simpsonsfenomen
vilka är era favoritsimpsonsfenomen? alltså grejer som ofta återkommer... mina är I TV/Radio-reklamer, där dom förklarar hur grym produkten är, och sen i slutet en jättesnabb disclaimer (typ not suitable for anyone under bla bla, fast rolig) Och sen när något stört eller konstigt händer och dom kollar på varann och rycker på axlarna, om ni vet hur jag menar, det brukar också vara kul. Hit me
den som hoppas skiter på sig och dör
Roligaste är när någon person förklarar något komplicerat* för Homer, och Homer får då en dum stirrande blick.. ni vet.. han ser ut som en total idiot då :-D Eller när någon pratar med honom, och han bara skrattar åt andra saker.. :-) * behöver inte ens vara komplicerat egentligen..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
När någon pratar och man ser Ralph i bakgrunden där han gör helt sjuka saker...typ dunkar huvudet i en vägg eller pratar med luften..ahahhaah! Ralph är så jävla skön...
Skåne!<br>"Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"
tycker att det är stenskönt när homer tänker...medans någon pratar med honom...haha har inget med det som de pratar att göra...
ColdE P58 hehe true true, plus hans totalt efterblivna kommentarer
När de gör hål i manuset bara för att kunna driva med det. "But why did it turn back to my old face? Shouldn't it have turned to a third face that was different? It don't make no..." Ungefär så. Eller när Lenny gör illa ögat. Eller Homers "Like a fox!"
Teddy Knogjärn hahaha...Jag vet skrattar bara jag tänker på dem! T.ex "Me fail English? That's unpossible" "Your toys are fun to touch. Mine are all sticky" eller en klassiker "That's where I saw the leprechaun, he told me to burn things"
haha yeah vill påpeka att tråden inte handlar om specifika händelser eller citat, utan återkommande fenomen som dom jag nämnde.. ett annat är när folk får panik och typ hoppar ut genom ett fönster (ofta homer) och så hör man bilen starta och åka iväg en halv sekund senare
En annan sak...jag skrattar typ varje gång Mr. Burns säger "Excellent"
Bästa är när någon snor något. Yoink! (Jåjnk) Snake är het med det.
"If the revolution ain't gon' be televised Then fuck, I'll probably miss it" - Aesop
Homer's "I hate them so much" och "Mmm donuts* -gurgel-" (* Donuts kan egentligen ersättas med vad som helst)' exempel Apu - I'll give them as a present to sweet Manjula (hans fru) Homer - Mmm sweet mint jua..
My three year old son can do that, and I don't even have a son!
"Mmm..Pistolwipped"
"If the revolution ain't gon' be televised Then fuck, I'll probably miss it" - Aesop
haha joink är lätt värt att nämnas
Alla verkar ha missat grejen när saker spontanantänder. Finns inget roligare än när saker som inte kan börja brinna eller explodera gör det. Ett exempel på det är när Homer ska göra frukost åt Mr Burns och häller mjölk på flingorna och det börjar brinna. Så klockrent
Ta av dig din tjockisdräkt!
När personer som borde reagera på ett visst, förväntat sätt reagerar på ett helt oväntat sätt. Som när Michael Stipe, under R.E.M.s gästspel, krossar en flaska mot ett bord och går till attack mot Homer. Eller när Homer knyter näven och börjar skälla rakt ut i luften utan förvarning. “I’ve had it with that school!” Eller när djur beter sig lustigt. Elefanter som äter möss. Koalor som går till attack.
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul
Grosskopf P19 Aa det håller jag med om, men family guy är fan kungligast på såna grejer.. det bästa nånsin är fan rättegången om nån sett det.. när safttillbringaren kommer in och skriker OH YEAH!
Jag skrattar så fort Smithers är i bild för han ser ut som Bo Lundgren...
watch me dolly dick it scotty watty cop it to me big microphone hippie hit poughkepsie crispy chicken verbs throw up a stone richie!
teddy_knogjärn: i ett avsnitt av famly guy, när familjen är på picnic i en kohage och peter vecklar ut den röda filten, sen helt plötsligt komemr en tjur som stångar iväg honom..såna grejer är så fruktansvärt kul... jag älskar när homer säger saker som "help me put brain" och sånt, när han tänker att han ska använda hjärnan, och sen när han ska tänka så händer typ ingenting...
"I think the mainstream sucks" - John Frusciante
Homers Dubbelgångare i Shelbyville:"Climb over here and take it?? You must be stupider than you look." Homer: Stupider like a fox! * gör ett tafatt försök å klättra över grinden* När homer droppar sånna där felaktiga kommentarer garvar jag brallan av mig.
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!
Marge, Beer me!
East-man P19 en klar klassiker, sjukt kul. Brukar ibland citera den men ingen verkar komma ihåg just den grejen
Ta av dig din tjockisdräkt!
äzz: De dissar ju FOX mest av alla kanaler. Fy-Vad-Läbbigt: Mint julip.
Redline!
Hallå har ni glömt nelsons skratt så jävla skönt Ha ha
Japp! jag är en trollkarl!
"'Cause if you don't..." *hytter med näven*
Katherine the Great died while attempting to have a horse lowered onto her for sex. I merely sprained my back.
Notte Japp det är asgrymt.. det är fett i family guy när amishkillen ramlar ner för ett stup med häst o vagn.. först spräns vagnen, sen hästeen
haha... i det avsnittet när meg ska ta körkort, när dom racear.... fyfan va kul det är!.... förlåt.. off topic igen...
"I think the mainstream sucks" - John Frusciante