I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2011-01-29 20:29

[PC] WoW betalning

Jag har under en väldigt lång tid märkt att jag haft playtime även fast jag inte köpt det.

Sen när jag kollade bankkontot har det dragits pengar varenda månad till WoW

Vars avslutar man den här prenumerationen, för jag har kollat och det står att det inte har blivit tillagd någon betalningsmetod. Någon som kan hjälpa mig med detta?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-01-29 21:45
Ring 020 1605820 för deras support, så kan du bara säga åt dom och avsluta.
I asked God for a bike, but I know God doesn’t work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness.
Poet

2011-01-29 23:55
Borde val bara vara att logga in pa battle.net och avsluta blir nog inte svarare an sa
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2011-01-30 03:19
Account management > Cancel subscription
ge mig din månadspeng

2011-02-01 16:07
joo jag vet men det står att ajg inte har någon subscription :S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-02-21 14:34
Antar du pallat ringa och gnälla på dem vid det här laget men men...

De är himla sneaky de däringa snöstormsfolket... Snubben min lånade mitt VISA för en character transfer och sen dess har blizzard dragit hans månadskostnad från MITT konto.

Antar du gjort nåt sånt, bytt server eller så för att de ska ha fått tag på ditt konto ö.h.t. Men jag tycker det är himla busigt av Blizzard att utnyttja gamer-doodz ovilja att läsa långa avtal och smyga in en "nu kommer vi dra pengar från det här kortet för alltid".
Mot obegåvat tal hjälper säkert ingen språkvård.
Moderator

2011-02-21 23:07
Luvli

Character transfer och "vanlig" betalning av månadskostnaden är ju två helt olika tjänster så det låter mycket märkligt att Blizzard skulle spara dina kontouppgifter och sedan plocka pengar från dig och betala för någon annan. Ta ett snack med snubben din... ;)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_