[360] Street fighter X Tekken

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

[360] Street fighter X Tekken

Hur taggade är ni?

Konse''
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Inte speciellt fighingspel har inte varit häftiga sen Tekken 3
säg vem du är och var du bor så möts vi upp en mot en så ska vi stå om du står för allt du säger i verkligheten...
eller håll käften och gå och spela din fuckin xbox loser
Rappare

2010-08-15 03:18
Spelar nog hellre Marvel vs. Capcom 3, men det är ju ballt att kunna få lira Kazuya i en 2d-fighter om inte annat..!
Ska bli grymt intressant att se hur Tekken x Street Fighter löser deras fightingsystem dock.
Ja, jag fattar inte hur de ska lösa fighting systemet riktigt. Det kommer nog bli ännu krångligare när de rullar ut Tekken x Street Fighter, kommer Ryu, Ken osv fortfarande ha fireballs? lite orättvist i ett Tekken spel.

En ganska skön idé hursomhelst. Gillar mashups.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Om Tekken versionen kommer hoppas jag att det blir en ny tekken tag.

Rappare

2010-08-16 01:58
marvingaye

Tror inte att Street Fighter x Tekken kommer vara särskilt komplicerat. Basic 2d-fighter där utvecklarna gjort ett axplock av Tekkenkaraktärernas signaturmoves.
Precis därför jag är mer intresserad av Tekken x SF.
Tekken x SF? Berätta mer, jag förstår inte? Det där såg kul ut, men är ju mer inne på Tekken än Street Fighter... Kommer det komma ett Tekken-spel med Street Fighter-karaktärer också, eller är jag ute och cyklar på djupt vatten?
Kommer det komma ett Tekken-spel med Street Fighter-karaktärer också, eller är jag ute och cyklar på djupt vatten?

Exakt. Först kommer de släppa ett Street fighter spel med Tekken o SF karaktärer sen ett Tekken spel som är samma sak. Som Omen säger så kommer förmodligen Tekken versionen vara mer intressant.
Tekken-versionen kommer bli kalas
Jag är inte så säker. Är rätt besviken på Tekken 6, det är nog det sämsta spelet till PS3 jag har spelat hittills (jag har spelat Def Jam: Icon).
Att lägga fokus på campaign mode var nog det mest idiotiska de kunde göra, speciellt med tanke på att det fortfarande är lika dåligt som i tidigare spel. Att loading tiderna i arcade är löjligt långa gör det inte bättre, speciellt med tanke på att grafiken är väldigt "meh".

Lyckas dom fixa det blir Tekken x SF ett givet köp för mig.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Tekken 6 var ju fruktansvärt uselt medan Street Fighter IV var grymt som fan så jag är inte lika övertygad om att Tekken-versionen kommer bli bättre än SF.
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
Håller med, Tekken 6 var en besvikelse utan dess like. Hoppas de vinner tillbaka mig med Tekken vs SF annars kommer jag sluta bry mig om den serien.
Tekken-versionen kommer bli kalas

ni bara pratar skit.. tekken är alltid awesome! =)
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker