|
|
|
Battlerappare
2006-10-10 00:46
|
Jay-z i Hewlett Packard reklamen
har ett vad på 100 kronor om det är hans kropp och röst som dom andvänder. Eller om det bara är hans röst och någon som spelar han. Någon som vet? langa bevis! :)
Har sökt på google men hitta inget.
:c
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Det är han
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
Battlerappare
2006-10-10 00:49
|
och hur kan ni vara så säkra på det? varför skulle dom då inte andvända sig av hans ansikte :>?
|
|
|
shaun white har ju också en, det är också han. tror du att dom fejkar och sen betalar dom för det? nää..
|
|
|
haha meningen med reklamen är ju att man ska gissa din nisse
|
|
|
kxn: för att det ska juh inte va sån fokus på han utan det är datorn det är reklam om.
|
|
|
För att hela reklamen går ut på att inte göra det.
Varför använda röst och rubbet ...sen fejka personen som står där, det inte direkt raketforskning att stå och vifta med händerna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Syns nästan på händerna när han gör yoyo tecknet.
|
Battlerappare
2006-10-10 00:54
|
röst och rubbet
vilket rubb? är ju bara hans röst för fan :p
|
|
|
Självklart är det han vafan..
Riktigt snygga reklamer måste jag säga.
•pave paradise•
|
|
|
älskar den reklamen.
syumoan akoinwe!
|
|
|
pharrell har ju också en, skulle dom fejka hans tatueringar på armarna i detalj istället för att bara använda honom? hihihohohöhö
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
|
Hangaround
2006-10-10 05:40
|
Reklamerna är grymma. Diggar dem.
/r/whoapunktnu
|
|
|
ja jag håller med, sånna reklamer som får en o reagera ö.h>! feet reklam!
BAHA!
|
|
|
"My passport says Shawn, but you may know me by another name... holla." "JAY-Z - CEO of hiphop."
sicken tung reklam! NÄÄÄÄÄÄÄ ÄR DET JAY-Z?! JAG TRODDE DET STOG 2PAC I SLUTET! givetvis är det Jay-Z, varför skulle dom betala snuskiga summor för att få använda hans namn men inte kroppen och rösten?
"... holla."
Jobba jobba, kämpa och slita
|
|
|
Jag tror att det är han.. Jag gillar reklamerna också för den delen, dom är riktigt snygga.
|
|
|
Tror denna reklamen och Shaun Whites reklam är årets snyggaste och fetaste reklam faktiskt. Kan inte komma på nån annan som är så snyggt gjord.
Den roligaste reklamen är lätt denna; -Varför gråter du lille Tim? -Jag önskar att center fanns i mörk choklad och voila, så drar han fram en rulle med mörk center under hatten.
|
|
|
|
|
|
du kunde inte skriva HP reklamen bara?
|
Producent
2006-10-10 09:34
|
reklamerna är feta, klart de e dom
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
|
|
|
Ser på händerna att det är han också! Alla tvivlare, spana in andra bilder på honom och studera händerna ska ni se att det är han. Varför skulle det inte vara det liksom, lönt att betala någon för att låtsas...
Okej, nu går jag!
|
Battlerappare
2006-10-10 13:36
|
sicken tung reklam! NÄÄÄÄÄÄÄ ÄR DET JAY-Z?! JAG TRODDE DET STOG 2PAC I SLUTET! givetvis är det Jay-Z, varför skulle dom betala snuskiga summor för att få använda hans namn men inte kroppen och rösten?
hur man kan missuppfatta? gud. Jag menar självklart personen som står där och gör sakerna med händerna, är det en skådespelare eller jay-z själv.
|
|
|
Jag menar självklart personen som står där och gör sakerna med händerna, är det en skådespelare eller jay-z själv.
ja, och vad fan menade jag? självklart betalar dom inte pengar för jay-z's röst men inte hans kropp... duh
Jobba jobba, kämpa och slita
|
Battlerappare
2006-10-10 17:27
|
om dom nu inte visar ansiktet så är det ju mer ekonomiskt o låta någon annan göra det :>
|
|
|
tycker det är fult att han först säger typ att han jobbar hårt på skivan eller inför turnen eller vad han säger, för att några sekunder senare säga att han typ måste hålla koll på sina business, "since i´´m retired, right?"
