I början av Januari 2014 låstes Whoa. Du kan fortfarande logga in i några månader. Forumen kommer vara tillgängliga på obestämd framtid. Läs Mer »

[PS3] Fifa 12 demot släpps idag

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2011-09-13 12:15

[PS3] Fifa 12 demot släpps idag

bräääh..

Någon annan än jag som ska satsa hårt på Ultimate Team denna årgång?

Ålltzen, Växjö, Bremen.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2011-09-13 15:38
Nice, det ska laddas asap! Vet dock inte om jag kommer köpa fifa12 på ett tag dock, har BF3 och U3 som kommer före i kön o kan inte köpa hur många spel som helst :P

Körde en del Ultimate Team på NHL11 så kanske testar fifa-version också när jag väl köper spelet. Dock tröttnade jag på att folk kan fuska genom att betala ett par kronor för ett paket med kort medan vi som inte har konto kopplat o inte vill spendera pengar på sånt tvingas vinna oss till poängen för o köpa kort (Precis som det ska vara tycker jag).

2011-09-13 16:49
Det har inte släpps än? :|
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-09-13 17:43
Slug, fett!

Men det är ju det som är hela grejen med Ultimate Team, köpa spelet, installera, få sitt startpaket och slänga in några 100 kronor och hoppas på fräscha guld-spelare, för att senare gå in på marknaden och bygga sitt lag utefter speciell liga, nationalitet etc : - ) ... Jag kan dock förstå charmen i att bygga från grunden utan köpa, problemet är ju då att du förlorar mycket i början. = /

Locco.. Nej fan såg det.. är på jobbet nu , sprang hem på lunchen för att ladda hem men icke nått släppt. Sjuk ångest haha : )
Ålltzen, Växjö, Bremen.

2011-09-13 18:05
haha "sprang hem på lunchen för att ladda hem" ... :-)

hoppas det kommer senare ikväll!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-09-13 18:20
haha ja.. Fifajunkie : )
Ålltzen, Växjö, Bremen.

2011-09-13 18:51
ps3? langa ps namn då så kan jag visa hur man spelar..;-)

2011-09-13 19:18
Werderwin

Ålltzen, Växjö, Bremen.

2011-09-13 22:42
"The FIFA 12 demo will be released a day later on the PS3."

förklaringen...
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Admin

2011-09-13 23:48
Finns att ta ner till 360 dock, jag gillar verkligen det nya försvarssystemet, men det kommer att ta tid att lära sig.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2011-09-14 01:45
Locco

fick en jävligt bra film i huvudet när du springer hem för att ta hem demot :D
 -? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-

2011-09-14 02:21
ska bli intressant att spela det, ska testa ladda demot senare

jag hoppas inte jag får samma problem med 12an som jag fått med 11an, spelare som beter sig överdrivet klumpigt i närkamper, segar i varandra och allt blir bara ett segt jävla hawaii av allting. det är en betydlig skillnad mot tidigare, det händer när jag spelar mot "datorn", online funkar det fint en-mot-en och lagspel

nån som haft samma problem eller vet vad det beror på?

2011-09-14 10:44
JP, gött! Ja, har hört mycket gott om försvarsspelet.. tar väl ett tag å vänja sig dock.

ous_nds, njaah har nog inte hänt mig riktigt, men majoriteten av mina matcher spelas online så kan ju vara därför. PS3?
Ålltzen, Växjö, Bremen.

2011-09-15 06:15
vad tyckte ni?

2011-09-15 06:57
Det är helt klart svårare än FIFA 11. Tajmingen i tacklingana är ju helt nytt. Grafikmässigt är det väl ingen skillnad tycker jag..

2011-09-15 06:59
Skönt att vid inkast så kan man springa o hämta bollen för att få igång spelet snabbare.
Admin

2011-09-15 11:23
Snabbare inkast är riktigt skönt. Försvarsspelet känns lite bättre (framför allt knuffa/störa spelare) och lite svårare. Framför allt vanesaken att man ska använda R1 istället för O för att få en medspelare att gå på.

Men över lag känns det som alldeles för små uppdateringar. Hoppar denna säsong och fortsätter kanske med Fifa 13. Udda år känns ofta som större uppdateringar än jämna.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2011-09-15 14:13
Försvarsspelet känns svårt, men sitter man ett tag så sitter det nog, har bara spelat 3-4 matcher.. Men blir till att spela 10 idag eller nått för att komma igång...

Svårt att ställa om till R1, verkligen.

Ser mycket lovande ut dock!!!
Ålltzen, Växjö, Bremen.

2011-09-15 14:14
+ för inkasten också!
Ålltzen, Växjö, Bremen.

2011-09-15 16:56
Jobbigt att använda R1, när man redan använder R2 mycket för att springa!

2011-09-17 12:57
första inlägger jag lägger gör ibra en stenhård bicca på precis innanför straffområdet, såg riktigt sexigt ut..aldrig lyckats med det en enda gång i 11an..meen förutom det vettifan, trodde de skulle va en stor skillnad mot 11an

2011-09-18 22:48
Inte ett dugg imponerat gameplay-mässigt, eller möjligtvis av det nya försvarssystemet. Det är ju löjligt vad enkelt man får in kortpassningsspelet. Det går ju spela som Barcelona med vilket lag man än väljer. Bara hålla L1 och passa sig igenom elva man.

Sen ser spelarna ut som lera, fortfarande...

Nya PES dominerar ju utav helvete när det gäller gameplay. Rekommenderar alla att ladda ner demot, välj "pitch-side" kameran. Ge det några matcher och jag garanterar att man är fast.
Bitches Ain't Shit

2011-09-21 04:07
Jag köpte aldrig fifa 11, spelat några ggr, tyckte inte de var så mycket skillnad mot fifa 10-11.
PES har övertaget i allt, så jävla glad att jag köptte det, blir att avboka fifa! PES ftw, fifa måste göra något drastigt för att hänga kvar... visst att de var bra grejer i nya men de håller inte. Grafiken, gameplay m.m är sjukt i PES. :D

2011-09-21 08:38
PES har inte en chans mot Fifa och har aldrig haft.

Jag antar att det är en vanesak : )
Ålltzen, Växjö, Bremen.

2011-09-21 16:48
PES har för få rättigheter för att man inte ska bli irriterad på småsaker som till sist blir stora =)

2011-10-05 20:32
Nån som vill köra nån online-match vs .... isåfall adda mig på werderwin ... spelar på PS3.
Ålltzen, Växjö, Bremen.

2011-10-10 13:12
ingen LOUNGE? helt värdelöst!!!!!