Don't point that gun at him, he's an unpaid intern.
vems citat ska man gissa på?
Du är ett lat stycke mat!
arowana helt rätt. och ja, bill äger
jaws?
"Man ska inte prata med fula människor, de kan få för sig att det är okej att se ut så"
danke, vad ska jag droppa nu då? tar en gammal klassiker "By condemning without hesitation an old friend, I shall be feared."
"Man ska inte prata med fula människor, de kan få för sig att det är okej att se ut så"
jag droppar nytt då.. Say to me guys "holy moly donut shop"
Kaneida, det var rätt, sorry att jag var lite off med att godkänna
corpius P20 känner igen det som fan, tror det är next fridayeller friday after next. det e nog friday after next om inte mitt minne lurar mig helt
MR_EVIL P19 jepp droppa på bara, det är så jävla skönt när det säger det. men du hade rätt peace
här kommer ett citat ur en skön rulle "I'm what you call a repeat offender. I repeat, I will offend again! "
fan känner igen det så jävla mycket
robo cop
Opinions are like rap careers, everybody's got one.
vafn jag är inte 18 ännu, jag fyler år på söndag =( Admin!!
sopor. "Hi, my name is Buck, and I'm here to fuck." gogogo
kanske roligare att ta ett lite mera originellt citat....
_DoN_ P14: Pulp fiction "I have no legs"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
smeden P19: Rätt. Langa upp ett eget nytt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
- The girl was mine. - She's of no use to us. Only your mission for the Führer matters .
bond film kanske?
Indiana Jones - Jakten på den försvunna skatten.
Everlast, will you?
"If you want to see me jerk off it's ten bucks, but if you only want too look at it it's only five"
Everlast, will you?
arowana P57 Rätt! Droppa.
Everlast, will you?
Roadtrip! Hahaha
I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!
Det är så klockrent sagt, just när dom står mitt i den amerikanska södern i en skog. Haha, garvade sönder mig:) "Listen, you fuckers, you screwheads. Here is a man who would not take it anymore. A man who stood up against the scum, the cunts, the dogs, the filth, the shit. Here is a man who stood up!"
I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!
taxi driver
Korrekt
droppa då MR_EVIL
detta med att det tar över 24 timmar innan nästa langar upp ett citat ger ju ett sug att strunta i reglerna.. men jag håller mig..
Orale!
jespers P1 Jag tror jag talar för hela gruppen när jag säger: Du är jätteduktig! ;D
Everlast, will you?
Ändra reglerna till inom 3 timmar istället då..
Heeere we go. "What's in the box? What's in the fucking box?!?!"
Stolt medlem #2 av Lazy 88, slacker-divisionen.
Indeed!
Stolt medlem #2 av Lazy 88, slacker-divisionen.
Where there's a will - and there is a fucking will - there's a way - and there is a fucking way
Hell yeah.. Who says Joan Lee is really a woman, infact who says she's woman at all...
Orale!
oj vart lite fel där... Citatet lyder såhär.. Who says Joan Lee is really a woman, infact who says she's human at all...
Orale!
Naked Lunch.
Everlast, will you?
yepps.. alldeles korrekt.
Orale!
"Mr. Lumbergh told me to talk to payroll and payroll told me to talk to Mr. Lumbergh and I still have not received my paycheck and they moved my desk to storage room B and there was garbage on it. "
Everlast, will you?
Nej fel tyvärr
Everlast, will you?
smeden P19 rätt som vanligt Din tur.
Everlast, will you?
tackar tackar... här kommer ett nytt :) -Now are you gonna walk, or am I gonna have to carry you? -To where? -Victory Lane. -Walk? Hell... I'll race your ass.
ahh, det där med reglerna....
Orale!