I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vilket Budskap har den filmen? [SPOILERS]

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2005-01-09 23:31

Vilket Budskap har den filmen? [SPOILERS]

Jag o en polare va på Bio o kollade på " The Forgotten" jävligt bra film, åldern var för 11 år lite väl låg ålder om man har sett filmen tycker vi iaf...

Men vad har filmen för budskap? om den nu har något budskap?

Politiker - Game Over - rocken'roll biatches

2005-01-09 23:34
Läs inte om ni inte sett filmen och vill se den...

SPOILER:
Aliens forskar om människors betende och sånt.
De "rövar" bort människor och försöker göra så att människorna glömmer bort den personen.
Jag trodde det framgick i filmen...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-01-09 23:42
nae eller joo men om man inte har läst det så ? så fattar ju ingen men vad tyckte du då??

2005-01-09 23:59
mm filmens budskap är jävligt fånigt. Inget i livet är starkare än bandet mellan en moder och hennes barn.. Tydligen gäller inte det bandet mellan fader och son..
Hur som helst var den underhållande tycker jag.

2005-01-10 00:37
jag såg filmen igår och jag har jäkligt lätt för att gilla filmer men jag tyckte denna var kass. Enda skojiga var att man blev så livrädd när vissa plötsliga saker hände. En man i biosalongen där jag var skrek högt när hon polisen flög iväg, sen fnissade han resten av filmen, det var rätt kul =)
kass film dock. Aliens. förstörde allt!
(nä du, hiphopkultur går för högkonjunktur)<br> vad är en droppe blod där borta där vår olja läcker?<br>

2005-01-10 15:45
Trilly håller med dig lite, själv tyckte jag den var bra men åldersgränsen är lite låg fan jag skulle skita på mig om jag var 11 år å såg den ?!

2005-01-10 15:59
skitfilm pallade inte ens se klart den
- Your Personal Designer -
Contact me For Designs

2005-06-02 21:11
den började bra men sen blev det bara pinsamt!
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!

2005-06-02 21:13
filmen är blaj

men den manliga huvudpersonen va spelad av en cool skådig. aldrig sett han förr men han va ball.
Upp med tummarna!

2005-06-02 21:52
Regissören måste i alla fall vara jävligt misslyckad om han hade tänkt förmedla ett budkap men det inte gick fram :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.