I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sökes: Japansk sci-fi

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2006-09-25 18:26

Sökes: Japansk sci-fi

Lekte runt på japanska apple trailer sidan för ett rätt bra tag sen och hittad en sci-fi film som verkade as nice.
Ny film, väldiga special effekter, jorden tas över av aliens som jag tror man aldrig fick se i trailern dock men det var aliens. Lite resistance sen vinner väll männskligheten som vanligt.
Inte så jävla mycket att gå på iofs men...

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-26 08:41
Casshern antagligen du menar eller?

http://www.imdb.com/title/tt0405821/

2006-09-26 09:07
Ne Casshern har jag sett och det är inte den, rätt ok film om inte annat.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-26 10:34
oh...tack för tipset! här ska "köpas" film! ^^
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man!
I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!

2006-09-26 11:16
och dom använder ju musik från Bleach-animen i Casshern! woho!
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man!
I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!

2006-09-26 14:46
Japp, det är as nice ;)  

2006-09-26 20:37
Empire kan du berätta något mer? känner till filmen lite men kmr ej på namnet.. !

2006-09-26 20:38
Info om detta skulle vara nice  

mama said knock you out

2006-09-26 22:11
Kan det vara Gwoemul ?
Where is Bubbles?

2006-09-26 22:25
JAAAAAAAAAAAAA!
Ja jag tror det är den ja!
SHit va nice, måste kolla upp!

2006-09-26 22:51
den har ju fått riktigt bra omdöme o betyg oxå.
Här ska köpas!  

2006-09-26 22:52
och for teh rec0rd så är den koreansk ju :)

2006-09-27 00:31
Same same ;)  

2006-09-27 09:38
finns en svinfet japansk sci fi som fått HELT för lite uppmärksamhet..

men ja minns inte va den heter.. I början utspelas det i framtiden.. Jorden håller på att anfallas av utomjordingar.. Fast det är för att dom hämnas på jorden tror jag..
Iaf, en flicka överlever och enda hoppet att rädda mänskligheten är att åka tillbaka i tiden (man kan tydligen det i framtiden) och försöka stoppa det hela.

Ungefär som tanken i Terminator. Fast ändå långt ifrån.
Huvudpersonen är en snubbe, typ som Neo i Matrix.. så sammarbetar han med flickan från framtiden..
Riktigt fet film..

nån som vet vilken ja menar?

2006-09-27 10:00
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost

2006-09-27 10:02
jaelee:

precis den. Tack :)

2006-09-27 13:09
Empire P22

Same same ;)

Hahaha... JAG DÖDAR DIG!!!
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost

2006-09-27 14:45
Casshern är jävligt cool.

2006-09-27 15:38
Så sant, riktigt nice faktiskt.
Blev överraskat glad när jag såg den.