I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Multi] Earth Defence Force: Insect Armageddon

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2010-09-19 11:13

[Multi] Earth Defence Force: Insect Armageddon

Läste just det här på IGN:
http://xbox360.ign.com/articles/112/1121006p1.html

The Earth Defense Force 2017, released on Xbox 360 back in March of 2007, was the videogame equivalent to a so-bad-it's-good horror movie. The visuals were bland, levels were uninspired, and the framerate was all over the place. And yet, we had an absolute blast fending off hordes of alien invaders with a friend. Despite its low-budget production values and bargain bin aesthetic, Earth Defense Force was a lot of fun. Today D3 Publisher announced a sequel called Earth Defense Force: Insect Armageddon, and this time it's coming to both the 360 and PlayStation 3.

Jag är överpeppad! EDF: 2017 är ett av de roligaaste spelen jag spelat den här generationen. Så jävla nice med ett spel som är så jävla cheesy och opretentiöst och ändå mer underhållande än alla storspelen.

Är jag ensam om att va peppad över det här?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.