I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ni som har Beef på DVD

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   
Producent

2004-03-18 14:19

Ni som har Beef på DVD

vart fick ni tag i den? har kikat lite efter den men hittar den inte...kanske för att jag inte kollat noga =)....helst så ska ju den finnas på nån svensk sida.....

(Inlägget ändrat av Caliber 2008-10-18 23:30:51)

"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Producent

2004-03-18 14:20
du vet ingen sida som har den?
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2004-03-18 14:20
Jag vill också ha, har kollat runt idag på diverse svenska DVD-sidor utan resultat :(
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
Producent

2004-03-18 14:22
erik-b : tackar....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2004-03-18 14:34
Fett!
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause

2004-03-18 14:35
beef två kommer ju nu snart
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS

2008-10-18 20:23
ginza

2008-10-18 22:06
beef två kommer ju nu snart


Finns väl redan tre delar???
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''

2008-10-18 23:30
Det är snällt att hjälpa folk, men uppa inte en 4½ år gammal tråd för att göra det.. Låser tråden.

jefe: kolla datumet.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com