|
|
|
|
|
[PC] Diablo 3!
Hur känns det, har det levt upp till era förväntningar?
Såg ingen tråd, om det finns en kan denne gärna tas bort.
Don't!
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Ja, väldigt underhållande faktiskt:)
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|
|
|
Lvl 26 witch doctor.. lite besviken men whatever!
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
|
|
|
Mesta tiden har hittills spenderats med att försöka logga in..
Walking the street of dreams
|
|
|
Om man är besviken på att det är mer likt world of warcraft än diablo 2 så finns det dels en grafik mod som gör det mörkare ock sjukt mkt snyggare och om inte det räcker så är spelet path of exile under utveckling och kommer vara helt gratis. tipsar starkt om path of exile, är med i betan tack vare att någon posta om det på whoa för hundra år sen, det är sjukt bra nu och det är en bra bit ifrån klart.
|
|
|
Är besviken på att grafiken inte är snyggare faktiskt! Har inte spelat de tidigare spelen i serien mer än att jag suttit bredvid en polare som var besatt av diablo 2 och LoD.
lvl 11 DH än så länge, har inte spelat så värst länge!
|
|
|
Någon som kan förklara varför jag inte hittar något på AH?
|
|
|
Har inte köpt det ännu.. då jag inte har tid för det just nu :( men kan länka till modden :D http://darkd3.com/Enjoy !
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
|
Moderator
2012-05-17 21:30
|
Level 14 monk. Väldigt hög igenkänningsfaktor.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
|
|
|
Tycker själv spelet är väldigt uttråkande.. Är level 25.
Don't!
|
Battlerappare
2012-05-18 03:35
|
Ja gillar de som fan, har spelat de non-stop sen release, bra spel med bra story. Replay värdet kändes dock högre i d2 av någon anledning, man kanske inte var lika spoiled med mängden bra spel.
Svårighets graderna tog ett jävligt stort hopp från normal till nightmare som ja inte riktigt var förberedd på men de va ba anpassa sig till att dö mycket...
|
|
|
Empire P28 testa spela diablo 2 igen så märker du att det inte är för att man var mer bortskämd(enligt mig iaf). Jag körde aldrig diablo 1 och två särskilt mkt som ung så dom spelen har inte så värst mkt nostalgi i sig för mig. Har spelat det enheldel nu på äldre dar däremot, och kommit att uppskatta spelen på ett helt annat sätt än de väldigt få och korta omgångar jag körde som ung. I tvåan har man så många valmöjligheter hur man ska utveckla sin karaktär jämfört med diablo 3, man kan verkligen skräddarsy sin karaktär på ett helt annat sätt än trean, och att kunna utveckla olika builds och kolla på andras är enligt mig enormt viktigt för ett spel som diablo. Path of exile kan man skräddarsy på ett helt annat sätt som enligt mig är mycket bättre. tyvärr är path of exiles olika skills inte lika roliga som diablo spelens, dom känns inte särskilt annorlunda och spännande på samma sätt.. så diablo 2 knäcker det spelet än så länge.
|
|
|
tycker det var väldigt mycket negativt i denna tråd!
Jag personligen tycker att detta spel är väldigt väldigt bra. Men detta spel hade väl ungefär samma höga förväntningar som folk hade på Detox (före låtar började läcka ut)
Storyn är mycket bättre än 2an, nu bryr man sig ju faktiskt lite om karaktärerna i spelet och inte bara loot-grinding. Grafiken är inte revolutionerande, fine. Men jag anser att "snyggare" grafik inte skulle passat spelet, eftersom det skulle innebära grötigare effekter än det är idag + spelet har en bred publik..och därför är det inte ett smart drag att göra ett spel som kräver att man uppdaterar datorn varje år. Men hur som haver så anser jag att grafiken är snygg, i sin enkelhet
Spelkänslan är riktigt bra enligt mig. Hittils har jag bara hunnit testa Monk, Wiz och WD och jag kan förvisso känna att vissa klasser stompar andra rätt rejält nu (speciellt i early levels) ..men detta är saker som ändras efter varje patch så w/e
sen är nya "cow level" helt episk! Bästa som gjorts i spelvärlden sen bullet time i Max Payne
JKIBMM
|
Battlerappare
2012-05-18 23:21
|
Nu skrev jag massor men råkade stänga ner firefox så får dra de kort.
