1. David Lynch: (Finns ingen regissör som kan skapa en lika obehaglig och störd känsla i en film med ljus och ljud ja allt. Kolla bara Twin Peaks säsong 1 och filmen Twin Peaks: Fire Walk With Me, Lost Highway, Mulholland Drive osv osv. Samt att han kan göra väldigt seriösa och fina filmer, vilket han bevisade med "The Straight Story". Dessutom har jag aldrig sett ett dåligt skådespel i någon av hans filmer vilket gör att han bringer fram det bästa ur skådespelarna.) 2. Kubrick: (Behöver inte säga mer än Full Metal Jacket, Dr Strangelove och A Clockwork Orange här.) 3. Coppola: (Tror inte jag behöver skriva så mycket här heller. Måste dock säga att "Apocalypse Now" är min favoritfilm tiderna.) 4. Bröderna Coen (Älskar verkligen den som smått svarta humorn dom använder i sina filmer. "The Big Lebowski", "O Brother, Where Art Thou" och "Fargo" är alla några av mina favoritfilmer så en 3:e plats för dessa herrar känns given på min lista. Visserligen är det bara Joel som regisserar men jag känner att jag måste nämna båda ändå.)
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.