|
|
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
förstår inte hur petiga folk är.. tycker demot ser bra ut på mitt xbox :S och jag har inte ens full hd ...... ser inga gryn och sånt. har folk super syn eller vad? :S:S:S::S:S:S::SS
Get Random!
|
Producent
2010-08-19 09:24
|
Ser riktigt schysst ut! Blir nog att check...
Support A2K of Wize Guyz Global Ent.
|
|
|
Snart smäller det. På fredag.. då jävlar. Hypa lite nu ;)
SpoilerHoppas man kommer kunna simma. Eller.. det spelar väl inte så stor roll, men hade vart en schysst detalj eftersom vattnet är så nice gjort. Lästen på 2K's forum i nån tråd, där en utav utvecklarna bekräftade att det inte kommer finnas några motorcyklar. Hade vart rätt nice med en såndär båge med sittvagn på sidan. Dock kanske inte så passande att en finklädd mafiasnubbe glider runt på en smutsig motorcykel. Hoppas även på ett bra utbud av vapen. Vapenaffären i demot hade ju inte speciellt mycket att erbjuda, men ja.. inne i stan kanske det finns större stores.
Sen hoppas jag på en MP-funktion lite längre fram i tiden så man kan rollspela. Hade vart sjukt nice =)
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.
|
Hangaround
2010-08-23 06:49
|
I demot kunde man inte gå ner i vattnet. Testade från bryggan i hamnen men det var en osynlig vägg där. Testade att köra ner med en bil och då gick det men jag spawnade på bryggan direkt när jag landade i vattnet.
I am Dave! Yognaut! And I have the balls! and I'll keep it Murray till I'm burried
|
|
|
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
|
|
|
I demot kunde man inte gå ner i vattnet. Jo, på ett ställe kan man det, där det är som grundast, där kan man knalla ner i det blöta. Men vattnet "rör" inte på sig, så jag vet inte om det är nån bugg eller så.
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.
|
|
|
Värt att notera: IGN gav konsollversionen av första Mafia 6.8 och PC versionen 9.2.
Nu med Mafia 2 har de gett alla versioner 7.0.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
|
|
|
Spoilerfan vad besviken jag blev
|
|
|
marvingaye: Hörde att IGN var the shit när det gäller bra recensioner... LOL
säg vem du är och var du bor så möts vi upp en mot en så ska vi stå om du står för allt du säger i verkligheten... eller håll käften och gå och spela din fuckin xbox loser
|
|
|
marvingaye: Hörde att IGN var the shit när det gäller bra recensioner... LOL Tycker de är ganska on-point med de flesta recensioner och brukar överensstämma rätt bra med mina egna intryck av spel. Fast ibland ger de vissa spel alldeles för höga poäng. Eurogamer gav Mafia2 4/10 och Kotaku sågade spelet rätt hårt. Känns som att min gutfeeling efter att ha spelat demot på olika plattformar var ganska korrekt. Vilket är synd, ville verkligen att det här skulle vara mer än ett medelmåttigt sandbox spel. Ettan var tokbra(på PC).
|
|
|
Jag är "en sån" som knappt vill läsa eller se bilder på spel innan jag testar dem. Tycker det är mycket roligare att utforska och hitta allt själv. Men är IGN-recensionen värd att läsa kanske? Spoilar den mycket? Det är sånt jag är rädd för typ.
|
|
|
nu är det bara 2 dagar kvar till de kommer ;D
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
|
|
|
marvingaye: Har man kollat för mycket sopranos så skiter man i vilket, jag spelade fan gudfadern 2 när jag hade kollat för mycket sopranos sist...
Gillade cutscenes - Staden - Bilarna - Atmosfären, dock är SP spel inte värda att köpa egentligen. Väntar tills polaren spelat klart sitt :)
säg vem du är och var du bor så möts vi upp en mot en så ska vi stå om du står för allt du säger i verkligheten... eller håll käften och gå och spela din fuckin xbox loser
|
Hangaround
2010-08-25 12:43
|
Väntar tills polaren spelat klart sitt :) Pff, som att du får låna det.
