tror Trey klarar sig
your in for the money? you need to get out the Game, motherfuckers need to think before they spit out my name
BAngelO P18 Då kommer jag och inkasserar din arm efter första avsnittet i s3 då :) failure hehe okej, jag hade inga 3 vinklar att utgå från bara det jag såg i avsnittet utan att stoppa. men om de va i högra är ju chansen ännu mindre att han dör. en punkad lunga max. jobbigt om både teresa och oliver kommer tillbaks. hatade dom båda.
..
-Zakramento- P19 Hur vet du att Oliver och Theresa kommer tillbaka?
.: Graffiti can't be stopped :.
Hardcore P18 Nä jag vet inte. Men det känns som om dom skulle kunna sätta in dom för att idé-brunnen börjar torka. Tycker som clam. Släpp alla jobbiga människor som förstör livet för alla andra och få med mer humor.
..
jag tror Theresa kommer tillbaka, men inte en chans att Oliver kommer tillbaka, fan vad den ungen gick på mina nerver
your in for the money? you need to get out the Game, motherfuckers need to think before they spit out my name
nu har jag äntligen sett det : D damn vad efter limewire e = P o guud vilka roliga smylis jag gör = D
Nä jag tror iofs inte heller Oliver kommer tillbaka. Men Theresa däremot. Fan va störande dock om hon gör det. Vill att Ryan ska ha sitt liv kvar och inte henne hängande runt sig hela tiden.
..
Skulle tycka det vore ganska kul om Luke kom tillbaka men bara om han skulle vara så där extremt uppspelt hela tiden som han var på Rooneyspelningen... Och Anna... Men hon lär väl knappast komma tillbaka... Sen gärna Hailey för hon är ganska het... Well well, grym säsongsavslutning. Fan vilken sminkning dem fått till på Trey när han dog, var ingen sån där löjlig TV-serieslagsmålssminkning som det brukar vara med en blåtira och ett skrapsår i pannan, utan det var dräggel, blod i hela ansiktet och uppsvullnader. Kändes nästan läskigt verkligt.
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=35166508
Jag vill lätt ha tillbaka Anna. Så jävla bra=snygg Hailey var rätt störd men skön Jimmy är helt okej Luke va helt grym mot slutet. Kommer han tillbaka sådär så kommer det va kul Oliver kan dö och Theresa också
..
Vet nån vilket avsnitt Peter Criss var med i??
När var Luke en dålig karaktär egentligen? Han va skön hela tiden. Visst, han kanske va lite oskön i början när han pimpa brudar när Marissa inte va med och hatade Ryan. Men fortförande inte bra och intressant karaktär. Kan inte säga att han var skön i början men efter halvasäsongen ungefär var han riktigt skön och efter det. Gjorde väl nån dum grej. Inge kul alls att han försvann. Han får mer än gärna komma tillbaks Och till Calebs tjej innan the bitch, henne ger jag five thumbs up ;)
"Don't schsch me motherfucker"
trey skrevs ut ur serien för att han fått en leadroll i ER nästa säsong. så han är ganska död.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Har hela tiden varit säker på att Trey dog, och tyckt att de som trott han överlevde var låååångt ute och cyklade. Och nu säger ni ju dessutom att det är definitivt. Men jag kom att tänka på en sak. Borde inte Marissa åka dit för mord, och Ryan för medhjälp till mord eller vad det nu heter? Förutom Ryans blåmärken osv. så har dem ju inga bevis för att det var under "indirekt självförsvar" (från Marissas sida)... (Kom inte på ett bättre ord för det). Eller hur funkar det? Skulle jag ha "rätt" att skjuta ihjäl en person om jag såg att denne höll på att ha ihjäl en tredje? :S Banan_fiskarn P12 Luka var aldrig en direkt dålig karaktär, han var väl snarare dum och elak för att uttrycka det milt. Men han var fan så rolig under Rooneyspelningen och så mot slutet.
