Celebpoker - vad i helvete!?!
Är det någon som ser på det här eländet??? En massa C-kändisar som inte ens vet hur fan man spelar poker.... Vem fan kom på den här idén?
Taikon - The Bastard Formerly Known As Mad-P "What was your dick doin' in the milk man..."
hahaha, vilka nollor. soffi-propp leder, det säger väl allt. åke unger är stilig. haha.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
tycker det är ganska kul att kolla på. en del spelar faktiskt ganska bra
en smäll, en duns... och en hink att blöda i<br> <br> © VARGFLÖJT 2001-2008
shitt! finns det ett svenskt? trodde vi snackade om det amerikanska!
slå på ztv!
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
Heeelt otippat, sitter och zappar lite, å helt plötsligt sitter sifo-propp där och bettar.
"Och Paris Hilton skulle kanske valt att hålla sig borta från bioduken. Hennes insats i "House of whacks" gav henne en Razzie Award för årets sämsta kvinnliga biroll. "
a fan coolt.. hur länge har det här hållit på, nån som vet det eller?
errk P23 Jag hajjade inte vad du pratade om i ditt första inlägg, för i det här svenska spelar alla som blinda kråkor.
tror jag det om soff i propp sitter och bettar sönder de andra =)
tänkte mest på hur länge det har sänts. det lär ju vara en serie som det amerikanska... men det där kollar jag upp när jag pallar
Haha det var så dåliga. De spelade ju med i pottarna för att det var kul typ. Folk vann enbart på tur.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
Jag klarade bara av att se fem minuter.
Skoj när kommentatorn inte heller kunde riktigt alla gånger, visst han kunde reglerna men han kunde inte strategierna för fem öre. En kille försökte göra en checkraise med en triss och idioten sitter å säger "Han borde satsa mycker mer, han har ju stege!?"
Sen gick det ju så jävla långsamt och dealern fick ju typ säga vem som vann för de verkade inte fatta det själva ;)
störde mig mest på att om någon bettade, sen gick turen vidare och dealern frågar "check eller bet?" AHH man kan ju fan inte checka om någon bettat. Hade fan betalat 1000:- för att få spela mot dom där nollorna..
hahahahaha vilket skämt, kollade en kort stund. Kommentatorn var typ lika epa som spelarna och dealern. Man skäms ju nästan..Sofia Wistam såg ut som om de hade dragit upp henne ur sängen med nyårsbaksmälla en timme innan programmet. Jag kollade inte så noga men jag hoppas att vinnaren gav pengarna gick till Röda Korset. Citat: "Nu måste de lägga pengar bara för att vara med och spela.. " avd: Nähä? ;)
http://www.myspace.com/dirtydonline
asså först vare tjej special på WPT.. och inte nog med det gör dom en ÄNNU värre grej på zztv.. så JÄVLA dåliga llihopa också.. blev bara arg haha
MeckGyver
Toastare
2005-01-05 01:57
vadhändish Brudarna som spelade i WPT hade nog piskat ditt arsle i texas hold 'em!
Jag skyller allt på Emma!
Hmm...vet dom ens vad holdem är? Blir ju bara pinsamt när svenskar ska leka wpt...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
repris?? GE MIG REPRIS!! hahaha fyfan vad hemskt det verkar
gah
BountyBoo F24 Men det spelar nog inte så stor roll, ser man på tv vill man ha profiler, karaktärer. Folk som är intressanta att se helt enkelt. Kan inte påstå att ladies night var något att hänga i granen. Och alla som säger att CelepPoker är en dålig ripoff på WPT, det är det INTE. CelebPoker finns i USA också, och är helt värdelöst där också, så det är en jävligt bra kopia på något totalt värdelöst. När jag hörde ryktas om ett svensk pokerprogram hoppades jag stenhårt på en sändning av EPT, Zachrisson på snabb-holdem-kurs och sen in som kommentator.. Så man får väl medge att detta var en besvikelse :(
Annie Duke är riktigt duktig men de andra hade absolut ingenting vid ett wpt-finalbord att göra. Ladies night kan vara kul som engångsföreteelse men det väger lätt mot en vanlig wpt-final.
Fan jag mår dåligt över hur dåligt de spelade ikväll. De chansar ju bara, de tror inte ens att de har de bästa korten liksom. Och så vinner en snubbe på flush när han tror att han hade par i kungar och grejjer... nej nu vill jag spy...
alltså tvprogrammen har blivit sämre genom åren....så fattigt alltså..alla dessa jävla "straight or gay","Bachelorette"..å allt piss å skit...bläääääääääääääääääääääääääääääää
Ming Li-suck sucky 5 $!
Sämsta jag nånsin sett. Thomas Nordahl var med igår, säger fan allt om vilken bredd och mångfald de besitter i Viasat. Varför skulle det vara kul o se en dålig jävla sportkommentator (Åke Unger) och en extremt jobbig jävla fotbollexpert (Thomas Nordahl), jag trodde det var något skämt först. Hurfan kan dom få vara med? För att dom inte hade nåt annat o göra eller? Idioti! Äckelkanal! Soft dock med den där Snorre från Norge!
d jobbigaste med detta programmet är ju ändå bordet dom har. hur stort som helst så alla måste sträcka sig som fan för å nå!
Jag såg det igår och inte en jävel kunde reglerna. Det var pinsamt att kolla på.
Jag såg ut såhär i soffan när jag såg det igår ---> ? Dom kunde ju inte ens reglerna? Frågor som, Får jag checka? Får jag höja mer? och liknadne flög till höger och vänster. Det var så satans jävla värdelöst att jag mådde dåligt av det! Någon som vet när det var inspelat? På slutet tänkte jag att vinnaren skulle skänka pengarna till Tsunamikatastrofen. Men han gav pengarna till hans sons handbollslag =D come on man.. that's tewible...tewible!
Är det bara jag som stör mig på att alla stringbetar hela tiden? Kanske bara jag....
Jag såg EPT, European Poker tour en fredagkväll på Eurosport för någon vecka sen. Det var också med svenskkommentator, sjukt roligt när han sa "och nu går svensken hela vägen in" :)
Jag blir allvarligt ledsen när jag såg programmet, på riktigt är jag helt knäckt över att dom ens överväger att göra något sånt här. Visst skitfin gest att samla in pengar till de behövande, men varför just poker? Är vi så betuttade i USA att vi måste rövknulla deras ideér hela tiden?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett skevt.. tacka vet jag World Poker Tour.. det enda som gjorde Celeb Poker något värt att se var när det var en dansk med som hette Snorre.
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
det finns en amerikansk version av celeb poker med kändisar som faktiskt kan spela typ toby mcguire och wpt hade nån celeb poker homegame igår... jävligt mycke bättre än "nordiska kändisar"
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Ett stort jävla ruggigt skämt. Sverigeversionen är om möjligt ännu sämre än den Amerikanska. Det programmet är ett hån mot spelet och alla dess seriösa utövare.
Tackar vet jag World Poker Tour!
smo
Jag förstår inte varför alla hatar på amerikanska Celebpoker? Visst är det inte lika duktiga spelare som i WPT, men det finns ju ändå folk som kan spela. Mena Suvari var väldigt underhållande förra veckan.