I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Övrigt] Gta online

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

Poet

2013-10-11 00:52

[Övrigt] Gta online

Vem lirar?

Den här forumdelen börjar ju dö ut helt och hållet så vi måste ju göra något åt saken.

Skaffade capture card för nån vecka sen och har recordat lite random gameplay, pga uselt jävla internet pga trådlös adapter och icke fungerande sony vegas så har jag inte kunnat klippa och klistra och ladda upp så mycket än.

Är min absoluta höjdpunkt än så länge, skrattade i 20 minuter åt den där skiten.

Sitter på 4timmar random gameplay som jag kan ladda upp ifall folk vill

Anyways snacka! gör något!

I.C.T.W
Ill be heading out soon
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2013-10-11 06:50
Jag lirar, väntar däremot på att kompisar ska köra igenom main storyn ännu så jag glider mest runt och blir dödad pga att av alla som lirar online är douchebags. Passive mode är ju trist så det skiter jag i.

En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Poet

2013-10-11 14:34
DMAt skrev:
Jag lirar, väntar däremot på att kompisar ska köra igenom main storyn ännu så jag glider mest runt och blir dödad pga att av alla som lirar online är douchebags. Passive mode är ju trist så det skiter jag i.

Folket online är rätt paranoida, massa efterblivna jävlar som ska börja spraya när man kommer nära aningen irriterande. 12 åriga griefers kan suga en fet kuk

Körde igenom mainstoryn på 3 dagar eller något sånt, ville inte få den spoilad så var bara passa på att njuta och köra missions.

Rätt låg level pga att jag inte suttit och nött Violent duct och Rooftop rumble och nu är replay funktionen död :/ Önskar jag hade gjort det så här i efterhand
I.C.T.W
Ill be heading out soon
Poet

2013-10-11 14:38

2013-10-11 17:52
sweet med cash! har jag råd att köpa ett större garage och en fet lya:)

2013-10-12 15:05

det roliga startar vid 2minuter ungefär! Game is racist maan
Admin

2013-10-14 19:35
Kört litegrann men har delar av storyn kvar. Har mest stött på idioter. De springer rakt in bland fienden, dör, tar det enda extralivet laget har, dör igen. Eller som vid ett mission: min "partner" hoppar in i en bil och kör iväg. Jag som är helt ny har hamnat på andra våningen i ett garage och har lite problem att hitta ut. Snubben racear över hela banan, ska sno nånting, dör, tar extralivet, dör 5 sekunder senare, lämnar och hela sessionen är över.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2013-10-20 19:20
Jag är inte klar med story mode ännu. Var tvungen att vänta på att tentan vart avklarad innan jag vågade köpa. Har testat online någon timme och har inte riktigt fått grepp om det ännu. Att man kan göra stötar tillsammans låter ju helt fantastiskt.

Kör folk ps3 eller 360?
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

Poet

2013-10-21 18:49
I r alltid on teh xbox :)

Än så länge är ju inte heists i spelet på mp sidan men det kommer nog, dom måste bara fixa barnsjukdomarna online delen lider av först :)
I.C.T.W
Ill be heading out soon
Graffare

2013-10-24 22:11
Kör på Xbox, struntade i story mode när online kom. Lägg till om ni är sugna på att lira ihop någongång, GT: PlusPick och FittjaBoys på R* Social
My stomach got young dead orphans in it
I eat from trash cans at abortion clinics
-Jus Allah

2013-10-24 22:31
Struntade i story mode? damn..

2013-10-24 23:06
Jag har lirat igenom story mode sen ett par veckor (kanske en månad rentav? Tidsuppfattning = noll) och det var fint. Vackert var det. Online-delen var jag på väg att testa, sen jävlades det med mig, så jag har faktiskt inte fått till någon ordentlig omgång ännu. Spelar på 360