I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Billiga DVDs i STHLM??

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2004-10-01 14:30

Billiga DVDs i STHLM??

Fan jag tänkte att jag skulle tjacka några DVDs idag...tänkte köpa nått från mr. Tarantino.. Men jag pallar inte å beställa från nätet för jag vill ha dom IDAG. Ett ställe där dom kan ha hyffsat billiga filmer är ju Webhallen inne i stan..

Men jag behöver fler tips! Ge mig tips! =)

Straight outta Hägersten!!

2004-10-01 14:31
tack på förhand!

2004-10-01 15:10
Har webhallen en fysisk butik som man kan gå till? wow det hade jag ingen aning om, de lär ju ha ett maffigt lager med skoj.
http://www.myspace.com/dirtydonline

2004-10-01 15:35
de har en butik, eller mer ett lager med en disk, du måste veta vad du vill ha när du går in, de har även datorer där så man kan kolla vad som finns på lagret.. de går att fynda ordentligt där i bland så kolla upp det!
en smäll, en duns... och en hink att blöda i<br> <br> © VARGFLÖJT 2001-2008

2004-10-01 16:49
dom har alltid haft butik, från början vid fridhemsplan...numer vid hötorget

dock alltid kö och det är sköna snorungar som jobbar där
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2004-10-01 18:38
Toalett
Jo men det är ju bara sidor å inte riktiga butiker.

När webhallen låg vid Fridhemsplan var det mkt softare asså...nu är det alltid smockfullt där.

2004-10-01 21:55
jag köpte mitt n64 på webhallen -98
då hade de inte ens en internet sajt
Fundera ett tag på persiljan. Och medan du gör det står jag här borta och går igenom dina saker