I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2004-04-05 13:14

Bloody Marys

såg första 5 minuterna av programmet och började redan då få vissa kräkreflexer...av idioti och envishet bestämde jag mig för att plåg mig igenom dom 30 hela minuter som programmet består av.

vad, exakt vad, gör dom här människorna kvalificerade att ha ett eget program? det var den värsta dynga jag någonsin har sett, alla fördomar någon man kan tänkas ha om en "tjejkväll" är härmed besannade och förstärkta. 5 kvinnor som sitter och fnissar åt sina egna, dåliga skämt i en halvtimme håller inte måttet.

det värsta är ändå dom små korta inslagen mellan deras snacksessions där man får höra nån av tjejernas inre monolog. fick skrämmande nile-city vibbar av hela grejen, lite som veckans brandman grejen om ni förstår :)

nu lär dom ju iofs lägga ner programmet efter en säsong, kan inte tänka mig nåt annat, men är det nån annan som sett på det?

FY-FY-FY-FAN!