det allra sista som visas på TV4 på natten?
har ni sett det? de visar diverse kameror.. då undrar jag - vart sitter dom? i vilken stad? såg inatt att det var en kamera riktat på ett TV4-hus nånstans i sverige bland annat... hilfe.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Har oxå undrat... Var bättre förut, när nån kanal visade från softa ställen, som typ plattan.
Redline!
Va? Direktsänt?? Spooky.......
jag vet att de hade en kamera på sveavägen(sthlm) för många år sedan...
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
Jo Nationalsången lirade dem, fyfan vilken ångest jag jämt fick då.... Typ nu ska sverige sova, det va på den tiden när man inte hade några andra kanaler, och statens pensionärskanaler sluatr sända vid typ 22.00 på vardagar. "Staten skickar dig i säng"
exakt. det är väl vid Gärdet/Karlaplan ungefär.. nära radiohuset? tyckte det såg ut så iaf..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
vore förövrigt sjysst att måla där.. lägga en piece i direktsändning :) inte många som gjort..
rookies... dom spelar fortfarande nationalsången. det har dom väl alltid gjort och kommer väl alltid att göra... vi pratar om det som är EFTER DET! :) Poolmahn aha så var det.. haha ja. skåpbilen var grymt! jag följde vartenda move den gjorde ;) Filbunke bra idé! :)
ch bara så ni vet så är den inte direktsändt
yeah yeah
jag jobbar brevid tv4 huset på gärdet.. kanske det =)
(,_____(ò_Ó)____,) this big
nä det kan ju inte va dirr sänt... det börjar ju skit sent o då är det ju mörkt ute.. brukar oxå tittar på det ibland (; ..
det brukar inte vara mörkt ute vid den tiden nej.. och dessutom ser det ut att vara vid den tidpunkten.. iaf då jag kollade.. ljuset och den lilla aktiviteten pekar på det.. men vad vet jag?
undrar också, kan inte vara direkt sent, i så fall står exakt samma bilar på sammas ställen och det är alltigt ljust.
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
Jag fattar inte att ni inte kan lista ut att det är Stkhlm, vad fan ska det annars vara.
Dont drink and drive, take LSD and teleport!
Turist P18 Ja, precis! Världen tar slut efter sthlm. det som omger sthlm är ett stup rakt ner i världsrymden. Skrämmande!
mm...aah, I can see your Schmutzblättchen.
Turist : Vadå INTE lista ut? Vi har ju till och med sagt specifikt VAR i sthlm det är..
Fillbunke "Den tidpunkten" du tittar ja!? idiot
öh.. varför skulle det inte kunna vara direktsänt? säger inte att det är det men.. varför inte? det är precis lika ljust på TVn som det är utanför mitt fönster..
Det är väl oftast ljust vid 4-5 tiden ?
Walking the street of dreams
-GrusigaGrus- bilarna kanske.. eh..tävlade? hm ;)
Korekt, på Gärdet i sthlm. Tv4 ligger mot frihamnen (t-uppgång). Ett stenkast från lidingövägen. Bodde 30 m där ifrån ;)
Forumsignatur <br>
-GrusigaGrus- shit va soft liv du har :D
¿CorcegaClick? BUCK BUCK!!
FÖR att ja säger att det inte är det!
haha shiet, jag trodde jag var den enda idioten som sett det..
"I lay chicks like mother goose"
har frågat filk som jobbar där och det är som jag redan visste men frågade för säkrhtes skulle inspelat material för annars skulle massa mongon springa runt där mäst gämt på fylan efter krogen har stängt och moonat m.m. tv4 är inte helt efterblivna, desutom stårn en kammer på mark nivå och det vill man nog inte ha stande där dygnet runt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
precis och om man tittar flera nätter irad så ärker man att det först komemr en lastbil sen en buss, samtidigt som bussen åker förbi så går det en person över övergångstället ;) de ni :P
yeah yeah
costas_crane P21 Bra då är jag inte ensam om att ha fått sån jävla ångest när dom kör igång med skiten!
WillA: varför kallar du mej idiot för helt obefogat..
det är snarare DU som är idiot i och med att jag syftade på att det är lika ljust på teven som det är utanför mitt fönster.. så snälla gå och skär av valfri kroppsdel och håll käften
hehe jag har inte kollat så många gånger.. men om du säger det så.. får väl kika inatt för att kontrollera att du inte blåser mej ;)
kvinnofängelset är ju spännande :)
////
Det e soft som fan ju faktiskt. Har man nått att sätta ögonen på efter kvinnofängelset när man bara har skogs tv. Är det live?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.