I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ali G nära på att skapa upplopp i USA

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2005-01-13 12:22

Ali G nära på att skapa upplopp i USA

Saxat ur Dn kultur

.."Brittiske komikern Sacha Baron Cohen, mer känd som Ali G, har gjort det igen. Under en rodeoshow i amerikanska Salem, Massachusetts, presenterade sig "en man från mellanöstern, kliädd i cowboyhatt och stjärnbanersskjorta " för publiken och sa med stark brytning

"Jag hoppas ni dödar varenda man, kvinna och barn i Irak, ner till minsta ödla, och må George W Bush dricka deras blod" rapporterar Sky News.

Publiken förstod förstås att herrn med mikrofonen önskade driva med dem, flippade ur fullständigt och hade, enligt arrangören, startat ett upplopp om inte föremålet för deras vrede eskorterats ut från arenan. Det som de inte förstod var ett mannen, Borat Sagdiyev från Kazakstan, är Sacha Baron Cohens alter ego att att hela härligheten troligen hamnar i en kommande "Da Ali G Show" på teve."..

Nicklas Wahlöf

Så jävla bra sagt av Sasha Baron Cohen, han är så jävla bra på att träffa rätt. Klockrent sagt.

Om Pelé är kung då måste Maradona vara GUD

2005-01-13 12:24
finns redan en tråd, men fyfhän va ja vill kunna driva me folk så :)
There are two kinds of people in this world, those who shut up... And those who should.

2005-01-13 12:45
Ahhhhh det måste man få se!
Anywhere you go I am going to find you And every time you flow I'll be right behind you Just to let you know and constantly remind you You can never be as dope as I am
God-damn

2005-01-13 12:55
Borat e så jävla bäst...lätt 10x roligare än Ali G!!
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2005-01-13 14:01
haha borat är helt sanslöst skoj. "throw the jew down the well" är inte att leka med den heller.
moments of silence for firefighters were interrupted by cellphones.

2005-01-13 14:03
Haha, så jävla bäst, trist nu när alla börjar känna igen honom, läste att det e svårare för honom att driva med folk..
New Zealand Why not?

2005-01-13 14:48
HAHAHHAHAHA det måste jag se.

2005-01-13 14:56
-Robban-

Joo, han hade ju tydligen haft problem i LA när han skulle göra någonting där.. fast det kanske var med karaktären Ali G då.. lite svårare att smälta in skulle jag tro än vad Borat skulle ha.. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-01-13 15:03
-Robban-

Av dom anledningarna så blir ju han illa tvungen att hitta på nya karaktärer.

2005-01-13 15:05
hahahahaha, Borat är bäst...
Skåne!<br>"Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"

2005-01-13 15:20
Bästa är när han sitter i nån bil under en "hjort-jakt" å får nån gamling att prata om sitt hat för judar.
Vasastan JAO!!

2005-01-13 15:21
Da_Mastah och Tall_Tree : Jo, jävligt synd, tycker ändå Bruno var rätt rolig när han lura den där Frisören som har program på 4:an nu. Men Borat är nog den roligaste karaktären.

fast vettefan om det kommer bli lika roligt som det var typ på Aiii eller BlingBling, han e så jävla bra när han intervjuar en gamling typ:

-but i'm retired now.
-Oh, so your a retard?like a mongoloid?
-öh,yess....

New Zealand Why not?

2005-01-13 15:21
Han är fan en komiskt geni, kommer aldrig glömma avsnittet när han är på en datingskola. "its a chair, wiza shoes, and its walking"
"Och Paris Hilton skulle kanske valt att hålla sig borta från bioduken. Hennes insats i "House of whacks" gav henne en Razzie Award för årets sämsta kvinnliga biroll. "

2005-01-13 15:35
"Why do you have a pig inte boat?"
Stort LOL
Vasastan JAO!!

2005-01-13 15:40
den filmen han gjorde för nåt år sen där han samlade de bästa han har gjort va så JÄVLA bra...
Det är bara att älska.

2005-01-13 16:56
Var det bara jag som tyckte att DN översatt lite fel?

Det bästa Borat-avsnittet är när han är på audition och spelar upp en scen ur "Locust"!

2005-01-13 17:24
in my country.............. =))
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-01-13 18:18
Såg nån delen när Borat var på Late night with Conan o´Brien? Den var fan bland det bästa jag har sett.
Still in the bridge

2005-01-13 18:41
HAhahaha

Borat asså, så jävla grym karraktär

"why do you kill does animals"
-"for fun.....?"

HAHAHAHA

2005-01-13 21:19
hahah borat är det bästa som hänt teven sen fjärrkontrollen, så jävla ball!

fan va gött att det kommer nya grejer med han då :D
"I lay chicks like mother goose"

2005-01-14 08:28
han e så jävla kul när han spelar Borat :D

2005-01-14 11:27
Vart kan man se det här? Är det "internet" som vanligt?

2005-01-14 11:59
Det här betyder att nya avsnitt håller på att göras. Härligt.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com

2005-01-14 18:19
jag är nog kär i borat. hahahha
jag älskar klippet då han stöter kula typ..
fyfan va roligt.
Jaja na oko

2005-01-14 18:46
hahaha
riktigt bra :D
Look with your own eyes - See with your own mind