Skönaste reklamen nu?
*Pressbyråns - med den gamle gubben som får spel på att det är för mycket tidningar o snask. -jahopp! -jahopp!! *Brödreklamen, för "äntligen" limpan.. Börjar med fågelskådarna som sitter o ugglar i skogen och 20meter därifrån så skriker mannen Äntligen! Vet inte varför jag jämt börjar garva åt den, så sjukt dålig haha
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
Ja båda dom reklamerna är fett tråkiga.. Just nu finns det ingen rolig reklam.
smo
jag tyckeratt mobbing reklamerna är ganska skoj
Intergalactic proton powered electrical tentacled advertising droids
xplizit hahaha. den med gubben är illgo!
Jag har Focus mot toppen som Colin McRae i VM-rallyt!
diggar donkens nya, på tok för lång och sjuka dialoger, som en bra film typ
FRIA E.E!
Haha skönaste reklamen är ändå den svarta snubben som ska va med i MTV Cribs så bor han i nått jävla skjul med 10 små tvapparater staplade på varandra som en widescreen lr nått och 3 microugnar brevid varandra som om det är nån bigass microwave och badkaret som ska va en jacuzzi med 2 av hans homies i den haha o alla bara skakar på huvet..
Careface.
comhem reklamerna så roliga
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Anton Berg
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
your all nuts!! now lets reunite eller nåt sånt, den tycker jag e rolig. Estrella nuts
fool my once shame on you fool me twice shame on me
jag tycker att reklam enbart är störande.
Jag är bra - du är dålig.
Ni är alla galna.. bästa reklamen som just nu rullar på svensk TV är när "Sveriges nöjdaste bankkunder" Både den när henke gör en bedrövlig match och är helnöjd, och den när han får en för liten kavaj och är helnöjd.
Telias senaste e ju rätt go oxå, Farsan... -Jag ser bara massa...tallar...o..granar.... Ni måste hitta mig nu, jag är nyckelkompetensen på företaget.
"annars e jag helnöjd" hehe
asiwouldsay AHB AHB
fortfarande ingen som har nämnt en rolig reklam..
smo
Burgerkings reklam som gick för ett tag sen var ju fin. Speciellt killen som säger "niiice" på ett riktigt fult sätt i slutet av reklamen.
Still in the bridge
henke reklamen är rolig, den skrattar jag åt just nu va
Säger som Robbie P21, när Henke får en kavaj som är för liten, haha. -Lite kort i armarna bara, men annars är jag helnöjd.
henkes reklamer med länsförsäkring e fan sköna :)
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Ingen reklam Burger Kings förra!!! -En whopper extra ost,extra bacon o extra tomat Killan pekar på sig själv på ett as skönt sätt och den andra säger "ohf" -En wopper med extra lök o extra bacon Killen som sa "ohf" pekar på sig på nästan ett ännu skönare sätt och den som har fått sin hamburgare säger "ohf" -En whopper med *kollar på hamburgaren* inget extra??? En liten töntig killa sträcker upp handen och de andra kollar på han tills en av de "coola" säger - Också cool Den andra e också skön när tönten frågar om man säger att nice price e nice eller om det coolt. Om nån har så får de gärna länka de reklamerna?
As Bob said once "Yuh cyant kill God"
C-W-B P0 DEN reklamen är kul :) Första hittills
smo
Kom hit din dumma matta!
Careface.
ICA-Reklamerna!
Get Random!
Haha, den där när två italienare ska äta pizza med svenskar... - It's skinka and bladspenat Hahahahahahahahahahaaaaaa, jag garvar sönder mig... :D
Oj, jag skrev pizza, menade pasta... :P
reklamen med två italienare som äter pasta med två svenskar är fett dum. Den svenska bruden frågar "Don't you like it?"(eller liknande) och italienarna svarar "yes" med ett brett smil. Det skulle egentligen betyda att de inte gillar pastan, och det är väl knappast det budskapet tillverkaren av pastan vill förmedla?
