[PC] Diablo III betan live under denna helgen för alla

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

[PC] Diablo III betan live under denna helgen för alla

här kan ni tanka

Dock får jag problem "error 3003" när jag försöker logga in, vet någon här kanske vad de kan bero på ?

Sen undrar jag vet någon av er hur jag avinstallerar diablo utan att behöva ladda ner alla filer igen?

?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Fyfan vad underbart. Håller på tanka atm.
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
tänker inte pröva, har precis fått min CTA på d2 xD väntar tills det släpps på riktigt!
URSKOGEN
provade lite lätt idag, ända problemet var att jag fick beta nyckelt till wow mop igår med.. va fan skall man spela lixom :)
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.
Battlerappare

2012-04-21 12:00
Mop har ju en större beta än d3 så
Du e ju klar med beta content vid lvl9 sen måste du farma om allt igen fram tills lvl13 för att få runes å nya spells, men då är du ju så overpowered så de blir liiiiite tråkigt.

feeettttt
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Witch Doctor var riktigt rolig att spela. Tror det blir min första klass att spela igenom spelet med :)

Vad kommer ni maina?
JKIBMM
Moderator

2012-04-25 20:11
Jag tror jag ska börja med en trollpacka. Står mellan det och häxdoktor just nu.
I bleed Compton, spit crack and shit chronic
Say my name, Mr Bush, say my name
Sluta vara otrevliga mot varandra, ni kan få fram poänger ändå
monk. alla andra klasser har man ju prövat i LoD
URSKOGEN
Battlerappare

2012-04-26 21:29
Spelade bara häxdoktor och warrior och gillade båda. inte säker vad jag ska spela, men lär bli nån ranged som d2