligt gjort.
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"

2010-05-31 14:35
Tog mig till titelmatch nyss med fick smörj av GSP, inte oväntat att han lekte med mig på mattan:(
 9-1

2010-05-31 19:09
Brorsan köpte skiten igår. Skulle dra igenom tutorialen för att lära mig alla nya knappar och komma till rätta med kontrollerna.
Halvvägs in tröttnade jag och stängde av.
Konstigt med tanke på att jag 1:kade 2009.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-06-02 17:03
Funderar på att skaffa de, dock har inga kompisar som jag spelar med diggar UFC spelen, är de kul att lira ensam?
Så finns de ju live, men de måste man väl antagligen ha skills på
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2010-06-02 17:45
Jag lirar ensam och mot polare när det vankas fest, men eftersom de är noll skillade blir det rätt tråkigt:)
 9-1

2010-06-05 15:07
Nu har jag bara spelat demot, men jag tyckte det kändes som en repition av 2009, med en aning nameupdates som har kommit in i UFC.
Ska absolut köpa spelet när jag hittar det begagnat för en schysst peng. Men ska jag lägga ut fullpris på ett MMA spel så väntar jag fan till EA MMA som verkar vara betydligt mer välgjort och med större utbud av fighters då det är flera olika orginisationer som ingår.
Keep crushin'!

2010-06-05 15:32
Har sett video nu från EA MMA och det ser betydligt sämre ut än ufc 2010, kanske plockar upp ufc ändå.
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"

2010-06-06 15:56
Kör career mode, ganska lätt tills man börjar komma upp i UFC... då torskar jag hårt mot alla som är bra på att ta ner och submitta... fyfan.. helt omöjligt att vinna om han bestämmer sig för att ta ner en hela tiden.

Har en thaiboxare men ändå lagt mycket skill på defensive grappling och submission defence... men inte faaaaaan hjälper det.

2010-06-14 01:53
Sitter o kör demot i brist på pengar, dock får man det snart!

Nån som har testat dem där online trainingcamp o turnerningarna?
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2010-06-15 21:46
Det är tamigfan omöjligt att subba motståndaren. Har testat i tutorial mode men det går verkligen inte. Hur mycket jag än roterar RS så händer det inget. Fattar verkligen inte hur man gör. Fattar att man måste banka stamina ur motståndaren, men det ska väl inte behövas i tutorial när man ska öva på moves? Jag har en thaiboxfigur så subs är inte min starka sida, men visst fan borde det gå?

Startade upp frizon.info runt 99 med två andra som brann för svensk hiphop. Facklan är överlämnad. Men lyckades bli en bit av svensk hiphop-historia.

2010-06-16 16:38
Careermod är fet jävla jobbig. Jag förlorade som fan när jag kom upp till UFC och fick möte lite bättre motstånd (Kochek i 170division), men efter några förluster, mycket sparrande och begränsat utvalda träningskamp så vänder man på allt och kickar ass. Ganska simpelt uppbyggt precis som förgångaren. Jag förstår inte varför man ska få tillgång till vart man får sin hitrate i tournamentmod men inte i careermod. Fruktansvärt irriterande.

Däremot ska utvecklarna ha beröm för allt de förändrat. Tournamentmod och titeldefense är riktigt skoj. Sen gör sig spelet bäst när man sitter och väntar på att Ian Roberto ska börja gorma i en gala klocka fyra på morgonen, med några polare och hinka lite öl.
Jag skulle bli märkbart förvånad ifall EA MMA blir sämre än detta spel, det finns fruktansvärt mycket att arbeta på i careermod.
Keep crushin'!

2010-06-16 16:56
Jag ägde aldrig 09an men spelade en del hos kompisar och så, jag tyckte det var extremt segt, repetetivt och inget djup alls.
Dessutom var det trist att titta på.

Och jag gillar endå UFC. Men går det lite fortare nu och har bättre kontroller?
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!

2010-06-16 23:26
Adda mig på Figgedy (xbox360) för lite BATTLE!
En del av Skåne Massiv.
http://www.myspace.com/skanemassiv
http://www.myspace.com/feffe

2010-06-22 12:08
Fyyyyyyyyyfan vad jag hatar att man ska tappa skillspoints hela tiden i många doser, oundvikligt, sen när man klara av career kan man inte träna mer, pff

Nån som har startat ett trainingcamp online eller?

Adda, xbox360, gamertag: Sellish !!