Den läskigaste filmen!

Hobby & Fritid - Kultur & Media

Den läskigaste filmen!

Säg vilken/vilka film/er som skrämt upp er mest! Tihi

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Hmm, Shutter, The Shining och Dark Water.
"Today is the tomorrow that you should have feared yesterday."
- Pitch Black
The ring... jag vet att jag är en tönt, men jag är fortfarande rädd för den där bruden...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
The Shining, Motorsågsmassakern orginalet mådde riktigt jävla dåligt efter den filmen
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!
Cannibal Holocaust mådde man inte eller bra av
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!
The Ring är nog bland dom sämsta filmer jag sett fan..
Men smaken är ju som bajen, hög.. fnizz
The shining är ju väldigt läbbig, tycker inte om rysare:(
Anima Sola
the shining..

lätt..
den e sådär psykiskt jobbig..
and THAT you can quote...
The Grudge
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Den ända film jag någonsin blivit rädd för på riktigt var fan Blair Whitch när jag såg den på bio. Jag vågade inte gå i skogen på typ en vecka efter den. När man ser den nu är det en helt annan grej, och på tv blir den bara löjlig.
Alien e fan också creapy, men det kanske var för att jag var 10 bast när jag såg den.
Hum. Excorcisten var ruskigt läskig första gången man såg den
Exceptional Beatmarks
robert.froberg.0674@edu.nykoping.se
Wrong Turn
"three can keep a secret if two are dead"
Zucces P21:

eller hur världens läskigaste film så sjukt bra den är, så fort man är någonstans i skogen å ser konstiga människor så kopplas de direkt till wrong turn.
Den filmen har gett mig psykiska men
OLAGLIGA WRITERS....BULLZ-EYE....GLOW........
Vargtimmen tycker jag är obehaglig. Annars får jag nog säga Det men mest för att Pennywise skrämde skiten ur mig som liten. Är ingen större fan av skräck/rysare dock för man blir aldrig överraskad eller förvånad längre. Nästan alltid samma skit.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
The Shining på förstaplats. Obehaglig hela tiden..på ett bra sätt.

va faaaaaan e de för mes filmer ni skriver.. THE SAW var ju the shit!! jag sket knäck när jag såg den!!
Reggaetoooooooon
Poet

2005-12-17 10:06
1. Blair Witch Project
2. The Amityville Horror
www.wallyjohnson.se
Dark Water, det japanska orginalet, på bio. Det var mäktigt. Film är läskigast på bio.

Slutscenen i Blair Witch Project är äcklig, när en av killarna står i ett hörn i rummet
The Grudge , oh shit, när hon kommer nedkrypande fört trappan, satt i biostolen o höll andan med gåshud:D

Samma sak med Excorsisten ...ojoj, spec när hon kommer nedragandes upp och ner för trappan, jag lovar hjärtverksamheten avstannade..det är något med mig och trappor:D

shining lam, men jag mådde fan illa av amerikanska ring. var iofs bakis och känslig.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
The Shining är ju helt klart den bästa, och läskigaste
Intergalactic proton powered electrical tentacled advertising droids
Producent

2005-12-17 13:20
finns nog ingen film jag har blivit skrämd av.....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Tuffing där!

the grudge tyckte jag va fruktansvärt både dålig och överskattad..

orginalversionen av exorcisten va cp läskig första ggn jag såg den, va iofs bara 12 år men ändå :D
annars är the shining the shit :)

och the ring blev jag också helt psykad av..
och evil dead filmerna är scary också :P
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
hellraiserfilmerna blir man också helt skruvad i huvet av haha..
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Producent

2005-12-17 17:13
Rastasite P0: iknow
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Jag måste säga att jag tyckte The Ring var riktigt jävlig
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
old boy, världens hemskaste slut ever.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
och saw , helvete den var ju sick.
Saw va juh bara bra!

NC Hur kan du tycka att Old boy är läskig?

DET har jag haft mardrömmar om fast jag inte ens har sett den. Det lär dröja innan jag känner mig redo för den:)

Exorcisten var råläskig första gången, The Others är jag fortfarande rädd för, Rose Red kommer jag knappt ihåg men jag vet att jag var jävligt rädd när jag såg den
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
Trez P18
"när leatherface sprang och slirade när han ändrade riktning precis som på tecknad film"

Even in his lift-boots, Gunnar Hansen could run faster than Marilyn Burns, so he had to do random things when chasing her through the woods (you'll notice in one head-on shot that he starts slicing up tree branches in the background).

"Hur man kan tycka att den gamla verisionen är läskig kan jag inte ens förstå."

When it was first released, the film was so horrifying that people actually walked out on sneak previews for it.

hehe ;)

Källa IMDB

ClownHouse tyckte jag var ganska läskig, men så har jag svårt för clownar också. ;D
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!
Boogeyman är ganska läskig tycker jag.

The grudge har några läskiga scener, första gången hoppade jag högt för alla skrämscener:P men andra gången så va de inte lika läskigt :P
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
The SHining är obehglit äcklig.
Motorsågsmassakern är inte Läskig, utan äcklig och snuskig av alla jävla kroppsdelar
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
bad taste där har ni saker ..
Puss hej
såg Instängd nyss... det är fan den film jag har blivit mest rädd av i mitt liv tror jag.
We Love Donuts Too! - http://wldt.blogspot.com
ja det e ju slutet som e sämst i filmen..men clownen är ju härligt läskig. ^

jag blir nästan aldrig rädd för något. men det är nått visst med the ring.

Ni som säger att the ring är sämst osv. ni har helt klart inte sett den på rätt sätt. och ni har säkert inte sett den själv heller.

Se den på en bra projektor och 5.1 ljud är ett måste, och glöm inte att ni msåte vara ensam på natten.
ok.. till alla som tycker att The Ring är läskig...

DEN HANDLAR OM ETT JÄVLA VIDEOBAND... ingen mördare, inget monster... ett jävla videoband... hur fan är det läskigt?!
smutsig_slampa P21
Det är juh knappast ett band som går och dunkar folk, eller hur?
Det är den äckliga vita japanbruden som gör de, o hon är creepy

house on the haunted hill är ju rätt psyk med.
ja, så är det.
äh..lägg av

The ring , tok rädd för tjejen som är med.
Besatt . Exorcisten , speciellt när hon går ner för trappan, fyfan.
saw 2 är sjukt äcklig när hon ramlar ner i en grop full av sprutor.
http://www.tweenerpie.blogspot.com
Jag blir aldrig rädd för filmer som typ scream och såna filmer där de är en mänsklig mördare som springer runt och cuttar folk, psykologiska rysare är läskiga som fan, iaf vissa.
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Jag tyckte Psycho var jävligt obehaglig när jag såg den. Sen fick man ju en rejäl pulshöjning efter fotoblixt-scenen i saw.
Walking the street of dreams
The grudge -Skit handling, el ingen handling överhuvudtaget.. Blair witch
Det var inte jag, det var han som sprang!
one missed call.
MeckGyver
Charlies Angels 2: Full Throttle
efter att jag kollat the grudge (am v) så fick jag fan men. helvette va rädd jag blev när hon ska kolla upp på vinden när hon hör nått springa där uppe. fy fan säger jag
myspace.com/doctastrain