I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[PS3] Uncharted 2 & 3 hakar sig på samma ställe.

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   

2012-10-07 13:21

[PS3] Uncharted 2 & 3 hakar sig på samma ställe.

Tjenare!

Det är så för att ett tag sedan bestämde jag mig för att varva alla Uncharted spelen.
Första spelet gick fint, varvade det utan problem. Dock så hakar sig både andra och även tredje spelet precis då man ska kasta en handgranat för första gången.

Instruktionen för hur man kastar kommer upp på skärmen och det står som vanligt något i stil med "Press R1 & R2 to aim". Men allting låser sig i denna stund, jag trycker på knapparna men inget händer. Det funkar inte att trycka på en enda knapp för att få igång spelet igen.
Hela bilden fryser sig och det enda som rör sig är symbolerna för "R1 & R2" som "pulserar" på skärmen.

Jag har försökt uppdatera min PS3:a på alla sätt jag kan komma på utan resultat. Någon här som har något förslag, eller kan det vara så illa att det är min laser på PS3:an som spökar?

Vore grym tacksam för hjälp då jag verkligen vill kunna spela dem igen

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.