|
|
|
fridge: eller så släpps hans nya album i november
Fika finns inte på engelska.
|
|
|
sjukt snygg reklam (det roliga inte ens är särskilt avancerad att göra) och JA givetvis är det jigga
Please, save me Jebus!
|
|
|
fridge Sist vi andra hörde något så skulle han släppa nytt album. (November som sagt)
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
|
|
|
fridge P17 Ja, för tre år sen..
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
|
|
|
Tycker Shaun White´s reklam är fetare dock
|
|
|
pharrells är fetast med kedjan i slutet.
|
|
|
Han DRIVER ju..han är en smart affärsman, säger att han har lagt av och drar sedan ut på turné. Varför? Jo, alla tror att varje spelning kommer att vara den sista, så alla lägger ut en massa pengar och Jay-Z får mer.
•pave paradise•
|
|
|
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
|
|
|
Jävligt snygg kostym har han på sig, Jay-z eller inte
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!
|
|
|
vilken jävla stekare, varför ens ifrågasätta en sån sak för? han får väll pengar för de å de är en häftigt gjord reklam, klart han inte tackar nej till de.. pundare
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
|
|
|
Du tycker inte texten som kommer efteråt "Jay-Z" är lite väl avgörande?
facebook.com/idiomatisk - fan page
|
Producent
2006-10-10 23:55
|
habibi_yayo P25
Make money money go shoppin ! Därför att dem får såklart mer pengar, duh ? Så du menar att Eva Longoria skämmer ut sig i sina reklamer som hon gör, eller varför inte Halle Berry, med flera andra kändisar som redan har MULTUM med pengar ser inget fel med det att tjäna lite extra mer cash och boosta sin image.... Case Closed !
Since 1984 http://www.therealgizlee.com
|
|
|
Det var fan det dummaste..skämmer ut sig?
Han är med i 2006 års hittills bästa TV-reklamer, en serie reklamer som förmodligen kommer gå ut ur 2006 med ett gäng troféer för årets bästa reklam, och får grym och enorm internationell promotion för sitt klädmärke, för sin musik, för sitt lag, för ALLT han ger på 30 sekunder.
Och vart, exakt, skämmer han ut sig?
•pave paradise•
|
|
|
Och "fan vad bögigt att göra reklam för datanördar" sa han som sitter på ett internet-forum och gnäller.
•pave paradise•
|
Battlerappare
2006-10-11 00:18
|
aja, skulle jag va så rik som han är skulle jag säga "kom med utrustningen till min mansion eller skaffa en skådespelare så spelar jag in rösten i min studio o skickar över till er".
|
|
|
Shaun White making of.. Där är juh iaf making of shaun whites HP reklam, förmodligen är jay-z reklamen gjord likadan. case is closed ;)
|
|
|
sager han inte "you know me by another name: Hova" eller ar det bara jag som har en snopp i orat?
|
|
|
heter det inte "blandat" av en anledning?
det heter inte "övrigt"
AIGHT????
Please, save me Jebus!
|
|
|
men skaparen kanske ville nå en annan publik?
låt adminsen ta hand om sånna frågor
Please, save me Jebus!
|
|
|
"Got to look at my stocks, cause I've retired.....right?....höhö"
What I said, yo!
|
|
|
S.Carter !!
New job. New Life. Good life
|
|
|
förstår inte va som e de märkvärdiga me gay z o hans kuksugarläppar?
en död moderat är en bra moderat
|
|
|
skulle dom betala snuskiga summor för att få använda hans namn men inte kroppen och rösten? Hur vet du att dom pröjsat snuskiga summor? INSIDE MAN!!!
HEY! File sharing is a crime and I'm not going to be anally raped just so you can listen to Usher!
|
|
|
hade inte sett pharells innan fan va grym den va
|