I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-01-28 15:31

Tom Yum Goong

Någon som har sett filmen? I samma klass som Ong Bak?

Förövrigt, vet någon vad låten som spelas under fighten heter;
video.google.com

2006-01-28 20:58
Har sett lite men stängde av för att jag insåg att det här måste ses med 100% dvd eller biokvalite. det innehöll en scen på cirkus 10min där Tony Jaa kutar upp för en trappa som går runt runt ett högt hus och utan klipp slår, sparkar, knäar, armbågar, slänger, kastar saker liknande krukor, stolar och lampor. Känns som att det är värt att vänta på. är du ett fan av ong-bak så tror jag ta mig fan att du kommer va nöjd. såg en lång trailer där han är i ett rum med ungefär 20 pers där han bryter av diverse kroppsdelar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-29 12:54
tom yum goong knäcker ass

2006-01-29 13:40
såg den på bio i thailand, min lilla kusin kallar den för elefantfilmen :P men iaf så är den sjukt bra och måste ses. Onk Bak är också bra båda måsten
forever feels like home

2006-01-29 13:44
jag orkar inte se dom här filmerna, såg inte klar Ong Bak... det är liksom... förmycket. Jag blir lite illamåande, som att se en personn äta en 5 kilos biff... för.. mycket..
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL!
KOLLA MIN PROFIL!

2006-01-29 18:26
Har nu sett den och visst är det LITE som Jabtizemo säger men så är ju fightingfilmer.

Kul när han stöter ihop med Jackie Chan på flygplatsen=)

2007-08-23 22:06
RZA har tydligen gjort soundtracket till den amerikanska utgåvan (the protector). Coolt.
"De som inte rör sig, de märker inte heller sina kedjor"

2007-08-24 09:29
Se den, den ÄR tung!
Stop! Tell me about the fucking golfshoes.

2007-08-24 14:00
jo den är bra. fast ja tror han redan har sett den med tanke på att tråden är 1 år gammal :)
 Haters gon' hate...

2007-08-25 10:49
Haha oj..
Stop! Tell me about the fucking golfshoes.
Rappare

2007-08-25 15:41
gruggn

Det är en scen tagen i en tagning, så näe, det är inga klipp i den. Det som är är att en krossad glasruta är datorsimulerad för att den inte gick sönder på den sjätte filmningen, som användes i filmen.
Finns massa info om hur inspelningen gick till och det är inga klipp från scenens början till scenens slut.

Jag har sett halva filmen.. sen slutade undertexten fungera. Men jag gillade det jag såg..!