[PC] CS:GO - Era tankar?

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

[PC] CS:GO - Era tankar?

YO!

CS:GO har releasedatum om tre dagar, men om man köper spelet nu så får man tillgång till betan.

Har spelat betan i ett par dagar nu och tycker det är ganska ball. Endast spelat 1.6 tidigare, aldrig provat source.

Det skiljer sig avsevärt från 1.6, och jag föredrar 1.6 alla dagar i veckan. Men det är också känt att CS måste utvecklas, då scenen för 1.6 är stendöd.

Så vad tycker ni? Besvikna? Positivt överraskade?

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
var väl typ10 år sedan jag lirade 1.5 , såg cs go på steam och köpte det, har lirat i typ 4 timmar nu och jag tycker det är okej. lite nostalgi med dust mapsen. men inget som jag kommer nöta. Bra men inte mer.
”I know not with what weapons World War III will be fought, but I know World War IV will be fought with sticks and stones.”
Rappare

2012-08-21 08:13
CS:GO är helt ok.. Kul att spela ibland med polarna men ingenting jag kommer spela speciellt ofta.
 ööööööööööööööh
Kommer imorgon till boxen blir nog köp
Min mentalitet = Nicholas Cage i Leaving Las Vegas
Fuck this shit
yea, det är ju inte alls lika nice som att panga i 1.6.. men vafan, bättre än vad jag trodde iaf

Jag har inte hunnit testa det än, men jag kan tänka mig att det skiljer sig väldigt mycket från 1.6. Men hur mycket skiljer sig CS:GO jämfört med Source? Någon som har några erfarenheter? Är det bättre?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det är helt okej, och kommer att bli populärare än source. mer tävlingar osv.
Tror som personen ovanför mig. Men bäst är ändå 1.6