I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

paid in full" från Roc-a-fella films

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2004-07-13 17:15

paid in full" från Roc-a-fella films

Jag sökte på denna film i Film och TV forumet och fick bara 2 träffar... Skummt tycker jag eftersom jag tror att det är en film jag tror gemene Whoa användare skullle uppskatta...
Typ i samma anda som New Jack City och Boyz im the Hood

Check i out!

http://www.imdb.com/title/tt0259484/

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-07-13 17:42
japp den e skön, mycket roc a fella reklam i den
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2004-07-13 17:52
Beatmeat

Det är inte så att det är en ganska dyster film och mörk på det sättet?

/Ego
 Im the motherflippin...

2004-07-29 19:05
Cam'ron är ju inte min favorit i den rullen kan jag säga..
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."

2004-07-29 19:46
Seriösa filmer med rappare som skådespelare suger ju tyvärr oftast kuk.

2004-07-29 19:54
flickvännen och jag hyrde den med "nu kan vi få något att skratta åt" i tankarna, eftersom den verkade rätt b. hade vi fel? ja, jag tycker nästan det. den var faktiskt inte så dåligt som man skulle kunna tro. nu var det ett tag sen jag såg den, men om jag inte minns helt jävla fel ... så var den underhållande.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-07-30 14:31
finns väl en film som heter State Property oxå?
tyckte paid in full var nice. riktig historia ju..
"Im known as an ape in the jungle, cause if i see somethin i like thats yours then im takin it from you"

2004-07-30 16:21
Dom som jag känner till:
Streets is watching
Death of a dynasty
Paper soldiers
Paid in full

Den schysstaste är ju State property, med Beanie Segal... mansgrisig, överdrivet våldsam och krassligt skådespel av Jigga som "Untouchable Jay". Beans övertygar däremot bra som thug och dom håller på med att spela in en uppföljare.

2004-07-30 17:17
you either get down or laid down!
"Im known as an ape in the jungle, cause if i see somethin i like thats yours then im takin it from you"