Jag körde d2 precis innan 3an kom och visst håller jag med om att 2an var betydligt roligare om man ser på customization men det är ju lite så blizzard har gått på sistonde, att göra enkla spel för massan som även kan tilltala nörden som söker perfektion.
Jo jag kör barbarien nu och fram till mitten av nightmare gick det skitbra att istortsätt kötta igenom allt med stora 2hand vapen å stuff. Men efter det så är man istortsätt tvungen att gå all out healing med 1hand och sköld och köra deffensivt som fan, dunno hur det är för andra klasser dock.
Ja 100poäng för cowlevel
|
|
|
lvl 53 DH.. börjar bli lite tjatigt faktiskt
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|
Battlerappare
2012-05-19 09:59
|
Iknow! 52 warrior och kom till hell precis, inte sugen alls att börja om
|
Moderator
2012-05-24 20:48
|
Vilken klass är egentligen roligast att köra?
Jag tröttnade på monk och påbörjade en wizard men eftersom tjejens brorsa ville köra det så har jag nu bytt till barbarian.
Tråkigast so far är Monk.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
|
|
|
Barbar gillar jag, eftersom den är slakt slakt slakt, dessutom tål man lite extra :)
Don't!
|
|
|
vi kan ju konstatera att wd inte är the shit.. kommer nog inte levla en alt..
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
|
Skivsamlare
2012-05-25 08:16
|
Tycker monk är skitkul. 52 act2 hell atm. men jag läser dom har problem på högre levlar.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
|
Battlerappare
2012-05-25 18:58
|
WD ska ju inte ha några problem att köra igenom allt solo, wizzards verkar ha större problem med det atm, om man inte kör som method gjorde...
|
|
|
WD är ju helt klart "OP".. tar 2-5 sekunder att döda butcher på inferno med dom där björnarna.. :/
Har inte kommit till mer än 58, så på 6 dagar har jag orkat med 5 levels.. lite skillnad med tanke på att man tog 53 på 2½-3 dagar haha.
|
|
|
Wiz och DH är det som gäller.
Höll på med Inferno act 1 med min Wiz, men sen nerfade de Force Armor sönder och samman, och jag tröttnade lite.
Grindar lite gold med %GF-gear på NM, och slöar allmänt. Drog upp en DH halvvägs häromkvällen. Med ett par items från AH och questgrindande går det larvigt fort.
Spelet är inte lika fantastiskt som de tidigare, tyvärr...
|
|
|
Har definitivt haft ögonen på det, men inte kommit igång o fixat spelet. Nån som vet systemkraven? Sitter på en laptop med amd dual core 2.2ghz, 4gb ram och ATI mobility radeon 4650. Går det att spela tror ni?
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
|
|
|
|
Moderator
2012-05-27 21:54
|
Klarade precis ut det för första gången!
Måste säga att jag hittills är riktigt nöjd. Jag uppskattade att man kunde spela så varierat och att man använde så många olika skills i varje strid (utan att behöva pumpa på Fknapparna).
Tyvärr körde igenom det på amerikanska servrarna så nu blir det att köra en barbar (körde som wizard nyss) från början, på rätt servrar!
I bleed Compton, spit crack and shit chronic Say my name, Mr Bush, say my name Sluta vara otrevliga mot varandra, ni kan få fram poänger ändå
|
|
|
Verkar passa konsol precis eftersom blizzard verkar ha fuckat upp det rätt mycket, skönt att dom behövde 10 år på sig att göra ett spel som enligt polare kommer hålla cirka 1-2 månader
säg vem du är och var du bor så möts vi upp en mot en så ska vi stå om du står för allt du säger i verkligheten... eller håll käften och gå och spela din fuckin xbox loser
|
|
|
Spelade lite med i förra helgen.. eller rättare sagt lanade :D. Extremt bra spel i alla kategorier. Animationer, ljud, level design, balansering..nada loading time, aa allt. Detta spel satt en ny standard på vad 100% är..
-- De har juh inte utvecklat samma spel i 10 år.. De har tagit dem 10 år att släppa en uppföjare. Så jäkla optimerad spel. ---
Fixade så att det går att spela med xbox kontroll rätt skojj.. haha! borde skicka in fixxet till dem.. men kankse blir bannad för moddning eller nått ..
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
|