I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Informationsfilm om droger á la Duck & Cover?

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2004-03-05 18:52

Informationsfilm om droger á la Duck & Cover?

Nu är det så, att jag och några andra, gör en dokumentär om narkotika som projektarbete. Och jag undrar, finns det någon film om droger som är lik Duck & Cover?
Vi skulle behöva en sådan för att använda den i dokumentären.
Så, om ni vet någon och vart man kan få tag i den, säg till.
MVH
/KAOz

"Does it count as pedophilia if the kid is dead?"

2004-03-06 07:30
det ska finnas en teknad antidrog film ute i svts arkiv. michelangelo och bamse är med :S
Om Pelé är kung då måste Maradona vara GUD

2004-03-06 13:00
Papo: Tell me more...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-03-06 14:03
Papo: jag tror jag såg den för MÅNGA år sen. Det är jättemånga tecknade seriefigurer som försöker få en kille att förstå att droger är dåligt!=D
Undrar vad den heter...
"Does it count as pedophilia if the kid is dead?"

2004-03-06 15:30
Reefer madness!!

www.imdb.com

2004-03-09 17:34
men berätta om antidrogfilmen från svat nu grabbar å töser =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-03-09 17:47
Den handlar om en killes storebror som låser in sig och röker "en gås" på rummet. Först är han snäll men sen när han har börjat röka har han blivit ond och hans ögon är röda som paprikor. Michelangelo, Bamse och några andra dåligt efterhärmda serieigurer försöker övertala lillerborsan att berätta för mamma att storebror tar droger. Hjärntvättning och propaganda på hög nivå!
Om Pelé är kung då måste Maradona vara GUD

2004-03-09 18:48
michelangelo?
turtles?