Family guy!
nån som kollar på det? vad tycker ni? vad har ni för favorit avsnitt? diskutera family guy! personligen tycker jag det kläpper simpsons men alla hålller inte me.
www.myspace.com/timpanini get drunk or die trying
Mitt familyguy avsnitt är nrä döden(norm macdonald) gör ettbesök..hehe skitbra...
jag gillar stewie fett mkt.. det e så sjuk satir i den här serien. och tillbakablickarna e fett kul=)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Viewer Mail e bäst..
cva ?
HAha, jag kollade på family guy för ett bra tag sen, tankade flera säsonger efter jag sett det första avsnittet..så sjukt kul! :D Skönaste är när kilen från Star Trek är med, och han e fett snabb i svängarna..När Peter undrar om han e så i verkligheten..sååå jävla underbart! :D
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'
ja stewie e min favorit. tillbaka blickarna e sjukt kul ja. hahaha det me star trek brukar vi kolla på. to live and die in dixi e en favorit.
stewie äger hehe han knäcker bart fett lätt hehe men inte homer i medicinal marijuana
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det är inte avsnittet i sej som är roliga.
alla skämt invandrare och kvinnor slåt allt.
ellelr när Brian ska lära Peter att Konversera Brian: Gooday sir, how do you do, lovely weather we are having Peter: Gooday sir, how do you do, Rob Schneider got his skull crashed in by a friend who video taped him having rough sex. Note: Han sa för modligen inte rob schneider :)
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!
Och här va vi igen... Det är otroligt jätte roligt,sagt detta för sista gången ner med tråden.
återblicken när chris ska på fest och peter säger att han hoppas att tårtan är bätte än den han fick på sitt senaste kalas. "(skär ihjäl strippan i tårtan, smakar på den) ohhh coconut" så jävla bra
avsnittet där Peter för veta att en av hans förfäder var svart är också grymt kul! "You can whip me all you want white devil, but I'll never be your slave"
are we cool G??? are we cool??? alright...
till er som diggar stewie
yo! :D
Chris: "Dad, you're embarrassing me!" Peter: "Nah-ah, If I wanted to embarrass you I would do something like this: HEY EVERYONE. LOOK WHAT CHRIS GRIFFINS FATHER PETER GRIFFIN IS DOING
You love New York / But New York don't love you
Haha den bästa tillbakablicken är när ett gäng S.S-soldater stormar in i ett hus och en judisk familj sitter och trycker på vinden, knäpptysta... längre bort på vinden sitter Peter och äter kex hahahaha :D
CAMPIONI!
backyard88 P16>>>>> jag tror det är live and die in dixi faktist.
ska dom inte göra fler sessonger?
jo familjen är ju uppbyggd exakt likadant som simpsons. men jag tycker ändå det e bättre.
-sorry, sir. you cannot park your van on the diving board. -that's not my van, that's my son. -oh... sorry. hey mike! it's just a fat kid! eller nått sånt är det väl. haha
Alla som säger att Family Guy kopierar Simpsons, har inte tittat på Family Guy tillräckligt mycket, eller så fattar de inte humorn. Visst finns det likheter (dock egentligen endast i familjeuppbyggnaden), men jag skulle snarare säga att det är en parodi på Simpsons isåfall. Humorn i Family Guy är råare, och framför allt sjukare. Jag älskar båda programmen och har sett alla avsnitt av båda, och jag tycker Family guy tillför något eget, utan att inkräkta på det klassiska program som Simpsons är.
980406 P18>>>>> WORD!!!!
ewe001 F17 Håll käft om du inte vet va du pratar om. 980406 P19 WORD UP! Det är en korrekt analys i ämnet Family Guy vs Simpsons.
980406 P19 You said it, preacha'!
www.shumway.se - världens softaste webzine
hehe, skönt att se att det finns många som håller med en! imathug P19 20.30 tisdagar-fredagar på ZTV.
yo! nån som vet vilket avsnitt det är när peter säger "well if i'm a child then you're a pedophile and i'm not gonna stand here and listen to a pervert!" eller typ iaf. tacksam för svar.
Den bästa är när peter blir klassad som retarded, det har aldrig släppts ett så roligt avsnitt förut.
mitt favvo är när peter uptäcker att han tomt inte är americans jord och gör sitt egetland och polare med milsovovic komenhi och dem andra...
-vad e klockan -va? -inte vatten ...MILK
Demento P19: niice : ) bästa avsnitt är när Norm McDonald gör rösten till "death"...där finns så jävla mkt roliga saker i det avsnitt, titta min profil lr sida, hitler..hahaha
Demento P19 WTF!?
Brutal fucking murder!
Empire P21 Haha "ooh red shiny ball!"
My three year old son can do that, and I don't even have a son!
är det nån som vet i vilket avsnitt han peter blir förföljd av en killen som kallar han big fat phony hela tiden?
-vad e klockan -va? -inte vatten ...MILK
Fan vad filmen sög föresten., family guy!!!
"I does't matter if i win or lose, as long as i have my dancin shoes!!"
tycker inte att peter griffin blir inte så sjukt arg för små saker som homer kan bli...han e dessutom sjukare!
....do_Ob.......