[Multi] Singularity

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

[Multi] Singularity

Sitter och väntar på att posten ska komma med detta spel nu, som jag väntat på detta, efter flera uppskjutningar har jag det snart i min hand.

Då det verkar som om spelet släpps först i europa, idag, och inte förens 29 i USA, så har det inte kommit många recensioner ännu, men Gamereactor har recenserat spelet och gav det ett väldigt bra betyg. 9/10.

Dra över dit och läs recensionen för att få reda på lite mer om spelet då jag inte orkar rabbla upp massa. Eller kolla bara på dessa underbara gameplays och trailers.

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Ligger och väntar på hårddsiken i vanlig ordning. Jag är sådan hänsynslös gangster att klockorna stannar.

Det har kommit men jag har inte hunnit spela ännu, fotbolls-vm tar för mycket av min fritid. Blir några timmar senare innan nästa match iallafall.

Har spelat ca. 3 timmar i detta underbara spel. Det är bättre än vad jag förväntat mig, de är en ständig Bioshock känsla över spelet vilket gör det väldigt grymt, nyskapande och urtjusig design på spelet, älskar verkligen detta spel än så länge. Grym story och mutliplayern är det absolut inget fel på.

Ska fortsätta med detta underbara spel senare.

Var det inte det här spelet som blev uppksjutet pga mw2 release etc?
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot
Doggson, jo det var de, tror dem gjorde rätt i de, dem extra månaderna dem kunnat arbeta på detta gjorde det nog bra, många som prova detta spel i då när de var tänkt släppas och nu och dem säger att de ändå finns en självklar skillnad och att dem extra månaderna bara gjort spelet gott.

Jag älskar verkligen TMD-handsken, det är sjukt kul att åldra soldater bakåt i tiden eller till damm, finns väldigt många roliga grejer att använda den till och på. Sen ett av dem coolaste vapnena är Seeker.

Här är gameplay med Seeker vapnet:

Seriously, är jag den enda som köpt detta spel eller? Give it a shot, iallafall om ni som jag tycker om Bioshock 1 och Half Life 2. Singularity påminner rätt mycket om dem. Är väl halvvägs in i singleplayern nu, sjukt grym story och spelet bara växer och växer, detta är ett mästerverk.

Multiplayer-läget Soldiers vs Creatures är sjukt roligt och påminner lite grann om multiplayern i AVP.

Ser onekligen spännande ut. Såg det på OnOff igår och hade inte hört om det innan... Dock såg det rätt B ut utifrån vad fodralet sa till mig haha.

Kanske ska ge det en chans.
Användaren är inte inloggad

2010-06-29 15:49
Lirade lite idag, tyckte det var trevligt. Spelet i sig är kul med det är långt ifrån BioShock/Half Life-serierna rent storymässigt. Känns lite B-film tyckte jag, i alla fall så långt jag kommit. Kom precis tillbaka från första time-riften innan jag slutade.

Tror definitivt jag kommer spela igenom hela spelet dock, så det är väl ett rätt bra betyg ändå.
Jag bara ljuger och ljuger!
Spelet växer rakt igenom, klockrent lir.