I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[360] Bra spel till Kinect?

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2010-12-19 17:53

[360] Bra spel till Kinect?

Min syrra har precis köpt en Xbox med Kinect, och jag tänkte skaffa något kul spel som julklapp. Någon som har tips?

Det får gärna vara familjevänligt, eftersom vi kommer fira julen hos henne hela familjen :)

Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2010-12-19 18:35
Alla spel till Kinect är familjevänliga.
Det enda spelet som ser värt ut till Kinect är Dance Central.
Verkar bra mycket roligare att dansa framför en tv än att klappa en jävla tiger.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2010-12-19 20:23
Dance central

Jag dansar inte men det ser ut att vara det enda välgjorda spelet till kinect, sen att harmonix pumpar ut dlc varje vecka gör det jävligt lovande om du ska ha ny musik.
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2010-12-20 20:48
Köpte dance central igår och är väldigt imponerad. Som med alla andra spel till kinect så är det kanske inte något man står och spelar själv men är man två stycken så blir det riktigt bra.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2010-12-20 21:55
 -? ? ? ? ? ?- {@[email protected]} -? ? ? ? ? ?-

2010-12-25 18:09
Tack för tipsen! Köpte Dance Central, kul som fan :)
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2010-12-25 21:15
verkar inte finnas många bra spel till kinect faktiskt.

eller komma för den delen heller. LOL @ Biggest Loser spelet.

srzly wtf?

det är nästan billigare att köpa ett Wii och spelen till Wii verkar fan mycket roligare!
Get Random!

2010-12-25 21:15
yeah I said it....
Get Random!

2010-12-25 21:30
Håller lite med, men Dance Central är faktiskt bra Phil. Otroligt kul och funkar magiskt bra :)

Fast ja, klart Wii har många fler bra spel fast sen har ju inte Kinect varit ute så länge.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2010-12-25 21:53
Haha, jo utan tvekan verkar det bra.

Men Wii's utbud verkar så mycket bättre. Sen är det så mycket som det inte går att göra till Kinect för att det är helt fritt från kontroller. Allt går ju inte göra med rörelser vilket gör att det känns väldigt litet(?) kommer inte på något bra ord men ni förstår.

Lär säkert inte dröja länge förän de släpper någon "Kinect stick" eller något för 1 lax som löser detta när de vill köra något fett FPS spel.
Get Random!

2010-12-25 21:55
Fan ska man lira "feta" FPS-lir Kinect för när det kommer ett spel där man kan ta på tuttar?
Då slipper man köpa denna "kinect-stick" du vill ha. Mindre gay, mer boobies.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-12-25 21:59
Ja, helt sant Phil. Tror ordet du letar efter är begränsat, och ja det är det absolut. Men hela grejen med Kinect har just varit "OMG LOL YOU ARE THE CONTROLLER" och att det inte behövs en kontroll. Tror inte MS kommer släppa några peripherals då hela deras marketing kampanj och hypetåg handlat om hur man just inte behöver en kontroll.

Skulle inte förvänta mig några FPS till Kinect. Men det kommer säkert poppa upp fler intressanta lir som Dance Central och dylikt. Curb your enthusiasm, Kinect är vad det är.

2010-12-25 23:18
FPS var bara ett exempel. lite dåligt kanske.

Ja! Begränsat så otroligt. Det ända man kan göra är ju egentligen att röra lite på armar och ben. Finns inte allt för mycket olika bra spel att göra.

Du har nog rätt. Jag köper nog aldrig detta. Kanske om man hittar det väldigt billigt någonstans men för mig är en kontroll ett måste!
Get Random!

2010-12-25 23:20
Har snackats en del om att deus ex ska implementera kinect på ett eller annat vis. Om detta stämmer så blir det troligen gimmickartat men man kan ju alltid hoppas.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

Moderator

2010-12-26 11:55
Om vi ändå är inne på att kritisera Kinect. Fanns det inte en sån här grej till playstation för typ fyra-fem år sedan? Sony anklagas för att rippa Wii-kontrollerna, men jag vill minnas att jag har stått och sprungit hundra meter mot några småbarn framför en tv en bakisdag för en massa år sedan.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2010-12-26 17:39
kaptenkrok, playstation har ju alltid haft en kamera som du kan använda, i princip som kinect kör nu fast kinect är bättre än den tidigare kameran av playstation.. pinnar vet jag inte om det har funnits men det finns då nu,

playstation move finns ju nu.. enligt mig det bästa om man nu ska röra sig och spela ;P finns ju fps spel så det är överlägset.
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2011-06-16 11:11
Det kommer snart komma lite fler kinect vänliga spel.. Tänkte slänga in några.
Som till exempel. RYSE, rise of nightmares och star wars.. swing

Poet

2011-06-16 17:11
Seriöst

KAN MAN KLAPPA DJUREN I KINECTIMALS MED SIN PENIS?

Får fan aldrig svar på den frågan
I.C.T.W
Ill be heading out soon
Poet

2011-06-16 22:38
Ska komma ett UFC spel till Kinect också! :D
At the gates of Eternity...

2011-06-16 22:39
Hahahaha:

KAN MAN SLAPPA FIGHTERS I UFC MED SIN PENIS?!

2011-06-16 22:43
PÅ tal om det:
Kinect Star Wars är lika fake i år som 2010. Man ser så jävla tydligt att det är spelet som styr honom.

Kinect är helt jävla värdelöst.

2011-06-17 00:24
Verkar bra mycket roligare att dansa framför en tv än att klappa en jävla tiger.

+1
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2011-06-17 09:05
Jag skulle vilja se marc eckö göra en uppföjare till Getting up till kinect.
Kontroll + kinect..(typ när du målar drar tags etc.) går och klättrar med kontrollen.
Poet

2011-06-17 09:38
Hata Kinect ägare fucking skam för xboxen, jag vill ha svar på frågan :/
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2011-06-17 10:04
:D
köp spelet åt mig så kollar jag.
Sen är det rätt nice att ha 5 brudar som dansar hemma :D

2011-06-17 13:57
Star wars spelet såg otroligt kasst ut när de visade det på E3. Men Child of Eden verkar coolt :)
Poet

2011-06-18 11:07
CRIBBE: Jo men kollar du på dom andra 4:a och din brud märker det blir din penis garanterat nästa pryl som glider ner i mixern
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2011-06-19 01:51
hahahahha.... någon som sett Ghost Recon gameplayet med kinect??? fyyyyfan.... måste vara det värsta jag sett... någon gång under utvecklandet av spelet måste de tänkt "what the fuck guys... what the fuck...."

har dom ens sett vad de själva gör???

och fyfan vad kinect star wars så lame ut.... man får ju inte ens gå.

Man viftar lite med armarna när man slås, man "hoppar" för att hamna bakom sin motståndare och man använder lite force ibland för att flytta objekt.

Sen force flyger han till varje motståndare som syns.. usch..

varför inte försöka implantera en liten kontroll till det så hade det kunnat göras såååååå mycket bättre.

Handlar det om copyright för att inte likna wii för mycket eller vad?
Get Random!
Poet

2011-06-20 14:51
KinG-PhiL: Bästa posten av dig på väldigt väldigt länge, welcome back young troll the force is strong in you!
I.C.T.W
Ill be heading out soon