Still in the bridge
Sist jag kollade sa kunde man titta pa reklamerna pa Burger Kings hemsida. Tycker dom ar dom fetaste, alla ar lika bra fast pa olika satt. Den ar grym med nar han har en tjej pa besok och spiller cola pa sig: - Inte coolt! Bra skit!
Haha när det är en gubbe käkar middag och ser att ketchupen inte innehåller socker och börjar klaga så snackar frun om att han ätit den i 2 veckor, haha den är rolig! Sen är den där reklamen när en gubbe får en mobiltelefon i huvet och dör kommer inte ihåg vad det är för reklam.. ?!
"men ääälskling har du rökt på eller" HAHAHA shit jaa xD
Careface.
AndiCh vaa ee de för reklam??
Get Random!
BÄSTA REKLAMEN NÅNSIN! Super Timor *Själv så heter jag Timor IRL också =D
NY! Ikea's textilreklam. med gubben som stickar en grytlapp till sin kollega under lunchen fniss
King Phil Du vet den ketchup reklamen.. med mannen som undrar varför hans fru har köpt ketchup utan tillsatt socker. I början när han säger "Men älskling har du gått på det här" så låter det som att han säger "Men älskling har du rökt på" hehe
Careface.
gillar ketchup reklamen :)
And just like he said, I coulda told ya MF, the holder of a boulder, Money Folder
har inget med tråden att göra men.. ..den reklamen som ändå tog priset är den med måsarna på vardera båt. "hej Kaaaaaj..." "hallå Börje!!!" haha cracks me every time.. det var tider det..
http://www.myspace.com/choysmusic
sen dom senaste "reklamerna" om att alkohol är livsfarligt är fett läskiga. får en the ring vibe av dom. Löjliga inslag förövrigt..
http://www.myspace.com/choysmusic
Glocalnet reklamerna är rätt roliga! Håller ni med eller what?
Where's My Bitches?! One...
PONTARE?! *KNAPPA LITE PÅ KEYBOARDET* - GE MIG KRAFT, GE MIG STYRKA! ohhh! bästa, jag dör varje gång.
ja, det ska vara fastighetsmäklarna. gud så kul. "MILLAN!" "men jag hamnade i fel klack" hahhaha
forever feels like home
"Vad ska du med ett snabbt bredband till? Du skriver ju så långsamt" och ungen som leker med en opel och sedan dras efter ut genom dörren.
Magnus Betnér <3
glocalnet med robert gustavsson... ahha skönaste i kyrkan där :D
Polia reklamen "Men VD'n bestämmer sig att kompetensen finns i huset..."
facebook.com/idiomatisk - fan page
"Vet du varför spioner har platta rövar, för att dom ska kunna gömma sig mot väggen" Hahahah
När man ser ljuset i tunneln är det oftast tåget som kommer
nu är det nån ny med massa bebisar, typ bilreklam, så jävla gulligt.,. hahaha
jc reklamen med carmen electra....mmmm
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAha tror nog mcdonalds reklamerna e på topp
Sövermanland
de enda reklamerna jag står ut med är den med hoppande bollar i san frnasisco typ och hps när dom trär ramar över huvuden och skit
bögen som bajsar
Den då en bebis leker med en leksaksbil som typ åker iväg med bebisen, hmm. Svår att förklara den reklamen, fast den är gryym! De är en bil reklam iaf!
"I TYYYYYYYYYYYYYSENTAL ÅR..!!"
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
Den för alhgrensbilar som går på bio nu e iaf söt :)
"I varje virrig flicka bor en håmåsäxuäll muminpåjke" - Måns
Den där dom tävlar :).. dom e asballa :)
"I varje virrig flicka bor en håmåsäxuäll muminpåjke" - Måns
Jahdan P19 yes, den är oxå grym!