I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Multi] Battlefield 4

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

Poet

2013-10-31 21:13

[Multi] Battlefield 4

Tja spela 2 timmar

10/10
Alla vapen är jättetuffa!
Inga kompisar har det för dom är inte svenskar eller amerikaner, så jag har inte åkt pansarvagn hehe

Man använder noobtubes för att spränga väggar = IMBA COOL!
Jag sprängde typ 20 väggar, sen dog jag för något äckel satt bakom väggen :/
Han blev ledsen när jag hade sönder hans vägg, så jag förklarade att det inte var hans vägg för han är inte DICE... Då sa han att hans pappa jobbar på DICE, då sa jag LOL GAY sen gick jag och åt mat. Den var rätt god

Grymt med massa banor! Fick hela 10 stycken = omfg bättre än Call of duty
24 pers = bättre än Call of duty som bara har 12 LOL
Man springer typ 5 minuter! Sen ser man någon och då skjuter man skitmycket så han dör.

Hitmarkers med snipers = Mycket bättre än alla snabbsiktare som spelar Call of duty
Är mer realistiskt att bli skjuten med 50cal sniper i magen och överleva! Den är ju bara designad för att skjuta fordon liksom inte människor HEHE

Fast det bästa med spelet är helt klart när man får njuta av EA´s stabila launch servrar! Inte ett enda problem med nånting! YOLO

Jag spelade alla spelsätt, conquest var skit. Jag fick achievement för jag vann 1 runda av alla = Omfg achievement för att vinna! BÄTTRE ÄN CALL OF DUTY.

Nä men egentligen så var det inte fy skam, bästa var ljudet på Paracemelekelele beach eller wtf banjäveln hette.

I.C.T.W
Ill be heading out soon

2013-11-01 02:14
Snabbsiktare haha.. Har lirat på datorn och grafiken är heeelt insane, helt otroligt.. Synd bara att EA inte klarar av launch dagen. Mapsen vet jag inget om men följer man DICE senare historia så lär 2 av 8 vara bra så man tvingas till att köpa map expansions..

Nåväl får se..
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2013-11-01 12:13
Plockar upp mitt ex i samband med lanseringen av ps4. Hade jag bara varit lite mer tekniskt lagd så hade jag skaffat en vettig PC.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

Poet

2013-11-01 20:57
Coke skrev:
Plockar upp mitt ex i samband med lanseringen av ps4. Hade jag bara varit lite mer tekniskt lagd så hade jag skaffat en vettig PC.

Det behöver du inte nu dock när du får nästan allt gott som PC har

64vs64 lär ju göra Battlefield aningen mer intressant
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2013-11-03 23:18
Har brutalt svårt att välja BF4 eller GTA V...kommer köra på Xbox 360 och båda spelen ser ju ruskigt dåliga ut på 360 men vad gör man på en 8 år gammal konsol hahaha...

Är BF4 göttmos eller kommer man tröttna på noobtubes?
tut!
Poet

2013-11-04 20:36
GTA är ju alltid ett större måste än BF4

Sen att du får så mycket mer med GTA är en annan sak, minst 25 timmar sp jämnfört med battlefields 4-6timmars

Mp som kommer bli konstant polished och få massa nya intressanta element, visst att patchar och sånt kommer till BF4 men det ger inte lika mycket som tex content creatorn kommer göra till GTA.

+ att i GTA kan man ju iaf invita folk och spela med till skillnad från BF4 som inte ens har ett fucking squad invite system på 360.

I.C.T.W
Ill be heading out soon