*Luke
Turtles om Trey dör, så tror jag inte Ryan lr Marrissa åker in, Ryan blev sur o hoppade på Trey, om polisen får veta vad Trey gjorde mot Marissa så kan dom fatta: aa dom ville stoppa trey sen kan dom förstå självförsvar, Trey försökte döda Ryan me telefonen, sen marissa skjuter Trey för att rädda Ryan hehehe, kul om Alex kom tillbaka, hon är HET
Trey var ju på god väg att döda Ryan. Men var det bara jag som reagerade när Marissa sköt Trey mitt på kroppen? Att skjuta han i benet/armen vore väl liiite bättre. Iofs så kanske man inte hinner tänka så mycket där. Har väl aldrig riktigt vart i den situationen. Rätt kul att du skrev Luka ist för Luke ;D
Hahahaha. Kan nog inte bli mycket annat än wack.
www.shumway.se - världens softaste webzine
OK lite sent inlägg... men säsongsavslutningen kunde fan knappt ha varit bättre Dessutom lyfter Imogen Heaps stämma avsnittet till höjder som inte kan kallas annat än tv-magi. Musiken gör så otroligt mycket alltså :)
Look with your own eyes - See with your own mind
fan lyssnar på musik från säsong 1 man blir sjukt nostalgisk. ska sitta hela natten och kolla gammla avsnitt :)
LEGALISERA CANNABIS
Jag tror bestämt att vi får gadda ihop oss och skriva ett brev till Josh där vi mycket utförligt beskriver våra besvikelser och önskemål inför säsong tre.
Jo ettan är klassen över tvåan. 10 första avsnitten är fan näst intill dåliga i andra serien. Det är inte så stora skillnader egentligen mellan två säsongerna men att de ska ske radikala grejor i världens bästa serie är konstigt. Serien går ju utan tvekan mycket bra världen över, varför ska man då ändra på den? Inte bra alls... Luke tillbaka i Säsong 3 tack!
Säsongsfinalen i 2:an var dock ca 3 miljoner gånger bättre än sosongsfinalen i 1:an.
komemr ihåg att han sa innan säsong 2 att dom hade gjort så mkt i säsong 1 att det knappt fanns nåt kvar till 2:an... men vi får ju hoppas at han har kläckt lite nya ideer, för om det börjar handla om kaitlin så tar ja livet av mig..
mm, den i ettan va väldigt bra asså... man undrade verkligen om dom skulel komma hem duirekt lr fortsätta sitt liv där osv. men den i tvåan gilla ja oxå när kirsten åkte iväg o trey blev skjuten o så..
c-dwoRf: : Pratar ni om säsongsavslutningen på femman, som gick för nån vecka sen? För jag kommer inte ihåg någon Trey, eller att Lirsten åkte iväg... Eller kommer de avsnitten längre fram?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
.. och bör därför ganska omgående sluta läsa det som skrivs här :)
oooh. ok, trodde att det var mitt närminne som börjat svikta. men var kollar ni på de andra avsnitten? laddar ni ner eller?
m.. precis.. 5:an sänder en halv säsong i taget
anna var het men om man kollar ur en rent filmteknisk synvinkel var 2:a säsongsfinalen verkligen guld. Tv-magi.
jag skulle också gärna ha en förklaring av det tekniska i avsnittet...
..
t.ex. så menar dom hur dom hade klippt låten till scenerna, det va skitsnyggt. jag fick gåshud.
OK jag kan omformulera det hela till ljudtekniskt, dock var själv sättet hur det filmades på slutet totalt klockrent också. Sen var det ju dessutom så mycket mer än "bara" ljudet. Helheten var teh shit! Fick verkligen gåshud... har sett såväl begravningen som skottet 10 ggr om, iofs mest p.g.a. att Imogen Heap har en gudabenådad röst :)
Sjukt att Imogen kan lyfta upp fyra och en halv minut med endast sin röst. Helt otroligt!
www.shumway.se - världens softaste webzine
imogen heap och frou frou är samma person för er som inte visste
Fundera ett tag på persiljan. Och medan du gör det står jag här borta och går igenom dina saker
zaroya F21. "P12..stämmer i alla fall bra överens på dig...jag har inget behov av att skicka dig ett privat meddelande, faktum att du inte tål att folk har olika åsikter visar i alla fall på hur barnslig du är. Du behöver inte svara på det här...i alla fall inte förräns du har något vettigt att komma med. Ha det bra banan fiskaren" Så det var bara en åsikt när du sa att "bla bla bla du önskar att du hade ett O.C liv, kollar bara därför bla bla bla" och inte nånting annat? Ett ord fattas så är pusslet med dig klart; Avundsjuka.
haha Caleb försöker leva upp till sin roll :D
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
örk, låten till begravningen i sista avsnittet på säsong 2 skär fortfarande i mina öron...oljud!!
Förresten så heter Caleb Nichol, Alan Dale i verkligheten ;) NÅÅÅN som vet vilken låt det var som spelades när Seth satt o väntade på vad han skulle göra när Ryan gick ut i Taxin?? A eller den spelades efteråt tror jag, men jag vore VÄLDIGT Tacksam för hjälp..
taskiga ni är =(