I am Dave! Yognaut! And I have the balls! and I'll keep it Murray till I'm burried
|
|
|
Menade jag dig där eller? var ju polare inte horunge :D
|
Hangaround
2010-08-25 20:53
|
Horungar är bästa kompisar :D
|
|
|
Kane&Lynch 2 är bättre än Mafia 2.
Yep, jag sa det och jag menar det. Haters gonna hate osv.
Kan säga att jag inte skulle köpt eller spelat något av dem om jag inte fått dem gratis.
|
|
|
Att de skippat gore't i den här halta mongoloidversionen till ps3, det är ju ba.. ja, fan. det blir inge köp förrens de patchar till det iaf.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Är på chapter 14 nu, snart är spelet slut, vilket suger dase, för det är NU det känns som att spelet kommer igång på riktigt.
Jag är inte mycket till "gamer" men jag kan utan att tveka säga att detta är det bästa spelet jag lirat =) Passar mig till 100%. Miljöerna, berättandet, karaktärerna osv. Det mesta är på topp. Måste bara få tag i ett lite kraftigare grafikkort så jag kan pressa grafiken lite till.
|
|
|
Tycker Mafia II, än så länge är så jääääävla bra så det finns inte! =) Storyn enligt mig är minst lika bra som jag vill minnas att första är =)
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|
|
|
håller med missbruk angående om att det är ett av de bästa spelen jag lirat någonsin!=)
gah så bra det är! inget av GTA spelen har ju en chans, förutom kanske det legendariska san andreas eller 4an.
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|
|
|
marvingaye: Det är ju nästan samma slags spel!
|
|
|
doggson: Jo, fast i K&L2 har de skippat att skapa ett enormt, livlöst stycke land med vägar som man måste köra omkring på mellan allt det roliga. Enbart pang pang och cutscenes. Sen har K&L2 en ganska cool visuell stil, mao det ser ut som allt är filmat av TMZ och uppladdat på youtube. Gillar det. För jävla kort spel dock, typ 6-7 timmar campaign sen kan man köra arcade missions. Hört att folk är redigt kåta på online multiplayern men sånt gör mig sömnig 2010 så jag orkar inte bry mig.
Inte för att nåt av spelen är särskilt bra. K&L2 är helt enkelt mer intressant tycker jag. Lustigt, hade du frågat mig för några månader sedan hade jag nog sagt att Mafia 2 kommer vara bra och K&L2 helt värdelöst. Så kan det gå.
|
|
|
Köpt spelet då, tyckte de va riktigt najs, dock lite besviken, hade hoppats på nåt najs i multiplayer
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
|
|
|
|
Hangaround
2010-08-31 03:16
|
Grymt spel! Lite tråkigt bara att det tar slut efter storyn. Hoppas på DLC som innebär lite sidemissions och freeroam.
|
|
|
Jimmys Vandetta släpps ju idag (31a), vilket är en dlc! Verkar rätt fet också.
|
Hangaround
2010-08-31 04:04
|
Men den är PS3-exclusive så den har jag ingen nytta utav.
|
|
|
|
|
|
Jimmy's Vendetta är till samtliga format och Jimmy's Betrayal är PS3-exclusive.
|
Hangaround
2010-08-31 13:35
|
Aha.
|
|
|
Hajar inte exklusiva släpp. Eller jo, det gör jag, men vafan.. på sätt och vis så förlorar dem ju bara massor av pengar på det. Och Mafia II har redan floppat, om man nu ska utgå ifrån försäljningssiffrorna.
Aja.. en uppföljare är väl näst intill redan bekräftad, så det är väl bara att hoppas på ett mycket tyngre spel än detta, även om jag är en av alla få som är grymt nöjd med spelet. Kommer nog inte ta dem ytterligare 6 år för att få fram nästa spel nu när dem redan har grunden (den grafiska delen osv). Får man väl hoppas =)
Men lyckas modmywhat.com få fram en schysst MP-klient så är jag nöjd för tillfället, haha! Att rollspela i 40-50tals-miljö måste ju nästan vara det ultimata. Möjligheterna är oändliga när modmywhat är i farten.
|
|
|
Här är några klipp på multiplayern också. Första testet, dock sjukt osynkat, men det är inget problem enligt staff: Andra testet, snäppet bättre synk och en chatbox: Tredje testet, mycket, mycket bättre synk, dock textur-buggar, men detta är som sagt inget problem enligt dem. Utan dem vill mest visa principen: Allt detta är testat på Free Ride-moden (vilket egentligen inte är en mod i sig, utan en dold funktion som modmywhat har trollat fram, eftersom 2K valde att inte ha med den i spelet, men samtidigt glömde att ta bort den.).
|
|
|
Hajar inte exklusiva släpp på sätt och vis så förlorar dem ju bara massor av pengar på det. Nej det gör de inte. Det är exklusivt för att Sony (i detta fall) pröjsade. Det är möjligt att de skulle tjäna mer på att släppa multiplatform, men även att de skulle gå back. Den risken finns inte när Sony/MS betalar för exklusivitet. Kan inte bestämma mig om ja ska tanka till PC eller vänta tills priset fallit till 200-250 på PS3. Spelade bägge demosen, och PC-versionen var mycket tightare, men konsoll är bekvämare och trophies förlänger livslängden (speciellt på SP-spel för mig)..
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
|
|
|
Caliber, jag drog en fuling och tankade det till PC, vanligtvis tycker jag denna typ av spel är mer bekvämt på konsoll, men Mafia II till PC var riktigt kul. Kör på svårighetsgrad "hard" så får du jobba lite under eldstriderna också =)
|
|
|
Det vore iaf oerhört konstigt om det inte kommer en fortsättning på det här.... sämst slut, kapitel 2 borde reda ut detta..
|
|
|
Du menar inte DEL 2 då? ;) Jag håller med, muppigt slut. En riktig cliffhanger.
SpoilerJoe får fan inte dö, han var min favoritkaraktär. Men ja, hela slutet skriker ju "fortsättning följer". Men vad finns det att bygga vidare på?
Jag var också lite "ful" och tankade det, för jag lyckades slarva bort mitt leg, så kan inte hämta ut det från Posten. Men men, det är väl bara betala returen, och sen köpa i butik.
|
|
|
haha ah, del 2 och kapitel 16 & framåt då :)
Håller med dig angående din spoiler, något kommer dom nog på =) hoppas jag haha.
|
|
|
Yeah! :) Signa upp er här, Whoa!!!! http://www.petitionspot.com/petitions/mafia2fullgame"The Mafia fanbase has started an online petition to get 2K Games to release a version of the game with more features!
Mafia II’s average Metacritic score of 74 is well below expectations, and consumer interest appears to be waning, as the game’s position has dropped in many best-seller lists in its first week. "With six years in development, we believe the game is unlikely to achieve profitability."
The only hope to cover Mafia II weakness is Read Dead Redemption which is still good selling.
Analysts say that the cause is longer development cycles but we all know that it's not just that. That is why fans have now start petition to get 2K games to release a version with more features, perhaps via a patch."
|
|
|
lol internet petition! You go girls!
marvingaye: Kane & Lynch = Army of two med 2 intressanta karaktärer. Förövrigt är väl TMZ för folk som bryr sig om hollywood folket etc eftersom den enbart nämns runt patetiska pophoror.
Shakey cam är lite coolt inte 699kr coolt...
|
|
|
Idag köper jag äntligen spelet till PC, och jag tvekar inte om att jag kommer älska det! :)
|
|
|
lol internet petition! You go girls! Är väl bättre än att inte göra något alls? Även om det kanske inte händer ett skit så har ju folk i alla fall gjort sitt, och visat att dem är "missnöjda" med spelet och vill ha mer. Men men, du kanske är för cool för sånt.
|
|
|
Doggsonlol
Inget av spelen är värda 699kr. Tror till och med jag nämnde det. Hade det inte varit att jag fick de gratis tack vare mitt jobb så hade jag aldrig köpt något av dem. Men efter att ha spelat färdigt SP campaign i båda spelen tycker jag ändå K&L2 var mycket mer intressant, mest tack vare karaktärerna och presentationen. Skön visuell stil.
|